Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Astra H GTC 1.8 ECOTEC 140KM 103kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Oceny Opel Astra H GTC 1.8 ECOTEC 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(80%) NIE(20%)
ZALETY + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny + Brak drobnych usterek
WADY - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie - Widoczność

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Astra H GTC 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 736
Koszt ogólny 10,43 PLN
LPG13.07 PLN
Wydatki serwisowe 6,79 PLN Pozostałe wydatki 26,30 PLN

Autodiagnoza Opel Astra H

Liczba wpisów: 325
Utrata mocy przy schodzeniu z obrotów
dodał: ~Bart, 2 lata temu
Witam, kiedyś (rok temu ponad) auto już miało taki problem, że pojawiało się "autko z kluczykiem" i brakowało mocy. Wtedy trzeba było wymienić kolektor ssący oraz czujnik ciśnienia (może źle go nazwałem?). Teraz zaczęło się dziać to samo, wymieniliśmy ten czujnik, ale nie pomogło. Potem mechanik zaślepił egr oraz "wyciął" go ze sterownika żeby nie sygnalizowało błędu. Niestety nie pomogło. Potem jeszcze przy turbo coś kombinował, czyścił gruszkę. Kombinował "z czym się da", komp pokazywał generalnie błędy szczelności na kolektorze, ale to było sprawdzane i nie...
Kontrolka silnika
dodał: Wiki96, 2 lata temu
Kupiłam samochód przez handlarza i już wtedy mówił że paliła się kontrolka silnika więc wymienił sondę. Przez dwa tygodnie nic się nie działo potem znowu się zaświeciła ale z okazji zakupu samochód i tak poszedł do mechanika nie świeciła się kontrolka. Teraz znowu się pali, ciągle przez już tydzień. Nie wiem czego może być to wina i jak to zlikwidować ?
Wysokie obroty
dodał: ~GRZES, 2 lata temu
Witam mam problem po wyciągnięcu akumulatora i jego naładowaniu dzis go włożyłem do auta odpalająć silnik obroty wskoczyły do 2,5 tyś i się utrzymują i nie chcą spaść przejechałem się kawałek i dalej to samo.Co odpowiada za wysokie obr.?-Prosze o pomoc w tej sprawie -Dziękuje

Dane techniczne Opel Astra H GTC 1.8 ECOTEC 140KM 103kW 2005-2011

Podstawowe parametry Opel Astra H GTC 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 88,2 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Opel Astra H GTC 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra H GTC
Aktualnie przeglądasz Opel Astra H GTC