Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 (14) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jak mi facet w salonie zaproponował auto z tym silnikiem chciało mi się śmiać. Jeden literek! Odbyłem jazdę próbną i wróciłem z opadniętą szczęką. Silniczek brzmi fajnie, zapewnia dobre osiągi. Ruszanie płynne od ok. 1,2 tys. obr, do 2,8 jedzie się spokojnie, powyżej zaczyna się szaleństwo. Wkręca się na obroty jak motocykl, błyskawicznie reaguje na gaz, zupełnie jak auto sportowe. To jest trochę problem, bo jest wyciszony aż za dobrze. Ja...
5,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Ludzie którzy narzekają na ten silnik spodziewali się pewnie, że z jednego litra da się zrobić rakietę. A to tylko jeden literek i jak na tę pojemność silnik jest ekstra. Osiągi są dobre, kultura pracy mogłaby być lepsza, ale silnik jest dobrze wyciszony i nie odczuwa się, że to trzy cylindry. Elastyczność jest słaba , trzeba go wkręcić powyżej 2,5 obr., wtedy zbiera się jak motocykl. Silnik zestrojony tak, żeby dało się oszczędnie jeździć,...
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Byłem bardzo sceptyczny, chciałem kupić z 1.6, ale już nie było. Tymaczasem okazało się, że 1.0T jest bardzo żwawy, wręcz żywiołowy, w dodatku nieźle brzmi. Jak ktoś jest w stanie wystarczająco szybko zmieniać biegi, będzie jeździł jak sportowym samochodem. Nie wiem jak będzie z trwałością, ale jak dotąd Fiat nie ma na koncie nieudanych silników. Pod maską mnóstwo miejsca, więc ew. czynności obsługowe będą proste.
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Chropawe, sportowe brzmienie, przypomina mi trochę moją starą Imprezę. Wkręca się na obroty momentalnie i daje naprawdę dobre osiągi. Wyciszony wg. mnie trochę za bardzo, przez co łatwo przeholować i jechać np. na 2 biegu 50km/h. A pali wtedy....uuuu. Przy spokojnej jeździe go nie słychać, zużycie też jest spoko - ok. 6-7l. Jeździłem z innym 3cyl litrówkami i uważam, że ta jest najlepsza. Ani Ford, ani VW nie mają startu.
5,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Osiągi są bardziej niż zadowalające. Tylko z 4rema osobami i boksem na dachu trzeba mocniej cisnąć na ekspresówkach. Zimny silnik brzmi niezbyt ładnie, ale nagrzewa się bardzo szybko i potem trudno poznać, że to tylko 3 cylindry. Nie bierze oleju. Od przeglądu do przeglądu nic. Mimo naprawdę cieżkich warunków eksploatacji.
5,0
~jeepnięty
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Na wolnych obrotach, na zimno słychać jakby to był zepsuty silnik 4cyl. Po rozgrzaniu i podczas jazdy jest już bardzo dobrze. Silnik żywiołowy, trochę jak z motocykla. Trzeba się wręcz powstrzymywać przed dodawaniem gazu, bo reaguje błyskawicznie i zapewnia dobre osiągi.
5,0
~Tomasz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Silniczek niby mały, obawiałem się że będzie się męczył - ale o dziwo super daje radę - tylko trzeba pamiętać żeby nie jeździć jak eko terrorysta pokazuje a zawsze miec obroty 2 tys i jest super.
2,0
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
dynamiczny -ale ciągle warczy i jakoś po 2 latach się nie przyzwyczaiłem. Mam moc ale jak to turbo dopiero powyżej 3000 to czuć - normalna jazda ok 2000obr - poniżej niby można - ale czuć że się meczy.
5,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Tylko jeden literek, ale osiągi jak na dupowóz są wystarczające. Nie puchnie nawet na autostradzie przy 5 pasażerach.
5,0
~MICHAŁ
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Niesamowite, jak potrafi pracować silnik o tak małym litrażu
Jeep Renegade SUV Facelifting