Szukaj

Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting – wybierz silnik

Informacje o Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Klasa średnia
Ósma generacja Volkswagena Passata oficjalnie zadebiutowała w lipcu 2014 r. w Poczdamie, a szerszej publiczności został pokazany podczas jesiennej wystawy w Paryżu w tym samym roku. Stylistycznie, zgodnie z tradycją, Passat jest kontynuacją rozwiązań znanych z modelu poprzedniej generacji. Jest od niego nieco krótszy (o 18 mm) oraz o 73 kg lżejszy. Volkswagen Passat B8 powstał na przedłużonej platformie podłogowej VW Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Golf). Samochód został zaprojektowany przez Waltera de Silvę. Oferowany także w wariancie kombi (Passat Variant). Model, po raz pierwszy w historii, zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2015.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4779 mm
Szerokość 1832 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2083 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1832 mm
Wysokość 1516 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2048 mm
Rozstaw osi 2786 mm
Rozstaw kół - przód 1578 mm
Rozstaw kół - tył 1564 mm
Prześwit 155 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1031 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1007 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1506 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1506 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1780 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 650 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1172 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2018 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(53%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Moras
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Duże, wygodne i pakowne auto. Silnik dostosowany do gabarytów i masy samochodu, ładnie brzmi, może być oszczędny, idealnie współpracuje z instalacją LPG (BRC-PRINCE Dual). Cichy, wszystko bardzo dobrze spasowane w środku, dużo schowków, materiały z górnej półki. Ergonomia to klasa sama w sobie. Do tego bezpieczny (komplet systemów wspomagająco-asystujących na pokładzie) i przewidywalny w prowadzeniu. DSG 7 biegowe pozwala szybko i sprawnie jeździć i na 7 biegu oszczędnie podróżować. W mojej wersji (ELEGANCE doposażona o kilka dodatków) niczego nie brakuje - w większości aut tzw. klasy premium brakuje połowy tego wyposażenia. Spokojnie mogę polecić każdemu kto jeździ dużo i pokonuje długie trasy na raz.
Dodane ponad rok temu
4,1
~MichuB
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Samochód jest w porządku, pokonałem nim 21000 km, nic się nie popsuło jeszcze, jest wygodny (fotel ErgoKomfort) i ma sporo miejsca w bagażniku (głównie dla tego go wziąłem), ale w deklarowaną pojemność za grosz nie wierzę. Wkurza niemiłosiernie ergonomia wnętrza i ewidentna starość konstrukcji. Największy jego plus, że w końcu udał się zamówić jakiś samochód, po półrocznym oczekiwaniu na Superba i odwołaniu zamówienia przez Skodę, zdecydowałem się wybrać Passata (do wyboru była jeszcze Mazda 6 i Tiguan).
Dodane 2 lata temu
2,7
~Passat 1.5TSI
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Skrzynia już po wymianie szybko się dowiedziałem że MT6 ma wadę fabryczną niestety . Wyciszenie jak na auto segmentu D raczej kiepskie szumy od nadkoli od spodu auta i z tyłu . Elektronika lubi żyć własnym życiem mnóstwo drobnych i większych usterek. dane katalogowe co do osiągów to czysta fantazja by pewnie wyprzedzić schodzimy do min 3-biegu ale lepiej manewr zacząć od 2 bo to auto nie jedzie sytuacja pogarsza się gdy mamy na pokładzie 2+ 1 i bagaże rodzinę istna katastrofa muł i tyle 1,5 to najgorszy element tego auta . spalanie no tu światełko w tunelu bo pali mało . Bagażnik to kolejne zakłamanie nic tam nie wejdzie taki nie foremny a dane katalogowe są kłamstwem . Nigdy bym nie wybrał ponownie tego auta , odradzam i polecam kilka jazd próbnych samemu .
Dodane 2 lata temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting
7,1 – 11,2
l/100 km
5,3 – 8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto służbowe więc nie ograniczam się, jeżeli chodzi o sposób użytkowania. Przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym, codziennie trasa ekspresowa oraz obwodnica Warszawy spalanie w okolicach 6,8 l/100. W trasie jazda do 150-160 spalanie okolo 7,5 l/100. Przy spokojnej trasie i predkosciach 100-120 spokojnie mozna zrobic 5,5 - 6,0 l/100km. Jezeli komus wychodzi 12 l/100 to musi naprawde mocno deptac. Przejechalem tym autem obecnie okolo 10.000km i szczerze moge polecic zarowno silnik jak i samo auto. Nie mam zadnych zastrzezen.
Dodane 5 lat temu
5,5
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
Spalanie na trasie rewelacja, z Wrocławia do Chorwacji jakieś 4.2l jadąc załadowanym autem w 2 osoby, przepisowo, podobny wynik na trasie Wrocław-Warszawa jadąc 120 i 140. Na trasach podmiejskich można zejść poniżej 4l. Przy 120 spalanie ~4-4.2l Przy 140 ~5l Przy 160 ~6l Przy 180 ~7.5l W mieście na krótkich dystansach i w korkach to jak każde auto, spokojnie 12l można osiągnąć, ale średnio to bliżej 8l, przy płynnej jeździe bez korków bliżej 6-7l.
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
5,7
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Bardzo oszczędna benzynka, wyłączone ACT i po strojeniu skrzyni DSG. Jazda 20% miasto 80% trasa, średnie spalanie od tankowania do tankowania latem 5,8l, a zimą 6,2l. W długich trasach na zwykłych drogach można zejść do 5l. Przy prędkościach autostradowych około 7l. Jazda miejska 9-10l.
Dodane 6 miesięcy temu

Usterki Volkswagen Passat B8

Liczba wpisów: 27
Zużycie pompy dodatkowej webasto
  • Volkswagen Passat B8 Alltrack 2.0 TSI 220KM 162kW 2015-2018
  • inne
  • 145 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W aktualnym sezonie zimowym (2024/2025 - auto z rocznika 2018), doszło do usterki polegającym na wyłączaniu się webasto, bardzo krótko po jego włączeniu, ok 30-60 s. W normalnej eksploatacji włącza się i działa jako dogrzewanie systemu, samodzielnie już nie. Awaria dotyczyła zużycia się pompy dodatkowej, niestety po jej wymianie doszła usterka czujnika temperatury G18, nie do zdiagnozowania przed wymiana pompy. Po wymianie obu elementów powróciła sprawność webasto. Koszt w ASO: - wymiana pompy z usługą ok 1950 brutto - czujnik temperatury G18 + usługa ok 1600 brutto
Dodane 9 miesięcy temu
awaria skrzyni DSG
  • Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW 2015-2019
  • silnik
  • 109 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 10
podczas jazdy pojawia się komunikat "skrzynia biegów w trybie awaryjnym. brak biegu wstecznego", można kontynuować jazdę ale działają tylko biegi nieparzyste. Po zatrzymaniu silnika i wyłączeniu silnika po ponownym uruchomieniu komunikat znika, skrzynia działa prawidłowo ale po różnym upływie czasu - kilka minut, kilka godzin, kilka dni - pojawia się ponownie. W ASO stwierdzono uszkodzenie mechatroniki, koszt wymiany modułu ok 3 tys złotych. Przebieg auta 109 tys km, auto regularnie serwisowane w ASO
Dodane 2 lata temu
2 komentarze
Niepokojące odgłosy z okolicy kół.
  • Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 35 tys. km
Witam Podczas jazdy drogami typu kocie łby czy wyłożonymi płytami drogowymi słychać hałas z okolicy przednich kół. Hałas ustępuje w momencie lekkiego naciśnięcia na pedał hamulca. Myślę że hałasują zaciski hamulcowe, które wchodzą w drgania. Jest on na tyle głośny, że ludzie idący chodnikiem obracają się za mną. Jako że auto jest na gwarancji pojechałem z tym problemem do serwisu vw plichta Gdynia ( 2 razy). Po sprawdzeniu auta powiedziano mi, że owy hałas pochodzi z tulei wahacza, które należy przesmarować i będzie ok :)))) Fakt jest taki, że po wyjechaniu z serwisu miesiąc jest ok po czym problem powraca. Wg mnie panowie w serwisie dla niepoznaki posmarowali mi wahacze smarem tak bym się nie czepiał hamulców. A w rzeczywistości ponaginali blaszki przy klockach itp. Zrobili zaciski bardziej sztywne/napięte. Uważam, że nie tak powinna wyglądać naprawa w autoryzowanym serwisie volkswagena. Jeśli macie jakiś sposób co zrobić by problem już nie wracał to proszę o informację. Pozdrawiam Marcin
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów