Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover Facelifting (13) - Ergonomia

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Ogólnie wszystko w porządku - schowek w podłokietniku, schowek przed pasażerem, schowki w drzwiach, dwa miejsca na kubki i półka na telefon w tunelu centralnym oraz 2 miejsca na kubki w drzwiach z tyłu. Natomiast ponieważ to wersja po liftingu, gdzie można było co nieco poprawić - odejmuję jedną gwiazdkę za: miejsce na telefon za małe, tylko jeden port USB, schowki w drzwiach małe przez dziwne wycięcie. Rozplanowanie wszystkich przycisków etc....
3,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
O ile miejsce dla kierowcy i pasażera jest w porządku, o tyle tylna kanapa powinna służyć głównie do wożenia dzieci lub zakupów. Jazda w trasie z osobami dorosłymi może być bardzo niekomfortowa. Z pewnością nie polecam, jeśli planujecie w ten sposób zwiedzać jakieś miejsca, bo zwyczajnie widoczności z tyłu nie ma żadnej i pasażer musi cały czas wychylać się w przód, aby spoglądać przez okno.
3,0
~Olek Kuszeta
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
No rozwiązania mogłyby być lepsze. Niestety używanie większości przycisków wymaga patrzenia na nie, a wiec oderwania wzroku od drogi. Jakiś debil umieścił przycisk podgrzewania kierownicy zaraz obok przycisku do otwierania baku! Przycisk EV jest zaraz obok wyłączania TC!, brak przycisków do przełączania trybów jazdy - trzeba gmerać w menu!
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Można powiedzieć, że jest OK, wszystko w zasięgu ręki, ale ilość przycisków, pstryczków i klików przytłacza. Trzeba uważać jak się trzyma kierownicę, żeby niechcący czegoś nie wcisnąć. Brak USB dla tylnej kanapy (na szczęście jest gniazdko od zapalniczki w schowku między przednimi fotelami).
3,0
~Kris
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
tu duża poprawa" guzikologi"w porównaniu z corolla 2014. Guziki na kierownicy są za małe a nie wszystkie są na niej niezbędne. siedzenia wygodne, manipulajcą tempomatem jak zwykle dziwna, jak to we wszystkich toyotach - najpierw dźwigną w górę potem w dół ...A wystarczyłoby tylko po prostu jedno wciśnięcie
4,0
~Poziomka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
drobnostki zawsze można poprawić. umiejscowienie przycisku ogrzewania kierownicy koło przycisku otwierania baku - wiadomo co powoduje, szczególnie że są nisko pod kierownicą. Wolałabym żeby tempomat był też gdzie indziej - chyba lepiej widziałabym go po lewej stronie.
5,0
~Gregor
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Prawie wszystko jest pod ręką, prócz przycisku do włączania podgrzewania kierownicy do którego podczas jazdy trzeba odwrócić wzrok od kierunku jazdy. Tylko pogratulować inżynierom Toyoty.
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
W środku dużo miejsca, zarówno dla pasażerów z tyłu, co jest dla każdego wsiadającego zaskoczeniem, jak dla kierowcy. Wszystkie niezbędne elementy są pod ręką.
4,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Brak odrobinę większego schowka pomiędzy przednimi siedzeniami. Brak ładowania indukcyjnego. Apple Car Play działa lepiej niż Android Auto.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~manfretka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Guziki i przyciski na kierownicy i do klimatyzacji i radia. Reszta przez ekran dotykowy.
Toyota C-HR I Crossover Facelifting