Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (438) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 558 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~r.sadowy@wp.pl
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Na gwarancji po przejechaniu 2500km wymiana końcówek drążków kierowniczych, po 50000 tys. km padł kolektor pośredni w tj. TWINPORT, koszt części która jest sprzedawana jako jeden element z nowymi wtryskami obecnie 2050 zł + ok. 260 zł koszt wymiany to jest tragedia można jeździć z tą usterką ale spalanie wzrasta o ok. 1 litr/100km, wielki problem jest również z radiem CD30 mp3, wyrabia się mechanika płyty CD- Blaupunkt, i radio samoistnie się...
1,0
~jwrobel@kul.pl
Opel Astra H
Sedan 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Ciepły lub letni silnik nie chce palić. Rozrusznik musi długo kręcić. Często trzeba startować na dwa razy. Dodam, że zimy silni, nawet na dużym mrozie startuje poprawnie - na dotyk. Jak silnik osiągnie swoją temperaturę, po zejściu na wolne obroty, np. na światłach,czy pod garażem, słychać jakieś tarcie; raz mocniejsze, raz słabsze. \"Na ucho\" pochodzi ono gdzieś z rejonu drugiego wałka rozrządu(z pozycji stojącego przed samochodem), albo z...
2,0
~RoyRoy
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
uff, gleboki oddech. po miesiacu od zakupu naprawa alternatora (de javu z poprzedniej Astry), potem 3 miesiace spokoju i termostat (nie na 100%) ale jakby bylo inaczej to dam znac. Znow 3 miesiace sielanki i sie zaczelo: zawor EGR (dzieki swietnemu fachowcowi zregenerowany i uratowane kilka dobrych setek), potem problemu z filtrem czastek stalych, obylo sie bez wymiany ( oby tak pozostalo), obecnie blad wskazujacy na dwumase, jeszcze sie nie...
3,0
~Romano
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Kupiłem go jak miał 150tyś. - z polski. Po około 200tyś. - usterka pedału gazu - wyłączał się sam/ pomogła wymiana. Ważne aby nie stosować psikania do niego preparatami co konserwują elektrykę bo dostają się do potencjometru i właśnie go zaburzają.Wiec mogę trochę o nim opowiedzieć. Auto jest dobre do około 280tyś. Potem niestety wiek i usterki dają się we znaki. Po 200tyś - czyszczenie EGR - miał prawie 0 mocy. Po około 250tyś podał...
3,0
~TomekRak
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Usterek nieumożliwiających jazdę jeszcze nie było, zapalił się kilka razy błąd serwisu ale po podpięciu do komputera wyskoczyły jakieś błahe błędy, jedyny większy problem to padający często sterownik elektroniczny turbiny, ponoć to standardowa usterka przy ok 90 000tys km, koszt ok 500zł. Dbać trzeba o klimę-delikatny i kosztowny element, napełniać, smarować i czyścić raz na rok, a nie będzie problemów. Pamiętać też trzeba o kontroli płynu...
4,0
~Michal
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Przy 160.000 wymiana dwóch wtryskiwaczy, ale to typowe. Dużo wcześniej awaria EGR - wszystko standardy, naprawione oryginalnymi częściami za przyzwoite kwoty. Obecnie autko ma ponad 215.000 przebiegu i dokładny przegląd przy 210.000 wykazał świetną kondycję silnika, także turbiny! Recepta - wymiana oleju co 15.000 (producent podaje 30.000), lejemy dobry ON (Shell, Statoil, BP), po starcie pozwalamy się rozgrzać turbinie, zanim damy jej w kość...
3,0
~Mike
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Niestety, w moim egzemplarzu trafił się problem z kolektorem ssącym i klapkami. Przerażająca diagnoza (wymiana kolektora), która pociągnęła za sobą olbrzymi koszt liczony już niestety w kwotach czterocyfrowych. Bardzo niemiła niespodzianka po 3 miesiącach użytkowania. Na szczęście - poza tym już nic innego z groźnych spraw przez niemal 2 lata. Zachęcam jednak do sprawdzenia stanu kolektora przed kupnem (o ile jest taka możliwość), bo jest to...
5,0
~produkuję się
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Przy prawidłowej eksploatacji i odrobinie mechanicznego sentymentu - brak. Jednak skłamałbym pisząc, że rdza nie jest poważną usterką. Jest. W 9 letnim samochodzie można się jej spodziewać. W Astrze atakuje nadkola, miejsca pod lusterkami w których lubi się zebrać woda i pod "chromowaną" listwą na klapie bagażnika, gdzie owa woda także się zbiera. Ale mając porównywalnego Golfa, jego też zaatakowała. I bezwypadkowe Yeti z 2009r....
4,0
~Adrian
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Właściwie póki co popsuła się jedna rzecz. Mianowicie solenoid, który sterował geometrią łopatek w turbinie. Właściwie koszt duży nie był, lecz problem w związku z tym był dość spory, tak jak i z jego diagnozą. Mianowicie był to problem (z tego co czytałem to dość często spotykany) z mocą samochodu. Po mocniejszej jeździe np przy wyprzedzaniu. Redukowałem na 4 wyprzedzam, gaz w podłodze i nagle samochód traci moc. Turbina została odłączona,...
1,0
~fidelio
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Wymiany rozrządu nie wyliczam. Bo to czynność rutynowa. 1. Wymiana. Świece żarowe. Każdy warsztat, łącznie z serwisem stwierdza, że wymiana odbywa się na własną odpowiedzialność bo świece urywają się na potęgę. 2. Wymiana. Sprzęgło (700zł), wysprzęglik (450zł), dwumas (1012 zł), uszczelniacz wału (104 zł), uszczelniacze półosi (40 zł) usluga 500 zł. Części i usługa na rabatach. 3. w drodze. Linki zmiany biegów (tylko serwis 500 zł), usługa...
Opel Astra H