Szukaj

Lista ocen Subaru Outback IV (33) - Całokształt

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Dwie ważne zalety Subaru : 1. To SUBARU - made in Japan 2. Silnik + napęd na 4 łapy I wady. Być może gdybym nie miał doświadczenia z innymi autami w życiu nie pomyslałbym , że Subaru może mieć wady 1. Brak ksenonów AFL - w nocy przy dynamicznej jeździe widzisz na światłach mijania tylko 100m do przodu. Nie trudno sobie obliczyć w ile przejedziesz i masz czasu na reakcje przy prędkości 100km/h a nie zawsze możesz używać świateł drogowych...
5,0
~Pavulon
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Auto skrajnie uniwersalne; wysoki prześwit i skuteczny napęd pozwala dojechać tam gdzie zwykłe auto nie dotrze, doskonałe zawieszenie da przyjemność z jazdy a płynna skrzynia CVT zapewni relaksujące warunki podróży przy relatywnie niewielkim zużyciu benzyny (o ile nie jesteśmy :"królami" lewego pasa i centrum zakorkowanych miast). Rozpieszcza dużą przestrzenią wnętrza, obszernym bagażnikiem, doskonałą widocznością i wysoką ergonomią. Są też...
5,0
~woodstock
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Co tu dużo mówić. Outback to samochód dla ludzi, którzy cenią bezpieczeństwo, znakomitą trakcję, przestrzeń i komfort. Przed zakupem wybierałem między nową 6-ką Mazdy i Subaru. Emocje (przyzwyczajenie + piękna stylistyka) przemawiały za Mazdą. Wszystko inne za Subaru. Wybrałem Outbacka i nie żałuję. Outback to wyższa klasa. Nie ma może tylu różnych bajerów, ale za to fantastycznie jeździ, jest przestronny i komfortowy. No i nie jest...
5,0
~inz.golos
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Zajebiste auto, tnie jak przecinak. Ciche, pojemne, tanie, nie kradną, Jedyne pierdoly co bym chciał to łapa ręcznego, żeby o pasy kierowcy i pasażera krzyczało z tego samego miejsca, skrzynia z przelozeniami choć te łopatki robią robotę, tylko 3.6 i lpg i wersja EU. Najlepiej przedlift na 1 wałku bez TMPS i drugi komplet kół na przekładkę.Nie zapamiętuje czy włączałes Cruise jak w moździe zawsze czeba klikać. Jedyne co mi się zepsuło to...
5,0
~Darek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo dobry samochód na polskie tak zwane warunki komunikacyjne, świetnie radzi sobie ze złym stanem nawierzchni, bardzo dobrze trzyma się drogi, nawet w trudnych warunkach. Jak dla mnie idealny samochód na długie wyjazdy w trudnych warunkach np. narty. Natomiast nie polecam jako auta miejskiego….duży + trudniejsze ruszanie, sprawiają że nie można wykorzystać jego walorów a jazda męczy……..więc najlepiej w siną dal….i...
5,0
~Kris
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Na minus wygląd zwłaszcza z tyłu, przedliftowa kiera design, brak manualnego ręcznego, wymiana żarówek i świec. Na plus wyciszenie, napęd, Ilość miejsca, standard wyposażenia, nawiew. Neutralnie oceniam cvt, widocznosc. Nie jest auto sportowe a rodzinne, uwaga na legacy 2.0 muł dramatyczny, pod lpg tylko 2.5 przedlift sohc. Zawieszenie dosyć sztywne. Szukać koniecznie europejczyka. Polecam osobom lubiacym wyjazdu w góry.
5,0
~Beny
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Auto godne polecenia - naprawdę przyjemnie się podróżuje. Nawet po długiej trasie (kilkaset km) nie czuje się zmęczenia. Trzyma się drogi jak przyklejony - parę razy złapałem się na tym, że nawet w ulewnym deszczu i drodze z koleinami leciałem 130. Zimą w góry super. Miałem lekkie obawy o sprzęgło (było coś o tym w mediach przed rokiem), ale na razie jak widać wszystko gra i hula jak trzeba.
4,0
~Grzegorz Mikrut
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Uważam, że Subaru Outback to niespotykana kwintesencja rozsądku motoryzacyjnego. Porównując z BMW5, których kilka wcześniej posiadałem, to Outback jest pod każdym względem lepszy oprócz wyciszenia i stylistyki. Teraz od liku miesięcy planuję go sprzedac i kupic kolejne auto i nie jestem w stanie znaleźc alternatywy. Chyba skończy się kolejnym Outbackiem.
5,0
~Subikun
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Samochód dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą. Nie dla kierujących się modą. Do wyglądu zewnętrznego można się przyzwyczaić. Zimą na śniegu prezentuje się zadziornie. Brak udziwnień. Odpala się za pomocą kluczyka, a nie za pomocą przycisku lub jeszcze innych wynalazków, które nie wiem jaką mają mieć wartość dodaną.
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV
Średni koszt przejechania 100 km
47,33 zł
8,3
l/100km
11,3
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~trzeba było kupić normalnego Suva.
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
daję źle bo to samochód plastik-fatastic. Samochód za 150000 zł który niestety trzeszczy jakby miał się złamać kiedy zjeżdżam nim z krawężnika. Nie wymagałem od niego właściwości terenowych bo do tego sa inne auta. Auto żony o podobnym przebiegu za 1/3 tej kwoty mniej trzeszczy. Sorento kolegi też.
Subaru Outback IV