Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII Hatchback (206) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 196 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~JS
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Ogólnie średni komfort podróżowania. Rolka dobrze tłumi nierówności polskich dróg. Zawieszenie dla mnie nieco za miękkie, w ostrych zakrętach przechyły i nadsterowność. Układ kierowniczy precyzyjny i w połączeniu z niskim środkiem ciężkości pozwala na pewne prowadzenie i manewry zmiany kierunku jazdy. Niestety rozpędzone autko trudno zatrzymać - hamulce słabe, zbyt czuły system ABS.
4,0
~snork@wp.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Zawieszenie w moim aucie dość miękkie ale muszę przyznać, że amortyzatory już dawno zasłużyły na emeryturę. Jednak myślę, że nawet z nowymi amorkami raczej nie jest stworzone do sportowej jazdy. Zawieszone dość nisko. Łatwo zahaczyć podwoziem o większe nierówności (krawężniki, duże nierówności na drogach gruntowych). Auto jest zwrotne i przyjemnie się prowadzi.
4,0
~TB
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Bardzo zwrotna, jednak Vectra GT pod tym względem była twardsza i mniej pochylała się na boki. Amortyzatory w 9 letnim aucie: najsłabszy miał na teście 91% sprawności... Corolla ma bardzo, zdecydowanie ponadprzeciętnie efektywne hamulce wspomagane ABS-em. W porównaniu za Vectrą A (GT) i to po wymianie amortyzatów, to Corolla ma zauważalnie krótszą drogę hamowania.
3,0
~Radek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Niby wszystko ok, ale wprawny automaniak wychwyci minusy: - bicie na kierownicy przy 120km/h, tak samo zresztą jak w Avensisie i nie jest to sprawa wyważenia kół, ASO nie zdiagnozowało do tej pory przyczyny, najprawdopodobniej wada konstrukcyjna jak w Avensisie 1997-2001, - zbyt czuły i głośny ABS, włączający się na każdym dołku przy hamowaniu, ale skuteczny.
3,0
~el popo
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
To raczej słaby punkt Toyoty. Być może przez przypadek jeździłem zawsze autami \"liderującymi\" w tej działce (Ford, Nissan, Mitsubishi), ale w zakrętach miałem wrażenie prowadzenia wanny na kołach. Niewielkie przekroczenie granic (dla mnie zdecydowanie zbyt bliskich) i lecę :P Niemniej nigdy nie spotkała mnie żadna niemiła przygoda.
4,0
~Krzyś
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
jak dla mnie super, w moim aucie fabrycznie montowane zawieszenie TTE nieco niższe i twardsze, w jeździe codziennej spisuje się nieźle, ja używam auta również do startów w amatorskich rajdach i sprintach i tam dopiero widać zalety tego zawiasu hamulce jak dla mnie mogłyby być troche skuteczniejsze - szybko się grzeją i wtedy spada skutezność
5,0
~spidenciusz
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Zawieszenie sprężyste, choć osobiście wolałbym trochę twardsze - w szybkich zakrętach rolka lekko się przechyla. Jeśli chodzi o trwałość to bez zastrzeżeń - przy 150tys wymienione amortyzatory, 3 razy gumy stabilizatora przedniego i ... to wszystko. Wróć! Tarcze za gwarancji bo sie zwichrowały. Klocki ham wytrzymują około 120tys, a szczęki 200tys.
3,0
~artur
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Auto w wersji 5D jest bardzo miękkie, zapewnia dobre tłumienie dziur. Niestety konsekwencją jest słabe prowadzenie w zakrętach oraz mała stabilność przy dużych prędkościach. Jeździłem wersją 3D i tam zawieszenie jest twarde. Zatem auto raczej do spokojnego, codziennego użytku. Jeśli chcesz poszaleć to kup wersję 3D.
4,0
~tomi 202
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Kanapa to niewiele powiedziane. Moja córka jak była mała to zasypiała w tym aucie po pięciu inutach jazdy.Samochód przechyla się w ciasnych zakrętach. Niesamowita odpornośc na nasze dziurawe drogi.Po dziesięciu latach jazdy tym samochodem wymieniłem jedynie w zawieszeniu łączniki stabilizatora(25plz sztuka).Cicho,komfortowo.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
5,6
l/100km
8,3
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marios
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jak na samochód 10 letni również bomba. Niestety czuć na kierownicy nierówności drogi, ale to dość czeste i w innych markach. Do tego odrobinkę za twardy na polskie drogi, niskie zawiesznie. Przy dużym obciążeniu(4 ludzi+bagaż) strasznie siada i czuć na tyłku każdą nierównośc. Samochód przystosowany do jazdy w 2 osoby.
Toyota Corolla VIII Hatchback