Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jarek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Trochę się bałem automatu w tym samochodzie ponieważ ma japońska skrzynie aisin, trochę poczytałem przed zakupem, w 2010 roku producent istotnie poprawił jej jakość, to klasyczny 6 biegowy automat, rozsądnie eksploatując i wymieniając olej powinna bez problemu dojechać do 250 - 300 tys km. Sama skrzynia zmienia biegi bardzo płynnie bez szarpnięć, opóźnień. Oczywiście są skrzynie szybsze np. Dsg ale automat do tego samochodu i silnika pasuje...
4,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Skrzynia jest dobra, największy problem to zestopniowanie 1 i 2 biegu... mam na myśli powolną jazdę, na jedynce są za wysokie obroty a na dwójce za niskie. np. na osiedlowych uliczkach dojeżdżamy do skrzyżowania, samochód się toczy, ale na dwójce może się z dusić a w tym momencie z trudem można wrzucić jedynkę, bo samochód jest w ruchu. Poza tym ok. długie przełożenia kolejnych biegów. przy 120km/h mamy równo 2000 obrotów.
4,0
~wtomeg
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
6 biegowa i strasznie wolna. Jeśli lubisz dynamiczną jazdę będziesz zawiedziony. Łopatki przy kierownicy to zbędny gadżet - używałem ich tylko przy jeździe górskiej do hamowania silnikiem. ASO nie przewiduje wymian oleju w skrzyni. Ja robiłem to w zakładzie specjalizującym się w automatach i kosztowało to 300 Pln. Polecam nie oszczędzać na tej czynności. Do konca skrzynia nie wykazywała żadnych oznak zużycia.
5,0
~Adilans
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Skrzynia zmienia biegi płynnie bez szarpanka. Odpowiednio dopasowuje biegi do sytuacji. Tylko kilka razy wspomoglem się łopatkami przy kierownicy. Jedyny minus to delikatnie późniejszy start z miejsca ale można się do tego przyzwyczaić
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Manual 6 biegów - biegi płynnie nadal wchodzą, ale drążek ma swój ruch jak go wymusimy - nie wpływa to w żadnym stopniu na przełaczanie biegów, bo to nadal super działa. Tylko zwracam uwagę.
4,0
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Skrzynia wolna, ale bardzo płynna, nie szarpie w korku (w przeciwieństwie do dwuskrzydłowej). Do wyprzedzania trzeba się przyzwyczaić i jest ok. Olej wymieniłem po 60k, ponoć niezawodna
5,0
~Marcin
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
klasyczny automat. Na początku żałowałem że nie dwusprzęgłowa, ale ta jest lepsza w korku (przynamniej porównując do renault, która czasem się gubi). Można zmieniać manetkami przy kierownicy - fajna opcja
3,0
~TomaszT
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Manualna skrzynia fatalna w porównaniu z grupą VW, np Seatem. w 12 letni Seacie Toledo skrzynia chodziła dużo lepiej mimo że przebieg miałem 250 tyś a w Peugeocie mam 100 tyś.
3,0
~Maciek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
zmienia biegi ok ale ma słyszalne cichutkie wycie. zgłosiłem do ASO to dali mi się przejechać kilkoma 508 i było to samo. to uważam za porażkę. tym bardziej, ze lifting też tak ma.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~sandman8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Plynnie pracuje. Nie wymaga dużych ruchów i bez problemu wybacza błędy. 6 biegów o płynnych przełożeniach daje rade podczas przyspieszania po zmniejszeniu prędkości bez redukcji biegu.
Peugeot 508 I SW