Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (160) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 120 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Czasami jest problem z bezkluczykowym dostępem. W komputerze jest błąd modułu sterującego. Koszt wymiany w ASO tego moduły to 1000zł. Nie mniej jednak te problemy są rzadkie. Raz na 2 tygodnie auto nie wykryje kluczyka i trzeba otwierać przez guzik na pilocie.
5,0
~radi
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Nic - za mały przebieg. Mocowanie klapki do schowka i wyłącznika esp po lewej stronie jest dyskusyjne, mam wrażenie że ten panel zaraz odpadnie (niedoróbka chyba), mam \"świerszcza\" przy zamkniętym pojemniku na napoje, poza tym montaż tego też jest dyskusyjny.
5,0
~dkr
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Przy moim przebiegu posypały się: - jeden LED (światła dzienne) - 4 komplety żarówek H7 - zatkała dysza spryskiwacza. Padła też raz pompa wody, ale to była część zamienna nie z PSA tylko zamiennik więc ciężko to wrzucać do minusów
4,0
~Łukasz
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
złamał się języczek do otwierania klapy silnika, ułamała się końcówka bagnetu, zepsuł się rezystor regulatora wentylatora - tu niestety laweta i do serwisu - koszt 400 zł w ASO czyli drobnostka ale kilka godzin stracone na lawetę i czekanie na auto zastępcze.
4,0
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Porysowana szybka w zegarach, drzwi kierowcy opadły - regulacja, czujnik parkowania przedni 2razy (wariuje w deszczu), łożysko podpory półosi (w fabryce zamontowali wadliwa część, diagnozowali chyba przez 5 wizyt, dopiero na Radzymińskiej sobie poradzili)
5,0
~Maciek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
120tyś i kompletnie nic się nie dzieje. poszły 2 komplety klocków i 1 tarcz ale jeżdżę szybko wiec ok. motor, dwumasa, DPF, zwieszenie jak nowe. dla mnie to szok po volvo, które za każdym razem coś miało do wymiany a przy przebiegu 170 pękł blok silnika.
3,0
~Tadeusz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Zbyt mały przebieg, żeby wiarygodnie ocenić. Denerwuje woda wlewająca się do bagażnika po otwarciu klapy, wpadka z trzeszczeniem zawieszenia w zimę, ostatnio wymiana (profilaktycznie) modułu ładowania akumulatora w ramach akcji serwisowej.
4,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
z drobnych usterek, przez dwa lata: - tylna wycieraczka (pękł uchwyt) - przednie wycieraczki czasami uderzają o ramkę szyby - podobno to jakaś wada wrodzona, - lewy tylny zacisk, przestał działać ręczny hamulec,
5,0
~azazel
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
nie mam sie do czego przyczepić. Jedyny problem jaki mialem to spadajacy wężyk od spryskiwaczy reflektorow - ale bylo to po malowaniu zderzaka przerysowanego na parkingu, panowie z serwisu sie nie popisali i spadal 3 razy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Adam
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Raz podczas jazdy na autostradzie wyskoczył komunikat "Uszkodzony silnik". Po ponownym uruchomieniu auto jezdzi bez problemu. Kontrola w ASO niczego nie wykazała. Najprawdopodobniej był to chwilowy błąd odczytu czujnika.
Peugeot 508 I