Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 5 E60 Touring 520 i 170KM 125kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 - 2010
Segment: Wyższa klasa średnia

W tym samochodzie BMW wzięło pod lupę trochę silników z Serii 3 i trochę z Serii 7, wywaliło te najmocniejsze oraz najsłabsze i zostawiło same rozsądne. Podstawowe diesle o oznaczeniu 520d i 525d mają 177KM. Auto nie jest lekkie, ale dzięki nim pierwszą setkę osiąga już w ponad 8 sekund z tym, że motory trzeba trzymać w wyższych partiach obrotów, bo dopiero wtedy robi się naprawdę ciekawie. Na dłuższą metę mogą jednak niektórych znudzić, dlatego ciekawsze są silniki 6-cylindrowe. Najsłabszy ma niecałe 200KM, a najmocniejszy 286. Gdyby wyciągnąć z nich średnią, żeby stworzyć ciekawy kompromis, to powstanie motor 240-konny i właśnie taki jest też w ofercie. Ma dokładnie 235KM, 3l pojemności, 500Nm i osiągi na poziomie promu kosmicznego z tym, że ma dużo mniejsze wymagania paliwowe. Świetnie się zbiera, a delikatny dźwięk wręcz masuje głowę po ciężkim dniu. Diesle są na tyle dobre, że tak naprawdę, jeśli chodzi o motory benzynowe, to warto zastanowić się tylko nad tymi flagowymi. Omijając wersję M5, najmocniejszy ma 4.8l i 367KM. Słabsze o oznaczeniu 545i oraz 540 liczą po 333 i 306KM. Porażają wszystkim – dźwiękiem, osiągami i prędkością opróżniania zbiornika paliwa.

Powagosław

Mówienie, że nowa „Piątka” ładniejsza od starej jest może mało oryginalne, ale limuzyna BMW po tej delikatnej kosmetyce z całą pewnością ma poważniejsze, bardziej dostojne oblicze. W sumie niczego innego się nie spodziewaliśmy.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Dariusz Szpakowski milion razy powtarzał ci, że w piłkę grają wszyscy, a wygrywają Niemcy. Wiesz, że to nie do końca tak, ale co innego powiedzieć, gdy Niemcy znów ogrywają naszych. Tak samo jest z tym samochodem. Wydaje ci się, że są ładniejsze auta, że BMW znowu gra to samo, ale na końcu i tak przyznajesz, że Seria 5 rozjeżdża konkurencję.

~Luzacjusz

Autodiagnoza BMW Seria 5 E60

Liczba wpisów: 60
Gaśnie podczas przekroczenia obrotów silnika powyżej 2,5tyś
dodał: ~pompka35, 4 lata temu
podczas jazdy auto gaśnie powyżej 2,5tyś obrotów na każdym biegu poniżej tego zakresu jest niby wszystko ok na luzie wchodzi na obroty wymieniony filtr paliwa po raz kolejny nowe sito pompy w zbiorniku proszę o pomoc
Dziwny halas przy hamowaniu silnikiem
dodał: Igor, 5 lat temu
Silnik N53 benzyna. Po dobrym rogrzaniu silnika, puszczajac pedal gazu, slychac dziwne halasy spod komory silnika. Jest to podobne do lekkiego piszczenia/cwirkania. Przy wylaczaniu silnika jest zawsze taki ciut dluzszy pisk. Niestety mechanicy nie doszli konkretnie co to jest. Jedyne co wiem, to to, ze dochodzi z okolic kolektora. Czasami zdarza sie rowniez, ze samochod jakby odpalal na 5 cylindrow, wychodzi blad pompy paliwowej i awaria silnika - dostepna tylko czesc mocy. Na zimnym silniku zdarza mu sie czasami falowac na obrotach minimalnych. Ale podzczas normalnej jazdy problemow nie ma...
Centralny zamek nie działa z pilota.
dodał: kris73ch, 4 lata temu
Witam jestem tu pierwszy raz,mam bmw e39 z 1999 r tauring,centralny zamek nie działa z pilota,kluczyk jak włożę i przekręcę to jest ok,pilot nie przestał działać od razu,tylko to działo się stopniowo działał przestawał i znowu działał aż przestał całkiem,bezpieczniki są ok, z tego co wiem to są 3 sztuki numer 6,27,29 chyba że jeszcze są jakieś o których nie wiem,proszę o pomoc co może być przyczyną.

Dane techniczne BMW Seria 5 E60 Touring 520 i 170KM 125kW 2007-2010

Podstawowe parametry BMW Seria 5 E60 Touring 520 i 170KM 125kW
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 6700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu BMW Seria 5 E60 Touring 520 i 170KM 125kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

BMW Seria 5 E60 Touring