Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII (382) - Silnik

Na liście zabraknie 314 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Henry
Toyota Corolla VIII
Kombi 1.6 i 16V 108KM 79kW
Kultura pracy doskonala, jedyna wada to charakterystyka, maksymalny moment obrotowy dopiero przy 4800 obr/min, by jechac dynamicznie i swobodnie wyprzedac trzeba go wysoko wkrecac, co sie odbija na zuzyciu paliwa i potencjalnej zywotnosci jednostki. Za to przyspieszenie od 0 do 100 i predkosc maksymalna bardziej niz wystarczajace.
5,0
~artur
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jak na podstawową jednostkę jest bardzo dobrze. Niskie spalanie i przyzwoite osiągi. Spokojnie można jechać w trasę. Moim zdaniem nie trzeba się martwić, że przy podstawowej jednostce będzie mułowaty (oczywiście jeśli ktoś liczy na zawijanie asfaltu to raczej nie ale do codziennego użytku jak najbardziej)
5,0
~q
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.4 VVti 96KM 71kW
Doskonały silnik do lekkiego auta - szybko reaguje na pedał gazu, ciągnie do samego końca czerwonego pola. Poza wadą fabryczną (zapiekające się pierścienie i kanały olejowe) najlepszy z produkowanych w tym okresie silników. Spokojnie poniżej 10s 0-100 przy jednej osobie w samochodzie i pustym bagażniku :-)
3,0
~KS
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
W porównaniu z nowoczesnymi dieslami nie jest najlepiej. Do startów ze skrzyżowań sie nie nadaje, natomiast jadąc poza miastem całkiem fajnie zbiera sie na 5-ce od 100 do 130 (to sie pokrywa z \"użytecznymi\" obrotami tego silnika w zakresie 2-3 tys obr.) Na wolnych obrotach lekko trzęsie budą.
5,0
~jagkub
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jak na tą moc (86 KM) i pojemność silnik bardzo dynamiczny i elastyczny. Pozwala na stosunkowo niezły sprint do setki. Dobrze sprawdza się na trasie podczas wyprzedzania - nie najgorzej ciągnie już nieco powyżej 2 tys. obrotów. Powyżej 130 km/h głośny. Bardzo szybko wkręca się na obroty.
4,0
~markopolo1970
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Elastyczność rewelacyjna aczkolwiek maksymalny moment uzyskiwany jest dosyć późno 2400obr/min a np. w silnikach TDI VW juz przy 1900obr/min. Minusem jest brak możliwości wykonania chiptuningu (prawdziwego i w dobrej firmie)ze względu na zastosowanie niemożliwych do zmodyfikowanai sterowników DENSO.
4,0
~machu84
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Silnik 1.4 VVTI)jest wystarczający jak na masę pojazdu. Wadą jest to, że pierwsza generacja silników lubi popić olej. ( średnio 0,7 - 1 l na 6000 km). Świetnie sprawdza się w trasie, nie ma co oczekiwać cudów, ale lubi wysokie obroty. Bardzo elastyczny, ekonomiczny (przy delikatnej jeździe)
3,0
~Gniewko
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jak na taki mały silniczek, 86KM wydaje się być dobrym wynikiem. Jednak zdecydowanie nie polecam kierowcom z żyłką rajdowca, ponieważ przy prędkościach (powyżej 100km/h) ma trudności z dalszym rozpędzaniem się. Elastyczność mizerna. Żeby wykorzystać moc silnika trzeba utrzymywać obroty powyżej 4500 obr/min.
4,0
~Mikrobi
Toyota Corolla VIII
Sedan 1.3 86KM 63kW
jak na taki przebieg to po prostu kosmos, na wolnych obrotach lekkie stuki (ale spokojnie prosze państwa po dotknięciu pedału sprzęgła lub hamulca lub gazu - ustają) - nie radze tego robić ten samochód tak ma i jest to zupełnie niegroźne:) podczas jazdy nie ma już żadnych niepokojących dźwięków :)
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
5,9
l/100km
7,4
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Radek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Słaba elastyczność, zaczyna jechać dopiero od 4000 obr/min, chociaż właściwie niezła moc (86KM) przy tej pojemności. Przy wyprzedzaniu na załtoczonej trasie niekiedy trzeba wrzucać 3 bieg przy 90km/h, żeby odjechać, a z bagażem i 4 osobami na pokładzie 3 bieg na trasie przy wyprzedzaniu to standard.
Toyota Corolla VIII