Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII (382) - Silnik

Na liście zabraknie 314 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mastalczak
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Ten silnik po prostu jest cichy (poprawka na diesla). Silnik jest chyba jego najmocniejszą stroną. Miałem ten sam silnik w poprzedniej toyotce corolli i po przejechaniu 320 000 km przy minus 25 stopniach paliła na dotyk(trzeba dbać przy takich temp. o jakośc paliwa i tyle). Wystarczy dbać o sprawy serwisowe (olej filtry) i można zapomnieć że tam może coś się popsuć. Jeśli chodzi o elastycznośc to też jest super. Dla osób które jezdziły benzyną...
5,0
~rak67
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Jest to model e11 z 2000r. z silnikiem D-4D , nie wiem dlaczego nie występuje w zestawieniach Auto centrum , przecież z tym silnikiem na rynek zachodni były sprowadzane z Japonii od 2000R. Jest to 100%Japończyk. Silnik ekonomiczny, bezawaryjny,w tym połączeniu z e11(mała waga auta) w miarę dynamiczny, z wysoką kulturą pracy .który odpala w największe mrozy , żadnych wycieków.Listwa, bezpośredni wtrysk ,4 zawory na cylinder.(Mercedes chciał...
4,0
~mx31@o2.pl
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
KOMBI. Po diesel´ku wolnossącym o mocy 75KM nie mozna się spodziewać sportowych osiągów. Jednak po jakims czasie, przy nabyciu wprawy można naprawdępozbyć się kompleksów. Kiedyś strasznie zdenerwowałem kolesi w tuningowanym Lanosie :o))) Ale to trzeba znac auto i umieć jeździć w zapchanym mieście.... Silnik jest nie do zdarcia - kiedyś wlali mi jakis wynalzek na małej stacji i corolka z oporami ale jechała - przy nowoczesnym silniku...
5,0
~jan
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik jest kapitalny, świetne spalanie i bezawaryjność. Całkiem dynamiczny, przy dość lekkiej budzie całkiem szybko się rozpędza, wyprzedzanie nie sprawia problemów. Jedyna wada to pobór oleju, podobno to wada fabryczna tych silników z początku produkcji. Sama konstrukcja była dość nowoczesna jak na te czasy i z pewnymi modyfikacjami jest montowana do dziś w wersji 132 KM. Pobór oleju w moim egzemplarzu to około 0,6l / 1000km. Olej to 5w30...
4,0
~inżynier elektromechanik
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Silnik Diesla o konwencjonalnej konstrukcji. Pompa paliwa rotacyjna. Jednostka bardzo trwała i odporna na kiepską jakość paliwa. Obsługa tej jednostki ogranicza się do wymiany filtrów. Silnik ten posiada sterowanie dawką za pomocą komputera pokładowego co teoretycznie powinno spowodować spadek ilości spalanego paliwa. Oceniam ten silnik na dobry ponieważ jest bardzo trwały i bezawaryjny. Jednaj brak mocy jest mocno zauważalny. Moment obrotowy...
4,0
~tadzior
Toyota Corolla VIII
Kombi 2.0 D 72KM 53kW
Silnik Ok ogólnie nie rzuca na kolana ekonomiką ani mocą (72KM), ale w sumie jakoś się sprawdza.Gdy go kupowałem myślałem, że będzie lepiej. Jak na razie bezawaryjny (licznikowo 170tys). Potrafi strzelić dyma przy przyśpieszaniu. Trochę mnie to ostatnio zaczęło denerwować - Batory wszak to nie jest :), a zostawianie kłębów czarnego dymu na skrzyżowaniu to lekka siara. Najprawdopodobniej będę mieć wtryski do wymiany koszt około 120zł sztuka :|....
5,0
~el popo
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
To co wycisnęła Toyota z silnika o tej pojemności to dla mnie absolutne maksimum i zdecydowanie najmocniejszy punkt auta. Silnik super trwały, w miarę oszczędny (spalanie 5.5 min, 7 średnio, 8 max), dający naprawdę niezłe osiągi. Do miasta naprawdę więcej nie potrzeba. Jedyne mankamenty wynikają z oczywistych ograniczeń silnika spalinowego o takiej pojemności. Mizerna elastyczność na 4 biegu i hałas przy prędkościach autostradowych.
4,0
~waskimarcin
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Śilnik 1.9 D koncernu PSA 69km nie czyni z niego demona prędkości i przyspieszenia ale nie do tych celów był on stworzony po prostu typowy Wół roboczy!! :) kultura pracy cóż oczekiwać od silnika starej konstrukcji nie jest zbyt cichy. Elastyczność jak na samochód o masie 1200 kg i prawie 130 Nm dostępnych od około 2200 obrotów nie jest to tragedia. Przełożenia skrzyni są troszkę krótsze niż w VW polo 1.9D dlatego jest porównywalnie ocena -4
4,0
~baran
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
autko to mam 7.5 roku, 98rok.280tys.przejechane. samochod niezawodny ,silnik super v-max210 kmh z dwoma osobami, 4 osoby +bagaz 200 kmh. od ok 200 do250 tys kilometrow bral 1 l oleju na 9-10 tys . teraz bieze ok 1.5l,ale to chyba normalne z takim przebiegiem.jezdze dosc szybko wgranicach 170-180 kmh na autostradzie moze to jest tez powod brania oleju. wczesniej jezdzilem troche szybciej ale auto ma juz swoje latka i trzeba troche zwolnic
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
5,9
l/100km
7,4
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~kand
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
kupiłem w lipcu 2005 1.4 vvti z 2001 z przebieg 126 tys. pierwszy własciciel serwisowany ogólnie ok. W styczniu 2006 okazało sie że bierze olej - jakaś wada konstrukcyjna silnika. Stwierdzili to w autoryzowanym serwisie Toyoty w Stalowej Woli. Po ich interwencji Toyota zgodziła sie usunąć wadę. Zrobili to na koszt Toyoty mimo że jestem drugim włascicielem auta a moja corolla ma juz piąty rok. To nie spotykane , a miałem stycznośc juz z serwisami
Toyota Corolla VIII