Szukaj

Lista ocen Volvo V50 (122) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 160 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Leon N.
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Elektryka. Z tego co wiem to ponoć standard z tą elektryką.... więc.... od czasu do czasu: - przestaną działać szyby, wszystkie. Czasem nie można radia zmienić i cd też. Wyświetla nie istniejące usterki. Albo wyłącza się kokpit (wszystko gaśnie we wnętrzu!) przy 180 na autostardzie i gaśnie silnik, tak na 3 sek. Potem jedzie dalej. Niekiedy wyłącza się caly licznik. A najgorsze jest to że te błędy elektryki czasem zmniejszają moc silnika i to...
2,0
~trvp
Volvo V50
Kombi 1.6 DRIVe 109KM 80kW
Niestety przydarzyła mi się zupełnie niespodziewana, a straszna rzecz, czyli wyssanie całego oleju z silnika przez turbinę przy autostradowych 3000 obrotów. Silnik był zadbany, przebieg może niemały ale w 100% oryginalny i robiony na długich trasach, bo auto było kupione samodzielnie w Szwecji, gdzie nie ma miejsca na przekręty. Dopiero co zostało uszczelnione wszystko, co się da, wyczyszczony dolot, wtryski. Wlany nowy olej premium i wszystko...
5,0
~VHjykfUuYu
Volvo V50
Kombi 2.5 T5 220KM 162kW
Nic się nie zepsuło, ale należy wiedzieć, że ten silnik może się zepsuć...i to poważnie...tak na amen... Są dwie potencjalnie drogie, ale bardzo rzadko występujące usterki: - awaria nastawników rozrządu (1400 za sztukę, za samą część)(B5254T2 ma jeden, *T7 ma dwa). - pękające tuleje cylindryczne(jeżeli ktoś nie trzyma gazu w podłodze przez 90% czasu i nie ma w zwyczaju przegrzewania silników to nie musi się tym przejmować). - Egzemplarze do...
2,0
~fabian
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
auto 2 razy jechało na lawecie do serwisu - po przekręceniu kluczyka rozrusznik niereagował - pierwszy serwis stwierdził luźlą połączenie z akumulatorem - bzdura. Dopiero za drugim razem w innym serwisie wykryto usterkę skutkującą wumianą rozrusznika. Problem z klimatyzacją - po włączeniu sielnika klima nie działa - dopiero po ręcznym jej wyłaczeniu i właczeniu zaczyna chłodzić - serwis nie potrafi zlokalizować usterki - problem trwa już...
3,0
~Błażej
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Auto mam ok pół roku więc powoli doprowadzam je do odpowiedniego stanu. Wymieniłem amortyzatory z przodu. Teraz kolej na tuleje wahacza, łożysko koła przedniego. Za jakiś czas wymiana uszczelek pod klawiaturą bo delikatnie cienkie olej. Moim zdaniem w auto z przebiegiem 200tys. są to absolutnie normalne sprawy i trzeba się z nimi liczyć. Poza wspomnianymi narazie wszystko cacy. Silnik odpala na dotyk. Zeszłoroczne mrozy też.
4,0
~Soltys
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Usunąłem DPF(nie FAP o dziwo, u mnie zamontowany był filtr suchy), programowo i fizycznie, zaczął się zbyt często załączać w tryb dopalania, koszt 1100zł w Białymstoku. Auto lepiej przyspiesza i mniej pali. Koszt wymiany filtra cząstek stałych w serwisie na nowy 4000zł-gupota.Po co? Ja zamontuje sobie nowy filtr, wydam kupę kasy na ekologię a obok gość Jelczem albo innym starym trupem puszcza takie chmury że świata nie widać.
3,0
~J i P... dumni czy durni właściciele V50
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Mam do oceny 2 auta moje i kolegi , oba kupione w ten sam dzien ,z tymi samymi silnikami. Jego nie działa dobrze od poczatku,traci moc kiedy chce w najmniej oczekiwanych momentach,( a to bywa grożne) ucieczka ze swiateł , z przejazdów kolejowych przy wyprzedzaniu nagle poprostu traci kompletnie moc.Czasem pracuje jakby na 3 cylindrach kopcąc jak z wędzarnii.Kaprysny jak kobieta, a moj silnik chodzi jak złoto.
5,0
~Marcin_Jasień
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
wsumie poza normalnymi elementami eksploatacyjnymi wszystko ok, tłumik drgań ( koło dwumasowe ) wymieniłem wraz ze sprzęgłem przy 210 tyś km czyli wytrzymało bardzo dożo, tak samo jak rozrząd wraz z pompom wody wymieniłem dopiero teraz. Zero problemu z filtrem cząstek stałych ale pilnuję żeby po tygodniu jazdy ( 2-5 km dziennie ) raz w tygodniu zrobić trasę z 50 km w jedną stronę.
4,0
~Łukasz
Volvo V50
Kombi 1.8 125KM 92kW
Brak poważnych usterek. Jednak jest mankament z którego znany jest ten model. Mianowicie wahania obrotomierza przy jeździe na biegu jałowym na zimnym silniku. Ponoć te silniki tak mają. I większości użytkowników to doskwiera. Jednakowoż da się z tym żyć, albo po prostu to naprawić. Ale w ASO, bo magicy z warsztatu nie wiedzą o co chodzi.
3,0
~Miszka 25
Volvo V50
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
W lampach xenonowych (przed liftingiem) zapiekają się mechanizmy poziomowania. Do wyboru: cała lampa do wymiany (3000 zł/szt.) lub ustawienie ręczne - gratis! Ale jednak wk... mnie ten mankament. Do tego wymiana huczącego łożyska z tyłu - część razem z piastą. Koszt w serwisie: 1200, a na allegro za nowy oryginał niecałe 600 a wymiana 50 zł.=650 :-)))
Volvo V50