Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (136) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 240KM 177kW
jest ok, w tym czasie wymienione: 1 piasta koła (ukręciłem śrubę koła), łożysko koła, 2x tarcze hamulcowe i 4x klocki, przednia szyba (kamień), 1 amortyzator tak nic nie skrzypi nie trzeszczy - dobra jakość montażu i zabezpieczenie antykorozyjne choć lakier maski już mocno porysowany od kamieni.
4,0
~Michał
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zgłoszę podczas serwisu olejowego. Drzwi tylne są tak spasowane że karoseria jest porysowana od zamykania i ich otwierania. Opcja czytania znaków wyjeżdżając z salonu nie działała ponieważ vw ma jakimś problem z tym tematem na terenie polski. Podobno aktualizacja map ma naprawić temat
2,0
~Były wielbiciel volkswagena
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.6 TDI 120KM 88kW
Potrafi nie odpalić na skrzyżowaniu ze START-STOPu. Ma problem z odpaleniem rano przy wilgotnej pogodzie. Pali olej jak smok. Już drugi raz pokazuje mi ubytek powietrza w oponach, gdy po sprawdzeniu nic się nie dzieje. Raz została mi klamka kierowcy w ręku, bez możliwości zamknięcia dzwi (szok!)
4,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Hamulce - wymieniłem serwisowe tarcze i klocki na inne znanej i szanowanej firmy. Święty spokój z odgłosami. Łapa skrzyni biegów - burczało na rondach a ja nie lubię jak burczy. Po informacjach z forum szybka wymiana. Koszt 250 zł. Nie burczy Czujnik temperatury zewnętrznej. I tyle
3,0
~Łukasz
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Właśnie drobiazgi psują opinię. automatyczny hak nie opuszcza się jeśli używa się co tydzień, serwis stwierdził że można opuszczać codziennie i problem zginie. Tak, tak, taki jest serwis. Aplikacja We connect masakra, nie warto instalować, mają tylko szpiegować i tyle.
3,0
~Ludwik
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.6 TDI BlueMotion Technology 120KM 88kW
No troszkę go trapi - wyciera się lakier we wnękach tylnych drzwi. Tylne tarcze się wichrują i hałasują przy hamowaniu z większych prędkości (raz wymienione na gwarancji i po 10 tkm znów się odzywają). Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje przy pełnym baku jedną podziałkę przed full.
1,0
~Jonek
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
wymiana dwóch sterowników w ciągu pierwszych kilku miesięcy użytkowania. W tym oczekiwanie na sterownik pompy ad blue przez 3 tygodnie (to słabe biorąc pod uwagę że zakupy internetowe zrobione w Niemczech w niedziele, w środę są już w Polsce w moim dużym pokoju).
4,0
~Daniel z Łodzi
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Sedan - z tyłu wsadzili za twarde uszczelki do drzwi i te wycierają lakier z wnęki na drzwi totalna niedoróbka ale jak drzwi są zamknięte, nie widać przetarć. W serwisach jest na to akcja wklejają folie ochronną..;) Żeby bardziej się nie wycierało..
4,0
~Suytan
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Nie działa mi zapalniczka... zapomniałem powiedzieć na serwisie. Pierdoła. Czasami nie działa Easy Open - na serwisie powiedzieli, że wszystko ok. Nie wiem, może nie umiem machać nogą :D I tak prawie nie używam. Poza tym (odpukać) nic się nie dzieje.

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Meus
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Ato jest nowe, 9500km przebiegu i jeszcze nie miałem w nim żadnej usterki, ale ze względu na popularność potrafi przysporzyć kłopotów - w drugim miesiącu użytkowania zastałem auto bez wkładów lusterek (P+L+ ok 900 zł, bądź z ubezpieczenia)
Volkswagen Passat B8