Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016 (26)

Pokaż filtry
4,4
~Janusz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Ogólnie udany samochód , jak na razie niezawodny który może z powodzeniem zastąpić typowy samochód służbowy na polskich drogach czyli jakiś VW,Skoda czy Opel z silnikiem oczywiście diesla . Piszę tak bo używam Mazdy 6 w firmie i uzyskiwany poziom spalanie na trasie jest super. Żeby była jasność - nie jestem przeciwnikiem diesla , przejechałem np. mondeo 2,2 TDCI 250 tyś i nie mogłem narzekać . Ale Mazda 6 pali nie wiele więcej a prowadzenie...
3,6
~christos_marciniak
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Silnik jest dosc dynamiczy. Jedzie plynnie. W automacie mocniejsze nacisniecie pedalu gazu wywoluje fajny pomruk silnika. Nie jest to rakieta ale naprawde sprawuje sie przyzwoicie nawet pod dodatkowym obciazeniem + 4 osoby i bagaz, nie odczuwam wyraznego spadku mocy. (Silnik)
4,5
~Skuba Wojciech
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Samochód bardzo ładny przykuwający uwagę przechodniów. Jeszcze nigdy a miałem już ponad 20 nowych aut nikt tak często mi nie mówił jaki to ładny samochód i piękny kolor (czerwony). Samochód jest świetnie wykonany, ale nie pozbawiony irytujących wad, o których mimo wszystko w ogólnej ocenie udam, że ich nie ma. Wszystkie auta je mają. Jakby nie to, że za kilka miesięcy znowu przeniosę się do klasy premium, to kupiłbym zdecydowanie ten samochód...
3,7
~Tomek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Samochód robi wrażenie z uwagi na wygląd. Pomimo wielu zalet ma jednak tez wiele wad. Jeśli miałbym kupić mazdę 6 ponownie to na pewno z silnikiem 2.5 AT i w wersji po drugim lifcie czyli po 2018r. Tam dopracowano te elementy które najbardziej mnie irytowały w tym samochodzie.
4,4
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazdę uważam za bardzo udane auto. Ma kilka szczegółów, które irytują, ale to co najważniejsze to spisuje się świetnie. To auto kupuje się ze względu na wygląd, duet silnik+skrzynia biegów oraz bez awaryjność. Ja osobiście poza tymi cechami szukałem również auta o mocy powyżej 150 KM, które ma silnik większy niż 2.0 L i nie ma TURBO. Okazuje się, że w przedziale cenowym do 150 tys. zł za dużego wyboru nie ma. Wybór padł na mazdę i nie żałuję....
4,5
~ABC1
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto wykonane z dobrych materiałów z małymi wyjątkami , silnik daje sporo frajdy przy niskim spalaniu i na dodatek na 99% przejedzie 3x tyle co turbo benzyny AT to samo trwała . Magiczne słowo wiązane z Mazdą korozja BRAK to mit i tyle . Auto prowadzi się wspaniale a to nie jest moje pierwsze z segmentu D .System adaptacyjnych świateł drogowych LED super sprawa jak i jego działanie . Istotne jest by kupić auto po 2017r uporano się z...
4,6
~thorin77
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Świetne auto z drobnymi niedociągnięciami. Niewiele trzeba by Mazda stworzyła samochód idealny. Z perspektywy czasu kupił bym Mazdę raz jeszcze lecz w 2.5 AT.
3,9
~mateusz_bodio
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Zapraszam do przeczytania mojej oceny per każdy wyróżnik. Smaochód polecam, bo niesamowicie mało pali (dużo mniej niż te wszystkie 1.4 tsi i inne wynalazki) a ma b. dobrą dynamikę i wkręca się na obroty aż do odcięcia. Komfort i tłumienie na 5+ wyciszenie wnętrza na 1-. Było to auto służbowe, dobiliśmy do 22 tyś km i bym je wykupił, ale jednak konkurencja proponuje nieco lepsze i bardziej komfortowe (wyciszone) silniki. ogólnie b. polecam...
4,6
~Grzegorz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jak dla mnie super samochód sportowa sylwetka trochę go podtuningowałem i oko cieszy pereleczka. Wsadziłem gaz I nie czuć różnicy przyspieszenie jak przy benzynie.
4,0
~Tomek500
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto firmowe co mogę o nim powiedzieć niezwykle twarde odporne na złe traktowanie auto ( wyjątkiem jest słaby lakier ) . Prowadzenie jak na auto w tej cenie rewelacja . silnik 2,5 jest jedynym dobrym wyborem 2.0 jest za słaby automat letko powolny . tapicerka przy 90 tyś km wygląda bardzo dobrze jedynie fotel kierowcy element boczny ( gąbka się sfatygowała ) skóra jak i pozostałe elementy wykonane z eco ( fotele nie są całe zrobione z...
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016