Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 (179) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Pokaż filtry
2,0
~Maciej K
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Mam tu na myśli problem z poszyciem foteli przednich kierowcy i pasażera które przy tak małym przebiegu są tak wysiedziane i zużyte. Serwis pierwszą wymianę poszyć zapewnił przy 8 tyś. KM obecnie przy 22 tyś. KM po raz kolejny poszycia do wymiany. Problem zgłosiłem do Peugeot Polska.
5,0
~Kuba
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Uznajmy, że na razie mnie to nie dotyczy :) Jednak znajomy ma 508 z 2011 roku, z silnikiem HDI o mocy 140 km i przebiegiem 377 tys. Zgadnijcie co się zepsuło w samochodzie do tej pory... Kompletnie nic :) Wystarczy tylko nie drażnić lwa i regularnie i solidnie dokarmiać :)
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Czasami jest problem z bezkluczykowym dostępem. W komputerze jest błąd modułu sterującego. Koszt wymiany w ASO tego moduły to 1000zł. Nie mniej jednak te problemy są rzadkie. Raz na 2 tygodnie auto nie wykryje kluczyka i trzeba otwierać przez guzik na pilocie.
5,0
~radi
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Nic - za mały przebieg. Mocowanie klapki do schowka i wyłącznika esp po lewej stronie jest dyskusyjne, mam wrażenie że ten panel zaraz odpadnie (niedoróbka chyba), mam \"świerszcza\" przy zamkniętym pojemniku na napoje, poza tym montaż tego też jest dyskusyjny.
5,0
~dkr
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Przy moim przebiegu posypały się: - jeden LED (światła dzienne) - 4 komplety żarówek H7 - zatkała dysza spryskiwacza. Padła też raz pompa wody, ale to była część zamienna nie z PSA tylko zamiennik więc ciężko to wrzucać do minusów
3,0
~Rafał
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Nowe auto które było wycenione na 180 tysięcy ( Wersja Allure z dodatkami) kupiona za duuużo mniej na wyprzedaży rocznika a w fotelu pasażera z przodu brakuje kawałka gąbki w boczku ( nie zauważone podczas odbioru)......tak być nie powinno
4,0
~Łukasz
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
złamał się języczek do otwierania klapy silnika, ułamała się końcówka bagnetu, zepsuł się rezystor regulatora wentylatora - tu niestety laweta i do serwisu - koszt 400 zł w ASO czyli drobnostka ale kilka godzin stracone na lawetę i czekanie na auto zastępcze.
4,0
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Porysowana szybka w zegarach, drzwi kierowcy opadły - regulacja, czujnik parkowania przedni 2razy (wariuje w deszczu), łożysko podpory półosi (w fabryce zamontowali wadliwa część, diagnozowali chyba przez 5 wizyt, dopiero na Radzymińskiej sobie poradzili)
5,0
~Maciek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
120tyś i kompletnie nic się nie dzieje. poszły 2 komplety klocków i 1 tarcz ale jeżdżę szybko wiec ok. motor, dwumasa, DPF, zwieszenie jak nowe. dla mnie to szok po volvo, które za każdym razem coś miało do wymiany a przy przebiegu 170 pękł blok silnika.
3,0
~Tadeusz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Zbyt mały przebieg, żeby wiarygodnie ocenić. Denerwuje woda wlewająca się do bagażnika po otwarciu klapy, wpadka z trzeszczeniem zawieszenia w zimę, ostatnio wymiana (profilaktycznie) modułu ładowania akumulatora w ramach akcji serwisowej.
Peugeot 508