Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover Facelifting (12) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Cicha i sztywna praca układu jezdnego. Brak nadmiernej pod- czy nadsterowności. Prowadzenie neutralne. Opony fabryczne Michelin Primacy 3 225/50/18 dobry dobór wielkości opon do kół, nie trzeba martwić się nadmiernie o dziury, ale na krawężniki lepiej uważać - mały prześwit. Nie zrecenzuje opon jako opon - każdy sobie znajdzie opinie na jej temat. Hamowanie z wyższych prędkości początkowo niestabilne po chwili wyrównuje samochód, to nie...
4,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Auto prowadzi się dobrze, przekładnia bardzo dobrze dostosowuje się w zależności od tego, czy wyjeżdżamy aktualnie z parkingu, wykonujemy skręt na światłach, czy też jedziemy drogą lub po autostradzie. Nie oczekuję tu cudów w prowadzeniu, bo to nie jest auto sportowe ani usportowione, więc ocena moim zdaniem słuszna.
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jest naprawdę precyzyjnie, choć trzeba się do tego nieco przyzwyczaić. Przesiadłem się do C-HRki z 15 letniego samochodu i czuć jednak, że za wszystko odpowiada tu elektronika. Jest wygodnie, pewnie, jednak czasami brakuje "bezpośredniości" prowadzenia, zwłaszcza przy dynamicznej jeździe.
5,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Samochód prowadzi się pewnie - nie zdarzyły mi się jakieś niespodzianki lub "nieposłuszeństwo" - jeździ stabilnie i przewidywalnie. Układ jezdny jest wyważony. Mnie osobiście jazda tym autem sprawia sporą frajdę.
3,0
~Jurek
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.2 Turbo 116KM 85kW
Układ jezdny jest dośc dobry, samochód trzyma się drogi. Natomiast na poprzecznych nierównościach czasem mam wrażenie, że auto nie wie jak ma się zachować, buja, trzęsie się, coś jest nie tak.
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bardzo dobry, auto jeździ jak po sznurku. Jak na swój niewielki rozmiar samochód jest niezbyt zwrotny. Duże koła powodują, że dziury i nierówności jezdni nie są zbyt uciążliwe.
5,0
~Gregor
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Prowadzi się te auto bardzo pewnie i stabilnie. Z tym zawieszeniem auto dobrze zachowuje się podczas szybkiej jazdy.
4,0
~manfretka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Troszkę za mocno wspomagany, ale komunikatywny. Zawraca "w miejscu" (10,4m średnicy). Prowadzi się przewidywalnie, neutralnie.
4,0
~Olek Kuszeta
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jest ok, najlepiej chodzi w trybie sport z usztywnioną pracą kierownicy.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Żółw
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rewelacja, bardzo pewny sztywny, nie stuka nie dudni super.
Toyota C-HR I Crossover Facelifting