Szukaj

Lista ocen Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013 (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Nigdy więcej Subaru
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo przeciętne, przy wchodzeniu w zakręty zanosi tyłem i wydaje się jakby auto składało się jak IKARUS (przegubowiec) - bardzo niebezpiecznie . Po 50 tyś mam do wymiany kolumnę kierowniczą, amortyzatory, jakieś gumki . Auto w brew temu co kreuje sam producent i fani jest autem bardzo delikatnym i nie nadaje się na polskie drogi pomimo podwyższonego zawieszenia i duży kół . Polecam inne marki , które mają lepsze doświadczenie w pokonywaniu...
Dodane 13 lat temu
5,0
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Jedyne auto jakie może konkurować z Subaru to Audi. Niesamowita precyzja kieowania i trzymanie na drodze. Przed zakupem bałem się, że jazda po zakrętach co by nie było wyższym autem będzie sprawiała problemy - po 4 tys km wiem, że to poprostu SUBARU ;) Tak samo z prędkością nie ma żadnych oporów przed dobiciem do 200. Jak zapomnisz ściągnąć nogi z gazu to przypomni Ci o tym przy 230 automat odcinający dopływ paliwa. Oczywiście u nas tego nie...
Dodane 14 lat temu
5,0
~Darek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Jeden z największych atutów tego samochodu, bardzo dobrze dobrane….świetnie znosi nasze dziury, amortyzuje nierówności przy jednoczesnym poczuci dużej sztywności całej konstrukcji…. to zawieszeni …po prostu POKONUJE nierówności na drodze No i napęd 4x4 ….naprawdę to auto trzyma się drogi….do tej pory właściwie ograniczeniem w szybkości pokonywania zakrętów nie są możliwości tego samochodu ….tylko moje nawyki.
Dodane 13 lat temu
5,0
~termens44
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Tutaj to już tylko wzór dla innych marek. Miałem około dwudziestu aut ale żadnym nie jechało się tak super. Czuć że to nie Mercedes tylko Subaru. Układ bardzo precyzyjnie trzyma się drogi nie zależnie od warunków pogodowych i powiem strzeże że niezależnie na jakich jedziemy oponach. AWD symetrical robi robotę jakiej nie czułem w żadnym innym aucie 4x4 .
Dodane 7 miesięcy temu
5,0
~Marek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Napęd 4x4 szczególnie zimą robi swoje. Jedzie się pewnie po śliskich drogach oczywiście z rozsądkiem. Napęd 4x4 nie oszuka praw fizyki. Najlepsze w zimie są miny kierowców pewnej marki jak na śliskiej nawierzchni trzeba ruszyć z pod świateł ja jadę a oni stoją w miejscu - wrażenia bezcenne.
Dodane 14 lat temu
4,0
~Tomek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Tu bardzo fajnie, niejednokrotnie wydostawałem się z błota, czasami ni dawał rady podjechać pod górę, mocno pod sterowny na śliskich zakrętach . Do przyzwyczajenia się.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Subikun
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Super. Ten sam łuk, ta sama szybkość. Mondeo przede mną wypadł. U mnie bez reakcji. Poza tym wypisałem się z klubu odniśnieżaczy na naszej uliczce, na którą nie zagląda traktor.
Dodane 12 lat temu
5,0
~BC
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
coż, po prostu rewelacja, komfortowo, ale nie za miękko, świetnie trzyma się drogi, super balans pomiędzy komfortem a osiągami.
Dodane 14 lat temu
5,0
~Grzegorz Mikrut
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
To jest jakiś fenomen. Wrażenia z wyjazdu z ciasnego ronda na pełnym gazie mówią wszystko.
Dodane 8 lat temu
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~rumek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
4x4 stały napęd... jest o wiele fajniejszy niż napęd na przód...o tyle nie wspomnę. STAŁY...tzn zawsze 4x4...
Dodane 11 lat temu
Subaru Outback IV Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów