Szukaj

Lista ocen Mazda 323 IV F (133) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KwL
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Nigdy nic poważnego się nie przytrafiło. Jeżeli już nawet były jakieś problemy (wynikały one głównie z mojej lekkomyślności - nie przyglądałem się systematycznie podstawowym elementom eksploatacyjnym) to auto zawsze odpaliło za pierwszym kopem i dojechało do mechanika. Raz jeździłem nawet bez żadnego płynu chłodniczego. Z silnikiem się nic nie stało. Po prostu nie do zarżniecia motor.
5,0
~Darek-Zielona Góra
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Autko mam od kwietnia,przytargalem z berlina za grosze(650 euro) z uszkodzonym tylnim zderzakiem,ostatnim wlascicielem byl Turas i troche go zaniedbal przez 2 lata posiadania.wymienilem dwa amory z tylu,wszystkie paski,oleje,łozysko w przednim kole i katalizator.Tzn.wszystko co powinno sie wymienic przy kupionym uzywanym aucie.Ale auto w sumie bezwypadkowe.to sie czuje podczas jazdy.
5,0
~sarna
Mazda 323 IV
F 1.6 84KM 62kW
w tym modelu nie ma powaznych usterek, silnik to nie wiem kiedy padnie ale chyba wcześniej ja :P (nie daj Bóg) poza tym co się normalnie zużywa to jest super no a to co się zuzywa nie jest takie drogie może poza zawieszeniem bo 270zł za jeden amortyzator z tyłu i jeszcze osłony i odboje które za darmo też nie są... ale wymieniłem i jeżdżę dwa lata i jest git
5,0
~zbigniew.malachowski@neostrada.pl
Mazda 323 IV
F 1.7 D 56KM 41kW
140 000 złamany stabilizator przedni po wjechaniu w dziurę. 320 000 uszkodzony amortyzator tylny na "największych schodach Europy" tj. autostradzie A4 Legnica - Wrocław 380 000 przepalona uszczelka pod głowicą - po przegrzaniu z własnej winy silnika 2 krotnie zerwany pasek klinowy w trasie - po wymianie kontynuacja jazdy. I to jest wszytko na taki przebieg!
3,0
~justyna.boguta@gmail.com
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Przednie reflektory lubią \"gubić masę\". Bolesna dla kieszeni była wymiana wlewu paliwa (1100 zł z robocizną). Część ta jest dostępna tylko w formie oryginału i wartą takową nabyć, a nie spawać u jakiegość \"Cześka\". Jednak wlew prawie w ogóle nie koroduje. Ja miałam pecha ;) Ostatnia uciążliwa sprawa to korozja mocowania tylnych amorów.
5,0
~MyQeLL
Mazda 323 IV
F 1.8 16V GT 128KM 94kW
Przy wymianie świec nie dało się wykręcić tej w 3 cylindrze - zapiekła się w gnieździe, ale to wynika tylko i wyłącznie (podobnie jak w przypadku drobiazgów) z niedbałości któregoś z poprzednich właścicieli. W warsztacie zrobili mi to za 80zł. Ktoś też nie dbał o chłodnicę (była klejona, a poza tym w przewodach było pełno szlamu) i teraz troszkę gubi płyn.
5,0
~WOODPEKER
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
jezdze mazda 2 lata- do tej pory nie mialem ZADNEJ powaznej usterki ani razu nie zatrzymalem sie w \"polu\" Idealna jak dla mnie,czyli studenta ktoremu nie w mysl aby pompowac w auto :) Silnik bez zarzutów, Skrzynia - wsteczny troszke haczy- ale ponoc to norma w japoncach... poza tym plynnie i precyzyjnie
5,0
~Majak majak@vp.pl
Mazda 323 IV
F 1.8 16V Turbo 4WD 163KM 120kW
raz tylko mialem tzw cofke"wystrzal" z silnika rozwalilo mi przeplywomierz ale to byla moja wina bo za pozno sie zorjentowalem ze trzeba wymienic przewody wys nap.teraz wiem ze jak sie ma gaz to jak samochod zaczyna naprawde dekatnie od czasu do czasu podszarpywac to od razu przewody do wymiany 180zl wiec nie takie tanie sa
5,0
~Illmereth
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Brak poważnych usterek wynikających z wad fabrycznych modelu. Wymieniłem rozrząd, oleje, filtry i zawieszenie, ale to standardowe rzeczy. Poza tym musiałem połatać tłumik, ale to już wina poprzedniego właściciela. Poza tym trzeba uważać na rdze, szczególnie na stan progów.
4,0
~koz_i
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Psuje sie naprawde bardzo rzadko, choć najczęsciej dośc poważnie. Paski, osłony amortyzatorów, same amortyzatory, Przeguby i ich osłony oraz tłumik. To miałem do wymiany i to zazwyczaj po długim użytkowanmiu sie psuje. Ale jak ise to naprawi to można jeździć i jeździć:)
Mazda 323 IV F