Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII (130) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 106 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Yres
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 136KM 100kW
Zaśniedział otwór dla klucza w tylnej klapie, ale nikt sie nawet nie kwapi żeby to czyścić, bo jest otwieranie z wnętrza. Czasem nie aktywuje się czujnik odwarcia drzwi kierowcy. Kwesta pielęgnacji. Myślę, że to nieistotne drobiazgi - w końcu auto to maszyna a nie eksponat muzealny!
5,0
~SAMMERS
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 136KM 100kW
No tu jest mistrzostwo swiata.Przez dwa lata zero problemow.Po zakupie wymiana rozrzadu-japonski cena 300zl,filtry paliwa,oleju,powietrza,kabinowy,wymiana plynu chlodniczego,paska od pompy i klimy.To wszystko to jest 600zl z robocizna przez DWA LATA.Wiecej nie ma co pisac :)))))
5,0
~B2rt3k
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Póki co nic nie robione. Zobaczymy co wyjdzie z czasem. Odzywają się czasem plastiki we wnętrzu no i zegarek który się zacina. Mata grzewcza siedzenia czasem grzeje tylko plecy, albo pupę. Przy przebiegu 270000 km skóra jest już gdzieniegdzie przetarta i nadaje się do renowacji.
5,0
~SLONIO88
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Wiadomo to tylko maszyna - odkąd Go mam wymienilem to co powiniem: - rozrząd - bo potrzeba - sprzęgło - bo ktoś wcześniej wymienił sam docisk co rozwaliło całe sprzęgło - tarcze i klocki Teraz czeka mnie wymiana piasty - normalne zużycie! NIEPRZEWIDZIANYCH USTEREK BRAK !
4,0
~roch_27
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Wiadomo made in japan, Galant jako jeden z nielicznych montowany jest właśnie w Japonii (wersje amerykańskie w Ameryce). Auto dopracowane, poza małym szczegółem- zegarek elektoniczny w kokpicie-, który po jakimś czasie zaczyna broić. Pomogło przelutowanie styków i jest OK.
5,0
~Jarek
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.4 GDI 150KM 110kW
Jedynym mankamentem, choć nie dla mnie, jest zegar, który się ciągle przestawia. Spowodowane jest to tym iż konstrukcja pozwala przedostawać się powietrzu z nawiewów do kostki łączeniowej zegara. Ja mam zegar na wyświetlaczu radia. Reszta bez zastrzeżeń.
5,0
~Arturo
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Miałem go 3 lata, zrobiłem 44.000 km i nic nie padło. Japończyk starej szkoły ;-) Jedyne co wymieniłem to przedmuchany elastyczny łącznik (plecionka) układu wydechowego, po za tym nic. Samochód regularnie przeglądany w ASO co 15.000 km
2,0
~Kazik_szalona_Panda
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Dużo i często. Po czasie użytkownik stwierdza że chyba tak ma być. Większość mechaników patrzy z pod oka na ten samochód. Bardzo drogi interface diagnostyczny do komputera. Mało dostępnej dokumentacji technicznej.
3,0
~Time2Die
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Szału NIE MA! Poprzedni Lancer, ani razu mnie nie zawiódł. Galant raz zmusił mnie do skorzystania z lawety (awaria rozrusznika). z drobnych denerwujących usterek to napewno podgrzewanie foteli, łuszcząca się farba na wycieraczkach.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
11,0
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Ogonez
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
2,5 roku za mną a oprócz paru elementów zawieszenia, wymiany filtrów i płynów, naprawy zegarka i zabezpieczenia tylnich nadkoli przed korozją nie ruszałem w zasadzie nic. Nigdy nie udało się nie przejść przeglądu ;)
Mitsubishi Galant VIII