Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW 2002-2010 (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dober
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Ta wersja ma trochę usztywnione zawieszenie w porównaniu do słabszych modeli np 2.4 bez turbo. Niby płynie po ulicach ale megane lepiej tłumiło krótkie nierówności i bez awarii zawieszenia przejechało 60000km.Na cywilizowane kraje można do volvo spokojnie 17-18 calowe felgi założyc, u nas maksymalnie 16.Mam 32000 km i niebawem trzeba będzie wymienic końcówki stabilizatora.Auto podsterowne, układ kierowniczy dobrze wspomagany ale trochę...
3,0
~Żero
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Na lato mam fabryczne 17/45/235. choć w katalogach widzę - powinno być 225. Masakra. Koleiny i dziury tak psują przyjemność, że cholera bierze. I głośne te kapcie. 16 cali i 205 to optimum dla tego wozu. Jak ładna felga to wcale nie wygląda gorzej. Jeździ się o niebo lepiej. Cicho, bardziej miękko i bardziej sterownie. PS. Zajefajne wspomaganie - jeden palec.
5,0
~Qba
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Przyklejony do zakretów. Jest stosunkowo wysoki ale twardy - to powoduje, ze bardzo dobrze sie prowadzi ale tez z latwoscia pokonuje miejskie krawezniki jak trzeba zaparkowac. Mocne ruszanie powoduje delikatne stuki przenoszenia napedu na tylna os. Skreca jak TIR. Reczny na 4ry kola - to dla mnie byla nowosc. Rozpedzony wolno traci predkosc na luzie.
4,0
~Marcin
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Bez rewelacji.Trochę twardo w przypadku dziurawych dróg:( ale przy 210 koniach tak musi być).Na dobrych drogach jest super.Mam 16 calowe 205/55/16 koła i są optymalne do tego auta.ponoć na 17-18 komfort znacznie spada i niszczy się układ kierowniczy (listwa) i szybko siada zawieszenie.Duży promień skrętu. W mieście to spora wada.
2,0
~dentysta1
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Tu jest dramat, żółw, po prostu tragedia, masz wrażenie że kierujesz tankowcem po wykonaniu skrętu kierownicą samochód reaguje z baaaaardzo dużym opóźnieniem :( szkoda bo tak naprawdę to jest największa wada :( a i jeszcze jedno promień zawracania jak w starze
2,0
~Bartek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Tragedia. Do szybkiej jazdy bardziej się nadaje skoda fabia... Ale jeśli kogoś interesuje spokojne użytkowanie bez szaleństw nie powinno to przeszkadzać. No może po za promieniem zawracania, który zbliżony jest do tankowca
4,0
~Czesiek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Zalety: doskonale trzyma się toru jazdy Wady: głośne zawieszenie, (stuki). Dwukrotna wymiana amortyzatorów dała efekt krótkotrwały. Po przebiegu 50tyś. Przednie zawieszenie zachowuje sie bardzo głośno.
2,0
~Tomek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Zawieszenie głosne i duzo za miekkie jak na ta moc buja sie jak by prowadzic kuter rybacki z silnikiem odrzutowym ,srednica zawracania tragedia jak w tankowcu.hamulce kiepske
4,0
~bobi
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Auto dobrze - poprawnie trzyma się drogi, jednak z uwagi na masę i osiągi trzeba mocno trzymać kierownicę :-) i uważać. Dużo zależy od ogumienia. Co do promienia skrętu to tragedia.
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~BigBear
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Słabo precyzyjny układ jezdny, spora średnica zawracania, ale patrząc na gabaryty samochodu to nie koli w oczy
Volvo S60 I