Szukaj

Lista ocen Mazda 6 (1317)

Pokaż filtry
4,9
~luk
Mazda 6 I
Kombi 2.3 MZR 166KM 122kW
Zacznę od tego że szukałem tego samochodu dość długo, ale dlatego że miałem ograniczony budżet (12-15,000zł) i w tych kwotach trafiałem na buble, gdzie często rdza rzucała się w oczy. Ale dorzuciłem trochę grosza i później zacząłem szukać po ogłoszeniach w cenach 16000-20000zł i dopiero zaczęły się zadbane, nie zardzewiałe egzemplarze. W dodatku już w wersjach lift, gdzie dopiero jak zobaczyłem środek lifta to zupełnie jak w innym samochodzie....
4,4
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jestem zadowolony z auta ma wiele zalet oraz kilka drobnych mankamentów.
4,5
~mateuszw106
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Niesamowicie pojemne, rodzinne auto i do miasta i w trasę. Jazda tym samochodem to czysta przyjemność. Pozycja za kierownicą bardzo dobra, co przekłada sie też na bardzo dobrą widoczność, nie będąc jednak zbyt mocno odsłoniętym. Auto świetnie się prowadzi, pokonuje zakręty jak po szynach. Jeśli zawczasu pomyśli sie o konserwacji podwozia, to nie zaskoczy nas wyskakujący nagle rudzielec. Bagażnik ogromny, a po złożeniu siedzeń człowieka ogarnia...
3,8
~Damian_B
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Auto posiadam równo 2 lata. Przejechałem nią 50 tys. km. Bardzo lubię ten samochód jak na swoje lata w środku nadal jest świeży i wygląda nowocześnie. Niestety po 2 latach zaczęły plastiki troszkę skrzypieć co niestety mnie denerwuje, ale nie jest źle. Wygłuszenie przy 140 km/h nie jest najlepsze, w mieście nie ma problemów. Z plusów to na pewno trwałość tego samochodu. Tak naprawdę przez te 2 lata wymieniałem tylko olej i hamulce, raz też...
4,4
~Furia
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Generalnie jestem zadowolony z bezawaryjnosci auta, choc jest mnostwo drobnych estetycznych mankamentow, ktore psuja caloksztalt. Silnik super niezawodny, dobrze znosi instalacje LPG i do tego calkiem ekonomiczny (10,2l LPG / 100km 50/50 trasa/miasto).
4,6
~Andre
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
W skrócie po 3 latach użytkowania auto ładne, wygodne i bezawaryjne. Świetne na trasę na nasze nowe polskie drogi dwupasmowe. Do miasta duże do parkowania, ale dzieki czujnikom przód / tył i kamerce daję radę. Po 3 latach wykupiłem 6-kę z leasingu i zamierzam jeździć nią może z 10 lat, aż pojawi się coś równie ładnego. Rzadko zdarza się designerom zaprojektować tak ładne autko.
4,5
~ABC1
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto wykonane z dobrych materiałów z małymi wyjątkami , silnik daje sporo frajdy przy niskim spalaniu i na dodatek na 99% przejedzie 3x tyle co turbo benzyny AT to samo trwała . Magiczne słowo wiązane z Mazdą korozja BRAK to mit i tyle . Auto prowadzi się wspaniale a to nie jest moje pierwsze z segmentu D .System adaptacyjnych świateł drogowych LED super sprawa jak i jego działanie . Istotne jest by kupić auto po 2017r uporano się z...
4,6
~Karol
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jestem zadowolonym użytkownikiem Mazdy 6, która znakomicie sprawuje się jako wygodny samochód rodzinny do codziennego poruszania się po mieście oraz jako auto do weekendowych wyjazdów. Układ napędowy działa bez zarzutu, układ jezdny daje poczucie pewności podczas prowadzenia. Mimo upływu niemal 6 lat od daty premiery, samochód wciąż przykuwa wzrok ładnie nakreśloną linią nadwozia. Gdyby poprawiono wyciszenie wnętrza, grubość/twardość powłoki...
4,2
~wal0r
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
To jest początek użytkowania tego samochodu. Pierwsze wrażenie wow jak wygląda jak sie prezentuje, szczególnie gdy przesiada sie z 8 letniego V50. Potem szybka irytacja tym, ze nawyk których się nabyło tu się nie sprawdzają. Teraz przychodzi realne docenianie samochodu ale i obiektywne podejście. Ok relacja cena do jakość jest dobra. To jest kawał niezłego samochodu, z duszą. Ok zaraz posadzicie mnie o to iz jestem przekupionym pismakiem Mazda...
4,5
~endrju1
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
Silnik lubi wysokie obroty tak jak jest napisane w instrukcji do tego samochodu i wcale spala przez to więcej. Biegi powinno się zmieniać bliżej 3000 obrotów niż 2500. Spalanie to kwestia operowanie pedałem. Na wyższych obrotach skrzynia biegów lepiej współpracuje. Silnik 2.0 147KM jest optymalny, nie spala przesadnie dużo a jednocześnie czuć zapas mocy pod nogą. (Silnik)
Mazda 6