Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW 2008-2012

Lata produkcji: 2008 - 2012
Segment: Niższa klasa średnia

Choć nadwozie od lat prawie to samo, to silniki coraz lepsze, szczególnie wśród motorów benzynowych. Najsłabszy 1.4l o mocy 80KM niczym się nie wyróżnia - jest mułowaty i nudny, dlatego jeśli już, to ostatecznie lepiej pomyśleć nad 1.6l ze 102KM. Istotne jest tu słowo „ostatecznie”, bo nowoczesne 1.4 TSI opracował ktoś, kto miał niezłych wykładowców na politechnice. Doładowanie, duży moment obrotowy i rozsądne zużycie paliwa – te jednostki można pokochać. Najsłabsza o mocy 122KM zadowoli większość osób, a najmocniejsza, 160-konna – całą resztę. Tak – nawet ona ma zaledwie 1.4l pojemności. Dla zbuntowanych 2.0 GTI wraz z 210KM na pokładzie. Diesle nie zaskakują, choć w końcu VW wykręcił z nich pompowtryskiwacze i są cichsze. Te popularniejsze mają 2.0l pojemności i 3 warianty mocy: 110KM – najrozsądniejszy wybór w tym aucie, 140KM – jeszcze rozsądniejszy, pod warunkiem, że jesteście rozrzutni u dealera, 170KM GTD – 8.1 sekund do 100km/h i miłosierdzie dla portfela podczas eksploatacji. Nic dodać, nic ująć.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160 KM 118 kW

Ogólna ocena
4,20
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(74%) NIE(26%)
ZALETY + Układ jezdny + Skrzynia biegów + Wyciszenie
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Poważne usterki

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7
Koszt ogólny 56,67 PLN
PB57 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf VI

Liczba wpisów: 239
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, ponad rok temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
zamek drzwi przednich kierowcy ,wkładka,blokada
dodał: jendrek5207, 1 miesiąc temu
Nie mozna kluczykiem zamknąc żadnych drzwi,jedynie pilotem.Można przekręcić kluczyk w drzwiach jednak nie rygluje żadnych drzwi.Czy można wymienić wkładkę.Przekręcenie kluczyka spowodowało zablokowanie wszystkich drzwi i nie mozna było otworzyc ani pilotem ani kluczykiem.Co zrobić w przypadku braku możliwości dostania się do wewnatrz auta gdy ani kluczykiem ani pilotem nie mozna otworzyć samochodu
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...

Dane techniczne Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW 2008-2012

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Produkowany od 2008 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1500-4500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni elektroniczny wtrysk wielopunktowy
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VI Hatchback 5d