Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 (30) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Dwulitrowy Disel to absolutne minimum do tego samochodu. 160Km i 320NM wydawać by się mogło że będzie dobrze-niestety auto waży 1700kg i przy tej masie jest strasznie ociężałe,wrecz mułowate.Spora turbo dziura więc żeby sprawnie jeździć trzeba wkręcać auto za każdym razem powyżej 2000 a najlepiej 2500tys ob/min, co niestety okupine jest sporym hałasem wewnątrz. Tryb sport i Moment obrotowy w trasie trochę ratuje sytuację więc jak już się...
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Po 112tys padł haldex - i jego moduł (tylny napęd - wersja 4x4 - haldex w ASO 15k moduł 4k). Nie uznane na gwarancji. Szyberdach nie działał a serwis ASO twierdzi że może zrobić ale z rozliczeniem ilości godzin bo nie mają schematu połączeń szyberdachu z elektroniką -buahahaha moja odpowiedź i wyjście na tzw. pięcie.
5,0
~JAREK
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
NIE BYŁEM PRZEKONANY DO WYBORU SILNIKA,MIAŁ BYĆ 130KM ALE ZA NAMOWĄ SYNA WZIĘŁEM 160KM I NIE ŻAŁUJĘ. WARTO BYŁO DOPŁACIĆ 2500zł. SPALANIE TAKIE SAME A ZAPAS MOCY ZAWSZE SIĘ PRZYDA.SILNIK PRACUJE CICHO,PRZYNAJMNIEJ WEWNĄTRZ ZUPEŁNIE GO NIE SŁYCHAĆ,POMIMO ŻE MA CO CIĄGNĄĆ.DLA MNIE REWELACJA!!!
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Znakomita elastyczność, 160KM z czasem zaczyna brakować pod nogą, ale po wirusie ma chyba ok 220KM i to jest to :) Tryb sport świetna rzecz, trzyma wyżej oborty dzięki czemu auto lepiej się zbiera. Tryb Tour oszczędza paliwo i nie załącza napedy 4x4 (ekonomia)
5,0
~Sebastian
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Równa praca silnika. Wysoka dynamika- nie oszukujmy się, auto waży niemal dwie tony, nie ma szans by przy takiej mocy było demonem prędkości, jednak ten silnik w zupełności wystarcza. Przy prawie codziennej jeździe w mieście spalanie na poziomie ośmiu litrów zaskakuje- pozytywnie.
3,0
~GrandeCzewa
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Kultury pracy praktycznie brak, mocy wystarczająco, w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów bardzo paliwożerny. Lubi zacierać się na panewkach. Po zakupie auta koniecznie wymienić V-Ring na smoku pompy oleju.
4,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wysoko kultura pracy, jednak duża masa dramatycznie wpływa na spalanie i zabiera przyjemność z jazdy bo spalanie staje się wyznacznikiem dynamiki. Automat 4x4 = miasto 11 litrów i to w tempie emeryta.
5,0
~Robert
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik 2.0 CDTi to bardzo dobry wybór, pracuje cicho, moc jest dostepna juz od okolo 1900 obr/min. Moc jest dostepna od niskiego zakresu, kultura pracy nie odbiega od pocziwego chwalonego TDI
5,0
~andrew
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Jak na nowoczesnego diesla jest ok ,bardzo oszczędny,spalić powyżej 7 litrów jest bardzo trudno,w trasie przy 150/160 km/h pali 6,2.Ma niewielki rozrzut spalania.
4,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik trochę za głośny przy obrotach powyżej 3 tyś obrotów - ale diesel to diesel musi klekotać. Poza tym silnik 160 km wystarczający jak na taki samochód, oszczędny, dynamiczny.
Opel Insignia I Sports Tourer