Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (439) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 558 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Tomek86
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Problem zaczął się przy ok. 230.000 km. Nie będę opisywał szczegółów , ponieważ rozwiązał się worek z problemami- z jednej strony stan silnika jest b. zły, mnóstwo nagaru (olej wymieniany średnio co 15tyś!), przeciekające uszczelki, problemy z elektryką. Zalecenie: Sprzedaż auta, gdyż jedyne co to będę już do niego dokładał.
4,0
~fiskusmati
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Mogło by być gorzej i lepiej... Jestem osobą która lubi, aby wszystko działało tak jak fabrycznie więc wymieniam i naprawiam od razu jak coś zauważę. Jak komuś nie przeszkadza np. delikatne szumienie skrzyni biegów to może sporo zaoszczędzić (chociaż ignorowanie takich rzeczy prowadzi potem do opłakanego stanu)
4,0
~polecam
Opel Astra H
GTC 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Najprawdopodobniej niedługo do wymiany koło 2-masowe + sprzęgło(słaba strona tych aut), koszt ok. 2000 z wymianą. Mocno je słychać i czuć drgania na pedale sprzęgła, dodatkowo przy nierozgrzanym silniku dziwne dzwięki z turbiny, które ciężko zdiagnozować. Karoseria, zawieszenie, uklad elektryczny, układ hamulcowy bez szwanku.
3,0
~Jarek
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Z poważniejszych to przede wszystkim usterki skrzyni biegów tego należy pilnować. Szczelność silnika tu również jest słabo. Słyszałem również kilka opinii że w tym silniku są problemy z pierścieniami także warto sprawdzić auto pod tym kątem. To z poważniejszych to chyba wszystkie w jakimi się spotkałem.
3,0
~preux
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
hmm powazne usterki koło dwumasowe i napinacz paska wielorowkowego. Czy powazne napewno nie tanie ujawniły sie z czasem głośną pracą silnika i stukaniem na zimnym silniku (koło dwumasowe) jestem przed wymianą (1300zł koło, wymiana 300zł ten napinacz 100zł. I mam nadzieje że bede jeździł dalej.
5,0
~heniu
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Mam ją 15 dni, przejechałem dopiero 311km narazie super, ale wcześniej miałem Corsę, chodziła jak burza. 23.09.2010 przejchałem juz ponad 11.000 km-auto sprqwuje sie wyśmienicie, pali przy normaljej jeździe 6,1, a przy oszczędnej zszedłem nawet do 5.8litra benzyny/100km i to przy kołach 205/55R16
5,0
~Jakub
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Od produkcji samochodu brak jakichkolwiek poważnych usterek. Oprócz wymiany takich rzeczy jak akumulator, hamulce, płyny eksploatacyjne, filtry nie trzeba w ogóle inwestować w samochód. Rozrząd wymieniony przy 93 tys. kilometrów, poza tym brak jakichkolwiek wizyt u mechanika.
5,0
~dudulec1
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Problemami w astrze są kabelki przy drzwiach, które lubią się łamać i przecierać i trzeba je wymieniać co generuje trochę kosztów. Dodatkowo uszkodzony kabel sprawił, ze powstało zwarcie i przypaliło się radio. Kosztów dużych nie bylo, ale troszkę strachu i dymu z wentylacji już tak.
5,0
~ernest_gajek
Opel Astra H
GTC 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
Przez 2 lata użytkowania samochodu nie było żadnej awarii, czy to małej czy to dużej. Samochód z tym silnikiem to miód dla portfela i wlasciciela. Samochód ma przejechane 165tys. Zobaczymy co dalej, ale nie zapowiada się żeby było gorzej przy dobrej eksplautacji
Dziennik kosztów dla Opel Astra H
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,3
l/100km
8,6
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Kris
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Bardzo awaryjne auto i nikogo nie słuchajcie głupot ze jest bezawaryjne auto,i wcale nie jest tanie w utrzymaniu. Ze łatwe w naprawach, awarie usterki CIM,kłopoty z odpalaniem elektronika. Drogie utrzymanie auta. Nigdy opla. Tylko inna marke auta kupic,zeby palił jak najmniej.
Opel Astra H