Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II (218) - Silnik

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bart
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Silnik sam w sobie jest jak najbardziej ok, trwały i bezproblemowy. Natomiast tak ciężka krowa jak mazda 6, powinna mieć pod maską coś mocniejszego. Przy dynamicznej jeździe bardzo niekorzystny stosunek osiągów do spalania. Przy emeryckim toczeniu się z kolei zużycie paliwa wypada dość przyzwoicie.
1,0
~piotr
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Po 127000 km, uległa uszkodzeniu pompa olejowa, wał korbowy, dolna część bloku silnika. Cena naprawy oszałamiająca.Ogólnie rzecz biorąc tragedia od samego początku, wcześniej wymieniane były wtryski i turbina. W czasie swoje świetności dość głośny jak na tą cenę. Ocena 1 to i tak o wiele za dużo
5,0
~lokiec6663
Mazda 6 II
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
Silnik 2.0 dla mnie wystarczający dobre osiągi wolnossący sprawdzony silnik zero problemów poza małym wyjątkiem bierze olej troszke ale ten przebieg już w tych autach daje osobie znać aczkolwiek uważam dolewka na 7 miesięcy u mnie to litr oleju także żaden problem jak dla mnie
5,0
~Stachu1231
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Bardzo dobra jednostka, jak na "cywilną" osobówkę do przemieszczania się na co dzień daje radę, to wszystko. Nie ma co oczekiwać sportowych emocji, ale do komfortowego wyprzedzania wystarczy. 3350 rpm przy 140 km/h Daję 5 za niezawodność motoru, której oczekiwałem.
3,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel 2.0 to opcja dla lubiących ryzyko. Należy dbać o czystość smoka, stan uszczelek wtryskiwaczy i regularne wymiany oleju (max co 10 tys. km), bo szybko przyjdzie nam wyskoczyć z 5 tys. zł na nowy silnik. Kolejny minus to EGR, który daje się we znaki gdy już się zabrudzi.
4,0
~burza76
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel, więc nie wystawię maksymalnej oceny. W każdym razie na razie nie miałem żadnych problemów z filtrem DPF i innymi przypadłościami, które podobno zdarzają się w tym silniku. Staram się zapewnić optymalne warunki pracy - sporo tras, odpowiednie obroty itd.
4,0
~funmazdaspeed
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Silnik lubi wyższe obroty i poniżej obrotów 2500 "nie idzie za pedałem" pomimo udokumentowanych 155 km.Dlatego podczas wyprzedzania można się troszeczkę zdziwić.Podobny problem występuje w innych samochodach tej samej klasy (toyota avensis i honda accord).
4,0
~funmazdaspeed
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Silnik lubi wyższe obroty i poniżej obrotów 2500 "nie idzie za pedałem" pomimo udokumentowanych 155 km.Dlatego podczas wyprzedzania można się troszeczkę zdziwić.Podobny problem występuje w innych samochodach tej samej klasy (toyota avensis i honda accord).
4,0
~funmazdaspeed
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Silnik lubi wyższe obroty i poniżej obrotów 2500 "nie idzie za pedałem" pomimo udokumentowanych 155 km.Dlatego podczas wyprzedzania można się troszeczkę zdziwić.Podobny problem występuje w innych samochodach tej samej klasy (toyota avensis i honda accord).
5,0
~dr
Mazda 6 II
Hatchback 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Rewelacja. Mój pierwszy diesel, ale obiecałem sobie, że przynajmniej raz w życiu kupię diesla- dla porównania. Po uruchomieniu chwila klekotu, a później już tylko przyjemny pomruk. Bardzo elastyczny -1800 obr. i mocne linijne przyspieszenie. Wyprzedzanie- sama przyjemność.
Mazda 6 II