Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V (271) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 247 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~duncan idaho
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Obok silnika najlepsza rzecz w tym wozie. Sztywne zawieszenie, nie wyjeżdża przodem w zakręcie, jedzie jak po szynach. Wrażliwy na koleiny - mam opony 195 na alufelgach 15 cali. Układ kierowniczy precyzyjny, dobrze trzyma kierunek na wprost i niewielkie ruchy kierownicą pozwalają na lekko sportową jazdę w zakrętach - nie trzeba odrywać rąk od kierownicy. Zawieszenie mam w idealnym stanie dzięki szwjacarskim autostradom i właścicielce -...
5,0
~Kierownik Mazdy
Mazda 323 V
S 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto jeździ świetnie. Aż zachęca do coraz szybszego wchodzenia w zakręty. Po Octavii i Astrze przyjemna odmiana. Twarde niemiłosiernie, twardsze od Golfa IV. Tylko jeden mankament - okazało się, że poprzedni właściciel oniżył je, z czego jestem BARDZO niezadowolony (co drugi próg spowalniający zahaczam tłumikiem środkowym). Kupując to auto na 100% trzeba wymieniać tylne łączniki stabilizatora. Wcześniej, później, ale w końcu trzeba....
5,0
~Siepek@vp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
mam opony 195/50 ... naprawde sama przyjemność jak auto reaguje na każdy ruch kierownicą , na wyższych oponach (zimówkach) już trochę pływa ale naprawde trzyma sie drogi świetnie. Zawieszenie na dziurach jest naprawde głośne ale to jest charakterystyka twardego zawieszenia. Auto osadzone dość nisko więc nieraz już zadarłem autem. Na krawężniki też trzeba uwazać bo można sie czasem powiesić na przednim zderzaku zwłaszcza jak krawężnik jest...
5,0
~Kacper98
Mazda 323 V
F 2.0 i V6 24V 144KM 106kW
Układ jezdny to kolejna bardzo duża zaleta starej mazdy. Układ kierowniczy jest precyzyjny. Zawieszenie jest sportowo zestrojone. Samochód w skrajnych przypadkach odznacza się delikatną nasterownoscią co było dla mnie zdziwieniem. Mimo przedniego napędu auto potrafi fajnie narzucić tyłem i jest przy tym bardzo przewidywalne. Jak ktoś szuka samochodu wygodnego to nie jest nim Mazda 323f Ba lecz silnik 2.0 V6 144km w połączeniu z układem jezdnym...
5,0
~Łukasz
Mazda 323 V
F 1.8 i 16V 114KM 84kW
Jestem pod wrażeniem, moja stara audi 80 fajnie się prowadziła, czuło się drogę ładnie ale w porównaniu do mazdy wypada kiepsko. Tutaj samochód idzie jak po sznurku a kubełki trzymają w miarę dobrze, myślałem że będzie lepiej jeśli chodzi o fotele ale to tak na marginesie. Zawieszenie pięknie zestrojone ale na niemieckie drogi:D twarde, niewygodne, każdy dołek zostaje na \"tyłku\" i kierownicy kierowcy:D naprawdę strict sportowy układ...
5,0
~wojtaswmk@wp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Powiem tak jeźdże na 15\" alufelgach i trzyma się jak przyklejona.Dużo daje również niskie i sztywne (jak dla mnie za sztywne-moja wina bo wymieniłem amorki tylne na sztywniejsze KAYABY) zawiesznie.Jest bardzo stabilna na prostych i szybko pokonywanych zakrętach.Na 14\" zimówkach już ciut gorzej ale i tak lepiej od innych aut.Chyba Ford może tu strartować z lepszym ukł jezdnym.Uwaga:wydaje mi się,że ma słabe hamulce ale może to tylko mój...
5,0
~Luck92
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323F jest sztywno zestrojona, stabilna bez względu na prędkość, a zakręty pokonuje jak gokart. Ma to swoje minusy: daje odczuć nierówności, lecz dla mnie liczy się pewność prowadzenia za którą bardzo cenie ten samochód. Jeździłem wieloma bardziej komfortowymi i znacznie młodszymi samochodami podobnej klasy - żaden z nich nie zachwycił mnie tak jak ten (mówiąc wyłącznie o układzie jezdnym i prowadzeniu).
5,0
Mazda 323 V
C 1.5 i 16V 88KM 65kW
jak dla mnie wspaniale, doskonale się trzyma drogi, jest doskonale wystabilizowany (bardzo mało się auto przechyla na zakrętach), jest trwały, całkowicie niezależny na kolumnach Mcperson podpartych wachaczami poprzecznymi i dobrze stabilizowany, nie jest twardy i nie siada pod obciążeniem jednocześnie auto ma duży prześwit, więc trudno o coś zachaczyc, cicho pracuje i nic się w nim niedzieje Jeżdżę na kołach 185\\65 14\"
5,0
~mz1908@wp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Doskonale. Jeździłem naprawdę wieloma autami, ale to jest chyba najlepsze. Na oponach 195/50/15 auto jest jak przyklejone do drogi. W zakręty wchodzisz coraz szybciej a Madzia coraz milej je pokonuje. Komfort może trochę gorszy, niż np. w klasycznych sedanach, ale też pocześci spowodowane to niskim profilem opon. Układ kierowniczy bardzo czuły i przewidywalny, jak w sportowych autach.
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V
Średni koszt przejechania 100 km
22,67 zł
6,1
l/100km
8,5
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mz1908@wp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Doskonale. Jeździłem naprawdę wieloma autami, ale to jest chyba najlepsze. Na oponach 195/50/15 auto jest jak przyklejone do drogi. W zakręty wchodzisz coraz szybciej a Madzia coraz milej je pokonuje. Komfort może trochę gorszy, niż np. w klasycznych sedanach, ale też pocześci spowodowane to niskim profilem opon. Układ kierowniczy bardzo czuły i przewidywalny, jak w sportowych autach.
Mazda 323 V