Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW 2011-2013

Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1500-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW 2011-2013

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Poważne usterki - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,7
~Plastyk7
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochód pomimo kilku lat wzbudza zachwyt a kobiety myślą że to nówka .Model indywidual posiada wszystko co do szczęścia potrzeba również sprawdza się 4x4. Serwis jak to BMW trzeba się z tym liczyć. Usterek brak. Żwawość , przyspieszenie jak i komfort wystarczające. Spalanie 7.5 w jeździe dynamicznej bez szaleństw.Denerwuje mnie natomiast : szybko obijająca szyba przednia, brak miejsca na komórkę, twarde koła Runflat, mało miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu.
3,6
~Piotr
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto wygodne i stabilne, robi wrażenie ociężałego pomimo 218KM, ożywa dopiero po włączeniu sport, spalanie ponad oczekiwanie - średnio ponad 8l. Dobre materiały wykończeniowe. Wszystko do zaakceptowania, ale cena części i serwisu powala.
2,9
~slimm
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochod bardzo awaryjny, maly jak na ten segment. Nie daje zbyt wiele za ta cenę. Jest ładny i ma nieźle wykonczone wnetrze i przemyslany i drive - tyle dobrego mogę napisac.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna