Szukaj

Lista ocen Nissan Pathfinder III (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek_J
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Sztywne, twarde ale jednak komfortowe. Jeżdżenie tym samochodem to czysta przyjemność. Duże znaczenie mają założone opony. Zmieniłem z 265/55/R18 na 255/60/R18 i od razu wyczułem wyraźną zmianę (na plus). Do tego niesamowita wręcz ładowność ok. 800kg (oprócz trzech osób przewoziłem w bagażniku ok. 300kg i nie wyczułem żadnej różnicy w prowadzeniu samochodu). Napęd na jedną lub na dwie osie (w trybie ręcznym lub automat). Przetestowany na...
5,0
~Michał
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5dCi 171KM 126kW
Na dobrych oponach klei się do drogi. Trzeba uważać na wąskich zakrętach bo wysoko ułożony środek ciężkości daje o sobie znać. Prawidłowe i jednakowe ciśnienie w oponach daje o sobie znać w trakcie jazdy. Skrzynia rozdzielcza przełącza napędy idealnie. Tryb Auto pracuje niezauważalnie, reduktor uruchamia się płynnie bez szarpnięć. Zawieszenie reaguje na wszystkie dziury i nierówności, idealne do przejazdów kolejowych.
5,0
~pogan
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
rewelacja 4wd rządzi, może i nie jest aż tak wygodny jak osobówka ale za to wjedzie i pociągnie to czego osobówka czy bus nie ma szans ruszyć. Nie warto oszczędzać na oponach. W porównaniu z navarą dużo lepiej, niezależne zawieszenie z tyłu i nie aż tak twarde. Podsumowując świetny kompromis pomiędzy własnościami terenowymi ( TAK TERENOWYMI) a komfortem na drodze
3,0
~wojtek skuterek@poczta.onet.pl
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Auto nieżle się prowadzi do 130km/h, powyżej już tańczy, robi się nadsterowne. Wszystkie dziury są odczuwalne na kierownicy tak jak w samochodach bez wspomagania. Dziury tak czuć w samochodzie że wszystko drga w środku, wszystko. Jedyna zaleta to 4x4 w zimie, ale brak blokady mechanizmu r. to masakra jak zakopiecie sie jedną stroną samochodu.
4,0
~tomek
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
W zasadzie OK - polecam jazdę w All Mode bo w 2WD tył ucieka na mokrym (ciężki silnik/lekki tył). Zaletą jest sztywna konstrukcja na ramie bo można czasem wyskoćzyć w trudniejszy teren. W zasadzie wszędzie wjedzie i wyjedzie poza hardorem trialowym. Mógłby mieć lepszy wykrzyż ale to już kwestia kompromisu droga/teren.
5,0
~Marcin
Nissan Pathfinder III
Terenowy 5.6 i V8 314KM 231kW
Jak dla mnie jest ok. Na asfalcie komfortowe. Niezależne zawieszenie przód i tył po dwa wahacze na koło. Jest dość trwałe ale też masywne i ciężkie. Jazda po zwykłych drogach raczej go niewykańczań. Jest średnio twarde i sprężyste. Absolutnie nie miękkie. W lekki teren też nic mu wielkiego się nie stanie.
4,0
~Pathfinder
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Jedyna uwaga dotyczy rozmiaru kół. W moim przypadku (ze względu na ESP) nie mam możliwości założenia kółek mniejszych niż 17\". Tym samym zimą jeżdżę na 255/65/17 (nowy komplet opon z felgami to wydatek ok. 5.000zł). Dla porównania tożsamy zestaw na 16\" to ok. 3.400zł.
4,0
~Bronek
Nissan Pathfinder III
Terenowy 4.0 i V6 4WD 269KM 198kW
Jeśli chodzi o układ jezdny no to na polskie drogi nie wyobrażam sobie innego. Przy 180tyś. zamieszenie nie wydaje nawet najmniejszego dźwięku, jest nie do zerżnięcia. Auto jedynie bardzo sie buja przy ostrych zakrętach co jest normalne przy tak wysokim zawieszeniu.
4,0
~Zbyszek
Nissan Pathfinder III
Terenowy 4.0 i V6 4WD 269KM 198kW
Dośc sztywne zawieszenie ,na zakrętach super jak osobowe auto.Przez 3 lata nie wymieniłem nic w zawieszeniu mega trwałośc ,co pół roku jestem na przeglądzie i mechanik sam się dziwi że nic nie wychodzi.Przejechałem 60 000 niby mało ale w ml po 40000 musiałem wydac na zawias 4500zł
5,0
~Venzel_vLXii
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Bez zarzutów. Samochód bardzo uniwersalny - w lekkim terenie i na autostradzie jest komfortowo - dobry kompromis, niezależne zawieszenie zwiększa komfort (zapewne kosztem bezawaryjności i wytrzymałości). W ciężki teren mam lepsze do tego celu pojazdy :-)
Nissan Pathfinder III