AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Opel
Astra
H
Opinie
Opinie
Lista ocen
Opel Astra H
(447) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
568
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~r.sadowy@wp.pl
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Na gwarancji po przejechaniu 2500km wymiana końcówek drążków kierowniczych, po 50000 tys. km padł kolektor pośredni w tj. TWINPORT, koszt części która jest sprzedawana jako jeden element z nowymi wtryskami obecnie 2050 zł + ok. 260 zł koszt wymiany to jest tragedia można jeździć z tą usterką ale spalanie wzrasta o ok. 1 litr/100km, wielki problem jest również z radiem CD30 mp3, wyrabia się mechanika płyty CD- Blaupunkt, i radio samoistnie się...
Dodane
16 lat temu
1,0
~jwrobel@kul.pl
Opel Astra H
Sedan 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Ciepły lub letni silnik nie chce palić. Rozrusznik musi długo kręcić. Często trzeba startować na dwa razy. Dodam, że zimy silni, nawet na dużym mrozie startuje poprawnie - na dotyk. Jak silnik osiągnie swoją temperaturę, po zejściu na wolne obroty, np. na światłach,czy pod garażem, słychać jakieś tarcie; raz mocniejsze, raz słabsze. \"Na ucho\" pochodzi ono gdzieś z rejonu drugiego wałka rozrządu(z pozycji stojącego przed samochodem), albo z...
Dodane
15 lat temu
2,0
~RoyRoy
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
uff, gleboki oddech. po miesiacu od zakupu naprawa alternatora (de javu z poprzedniej Astry), potem 3 miesiace spokoju i termostat (nie na 100%) ale jakby bylo inaczej to dam znac. Znow 3 miesiace sielanki i sie zaczelo: zawor EGR (dzieki swietnemu fachowcowi zregenerowany i uratowane kilka dobrych setek), potem problemu z filtrem czastek stalych, obylo sie bez wymiany ( oby tak pozostalo), obecnie blad wskazujacy na dwumase, jeszcze sie nie...
Dodane
16 lat temu
3,0
~Romano
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Kupiłem go jak miał 150tyś. - z polski. Po około 200tyś. - usterka pedału gazu - wyłączał się sam/ pomogła wymiana. Ważne aby nie stosować psikania do niego preparatami co konserwują elektrykę bo dostają się do potencjometru i właśnie go zaburzają.Wiec mogę trochę o nim opowiedzieć. Auto jest dobre do około 280tyś. Potem niestety wiek i usterki dają się we znaki. Po 200tyś - czyszczenie EGR - miał prawie 0 mocy. Po około 250tyś podał...
Dodane
4 lata temu
3,0
~TomekRak
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Usterek nieumożliwiających jazdę jeszcze nie było, zapalił się kilka razy błąd serwisu ale po podpięciu do komputera wyskoczyły jakieś błahe błędy, jedyny większy problem to padający często sterownik elektroniczny turbiny, ponoć to standardowa usterka przy ok 90 000tys km, koszt ok 500zł. Dbać trzeba o klimę-delikatny i kosztowny element, napełniać, smarować i czyścić raz na rok, a nie będzie problemów. Pamiętać też trzeba o kontroli płynu...
Dodane
15 lat temu
4,0
~Michal
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Przy 160.000 wymiana dwóch wtryskiwaczy, ale to typowe. Dużo wcześniej awaria EGR - wszystko standardy, naprawione oryginalnymi częściami za przyzwoite kwoty. Obecnie autko ma ponad 215.000 przebiegu i dokładny przegląd przy 210.000 wykazał świetną kondycję silnika, także turbiny! Recepta - wymiana oleju co 15.000 (producent podaje 30.000), lejemy dobry ON (Shell, Statoil, BP), po starcie pozwalamy się rozgrzać turbinie, zanim damy jej w kość...
Dodane
14 lat temu
3,0
~Mike
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Niestety, w moim egzemplarzu trafił się problem z kolektorem ssącym i klapkami. Przerażająca diagnoza (wymiana kolektora), która pociągnęła za sobą olbrzymi koszt liczony już niestety w kwotach czterocyfrowych. Bardzo niemiła niespodzianka po 3 miesiącach użytkowania. Na szczęście - poza tym już nic innego z groźnych spraw przez niemal 2 lata. Zachęcam jednak do sprawdzenia stanu kolektora przed kupnem (o ile jest taka możliwość), bo jest to...
Dodane
7 lat temu
5,0
~produkuję się
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Przy prawidłowej eksploatacji i odrobinie mechanicznego sentymentu - brak. Jednak skłamałbym pisząc, że rdza nie jest poważną usterką. Jest. W 9 letnim samochodzie można się jej spodziewać. W Astrze atakuje nadkola, miejsca pod lusterkami w których lubi się zebrać woda i pod "chromowaną" listwą na klapie bagażnika, gdzie owa woda także się zbiera. Ale mając porównywalnego Golfa, jego też zaatakowała. I bezwypadkowe Yeti z 2009r....
Dodane
8 lat temu
4,0
~Adrian
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Właściwie póki co popsuła się jedna rzecz. Mianowicie solenoid, który sterował geometrią łopatek w turbinie. Właściwie koszt duży nie był, lecz problem w związku z tym był dość spory, tak jak i z jego diagnozą. Mianowicie był to problem (z tego co czytałem to dość często spotykany) z mocą samochodu. Po mocniejszej jeździe np przy wyprzedzaniu. Redukowałem na 4 wyprzedzam, gaz w podłodze i nagle samochód traci moc. Turbina została odłączona,...
Dodane
10 lat temu
Dziennik kosztów dla
Opel Astra H
Średni koszt
przejechania 100 km
33,00 zł
on
6,3
l/100km
pb
8,6
l/100km
lpg
9,5
l/100km
Zobacz
dzienniki
1,0
~fidelio
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Wymiany rozrządu nie wyliczam. Bo to czynność rutynowa. 1. Wymiana. Świece żarowe. Każdy warsztat, łącznie z serwisem stwierdza, że wymiana odbywa się na własną odpowiedzialność bo świece urywają się na potęgę. 2. Wymiana. Sprzęgło (700zł), wysprzęglik (450zł), dwumas (1012 zł), uszczelniacz wału (104 zł), uszczelniacze półosi (40 zł) usluga 500 zł. Części i usługa na rabatach. 3. w drodze. Linki zmiany biegów (tylko serwis 500 zł), usługa...
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
45
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Opel Astra
Zobacz 29 aut
od ręki
Opel Astra H
4,1 (1 015 ocen)
Sprawdź oferty Opel Astra
Wybierz nadwozie
Cabrio
GTC
Hatchback 5d
Kombi
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Astra w pigułce
Opel Astra
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Astra
Dane techniczne
Opel Astra H
Raporty zużycia paliwa
Opel Astra H
Opinie
Opel Astra H
Usterki
Opel Astra H
Publikacje
Opel Astra
Newsy
Opel Astra
Galerie
Opel Astra
Nasze pomiary
Opel Astra
Filmy
Opel Astra
Ogłoszenia
Opel Astra
Ceny aut używanych
Opel Astra
Dziennik kosztów
Opel Astra H
Opinie o instalacjach LPG
Opel Astra H
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Astra H
Dane techniczne
1504 raporty
zużycia paliwa
1186 ogłoszeń
używanych
135 zgłoszonych
usterek
35 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Astra
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy