Szukaj

Lista ocen Opel Calibra (207) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 399 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gonzalez
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Idealnie trzyma się drogi na ogumieniu 205/45 16 cali, można wchodzić w zakręty przy większych prędkościach, przy obniżonym zawieszeniu dosłownie jak przyklejona- tutaj problemem mogą okazać się nasze dziurawe drogi z koleinami, przejazdy kolejowe i progi zwalniające-troszkę komfortu to odbiera :P
4,0
~piotras
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
moja zawiecha jest juz lekko zmęczona polskimi drogami więc nie jest idealna ale wciąż pewna i precyzyjna, mysle ze po odpowiednich wymianach bedzie świetnie...jednak mam porównanie ze skodą octavia i tam to jest ideał zadnym inny samochodem nie wchodziłem w zakrety tak szybko jak octavią ..bawet moją cali
5,0
~Sewerx
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
doskonałe prowadzi się przy dużych prędkościach, coprawda mogłoby być ciut twardsze zawieszenie ale to jest połączenie sportu i wygody w pewnym stopniu,super się jeżdzi zimą jest dobrze wyważony nie zazuca tak samo w ostrych zakrętach w mokrym,oczywiście w granicach zdrowego rozsądku
4,0
~jaroslaws@interia.pl
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
za twarda na polskie drogi - sportowe auto ale nie na te dziurawisko polskie, kiedy wyjeżdzalem do Niemiec zawsze czuła sie jak u siebie w domu i mknela jak przyklejona... z \"naleśnikami\" na felgach i obniżona, musialem uważać na progach. Tak fajna w zakretach. Bardzo zadowolony
3,0
~White
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Zakładamy alumki z oponami 215 i czujemy się jakby ktoś nas dociskał do ziemi a po obniżeniu zawieszenia to nic nie mam słów - nic dodać nic ująć. To są własnie cechy sportowego auta - bardzo niski + szeroki rozstaw osi = to powoduje że czujemy się pewnie na drodze.
4,0
~Karol_Volvo
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Oceniam na dobry. Calibra oryginalnie jest zbyt miękka by jeździć ją szybko w zakrętach. Warto zainwestować w dobrą amortyzację i rozpórkę kielichów. Lepsza inwestycja mechaniczno-techniczna niż blacharsko-szpachlerska i bawienie się w oszpecenie tego modelu.
4,0
~mleczak
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
świetne prowadzenie i trzymanie drogi. Ze względu na sportowy charakter samochód ma utwardzone zawieszenie, co na polskich drogach niestety bardzo daje się we znaki. Jednak pozwala na świetne trzymanie się drogi. Myślę, że jest to rozsądny kompromis.
4,0
~natureboy
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Na felgach 14 cali jest komfortowo i dosyć bezpiecznie w zakrętach. Kupując auto myślałem że będzie znacznie twardziej, całe szczęście nie jest. Jeżdżę bardzo spokojnie;) Jeśli ktoś lubi sportową jazdę to polecam większe felgi i usztywnienie zawieszenia.
5,0
~19szymon87@gmail.com
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Auto bardzo sztywne i twarde - akurat takie lubię bo \"mięczaki\" są nie dla mnie. Co prawda trochę się to nie sprawdza na polskich drogach, ale auto dobrze przyklejone do nawierzchni (jeśli jest ona dobrej jakości) i trzyma się dobrze przy wejściu w zakręt.
Dziennik kosztów dla Opel Calibra
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~adax
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, jednak ciągle coś jest do roboty przy zawieszeniu...Ciągle mi drgaja koła przy określonej prędkości i za nic nie wiem co może być tego przyczyną. Doważałem koła, zmieniałem cale felgi z kołami i dalej to samo ;/
Opel Calibra