Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII (382) - Silnik

Na liście zabraknie 314 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dawid
Toyota Corolla VIII
Sedan 1.6 110KM 81kW
Przyspiesza nawet z niskich obrotów. Bez problemu można nim wyprzedzać na dowolnych drogach (krajowe, ekspresowe, autostrady). Niejeden właściciel nowszego auta się zdziwił :-) . Latem przy włączonej klimatyzacji oraz pełnym obciążeniu (5 osób, pełny bagażnik) bez problemu przyspieszałem i wyprzedzałem, a drogą ekspresową jechałem średnio 140 km/h. Maks prędkość 190-195 km/h na LPG, ale nie jest wygodnie :-) .
1,0
~qqrczak
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Silnik całkowicie nie nadaje się do tego auta. Przede wszystkim jest strasznie mułowaty. Przyśpieszenie jeszcze do zaakceptowania do 60km/h. Na trasie to już tragedia, potrzeba dużo miejsca żeby wyprzedzić inny pojazd (i nie tylko mam na myśli tzw. TIRa). W trasie auto mi paliło 7 litrów, co wynika z tego że trzeba go dobrze rozbujać. Jak jedziesz spokojnie to spalanie około 5 litrów, ale tu potrzeba dużego spokoju.
5,0
~Krzysztof K.
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.6 i 16V 108KM 79kW
Auto kupiłem 4-letnie z przebiegiem 104 000 kmi od razu założyłem instalację gazową.Teraz mam na liczniku 304 000 i przy silniku nic a nic nie było robione, oprócz no0rmalnych napraw eksploatacyjnych jak wymiana paska rozrządu. Silnik ten ma wielką zaletę- jest bezkolizyjny, dzięki czemu, gdy podczas jazdy zerwał mi się pasek(moja wina bo nie dopilnowałem terminu), wystarczyło odholować do warsztatu i założyć nowy.
4,0
~pszemek40@poczta.onet.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Na przejażdżki z kierowcą i pasażerem na pokładzie - marzenie. Z załadunkiem na dłuższe trasy jest męcząca. Jazda zatłoczoną autostradą (trasa Kielce - Neapol) z dodatakami górskimi, z włączoną klimatyzacją to mordęga. Aby jechać lewym pasem wymaga minimum 4000 obrotów, a to w tym aucie skutkuje dużym hałasem. Zatem: jako samochód na krótkie wypady silniczek wystarczający, na dłuższe trasy daje rade, ale...
4,0
~sagan
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.4 VVti 96KM 71kW
Silnik lubi olej - ten typ tak ma. Instrukcja mówi, że norma to do 1L oleju na 1000 km. Sprawdzanie oleju obowiązkowe przynajmniej co 500 km. Napinacz łańcucha rozrządu wymaga odpowiedniej ilości oleju, w przeciwnym wypadku łańcuch będzie chrobotał i się rozciągnie. Mimo powyższych problemów, ma wysoką kulturę pracy, zaskakuje mocą (zwłaszcza powyżej 4000 obrotów/min) i niewielkim zużyciem paliwa.
5,0
~Margita
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Dzięki Corolli (także wcześniejszej wersji) wogóle polubiłam jazdę autem, która wcześniej (zwłaszcza Puntami, Oplami) wydawała mi się mordęgą. Silnik naprawdę świetny, mimo 86 KM, czasem w trasie wyraźnie brakuje tych kilku koni by porządnie przyspieszyc, ale naprawdę to nie ma co narzekac, jak Corolka się dobrze \"nakręci\" to potrafi szybko śmigac i prawie \"płynąc\". W mieście 86 KM jest idealne.
2,0
~kosniewski@wp.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik bardzo elastyczny przy niskich prędkościach. Na czwartym i piątym biegu zupełnie nie czuje się 110 KM pod maską - jest zbyt mułowaty. Drażni mnie to, że do momentu osiągnięcia przez płyn chłodzący temp. 90 st. C silnik na biegu jałowym ma podwyższone do 1300-1500 obroty (ASO twierdzi, że to normalne, a znajomy nie ma w swoim aucie z takim samym silnikiem podobnych spostrzeżeń).
4,0
~Heve
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Witam. Kupiłem to autko niedawno jednak juz zdążyłem troszke nim pojeździc. Miałem problem ze skaczącymi wolnymi obrotami, nawet czasami gasnal silnik ale udalo sie to w pewnym stopniu zlikwidowac poprzez przeczyszczenie silniczka krokowego. Pozatym wymienilem amortyzatory z przodu ale to chyba przy tym przebiegu mogło sie zdarzyc. pozatym wszytsko wporzadku. Autko przywiozlem z Niemiec.
4,0
~Made in Japan
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.4 VVti 96KM 71kW
Byłoby doskonale gdyby nie spalanie oleju w tym modelu! Niestety ale poważna wpadka japońskich inżynierów! Poza tym silnik niesamowity od 3 lat coś czasem "tyrka" podczas przyspieszania, niestety 2-óch mechaników się poddało i stwierdziło że dopóki się nie zepsuje to nie wiedzą co wymienić i faktycznie samochód dalej jeździ po całej Polsce i nie chce się zepsuć!

Toyota Corolla VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~jeremiasz:)
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Największa zaletą tego silnika to jego wręcz legendarna zdolność do zapalania w zimowych warunkach. Do wad należy zaliczyć brak \"pary\" poniżej 1800 obrotów. Z uwagi na fakt ze to jednostka \"atmosferyczna\" nie można oczekiwać rewelacyjnych osiągów, a brak wtrysku bezpośredniego nie zapewnia należytego (niskiego) spalania. Ogólna ocena na plus - za wytrzymałość oraz kulturę pracy
Toyota Corolla VIII