Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 530d 245KM 180kW 2010

Lata produkcji: 2010 - 2010
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz

Autodiagnoza BMW Seria 5 F10-F11

Liczba wpisów: 60
falujace obroty
dodał: ~Robert, 5 lat temu
Witam! Kiedy odpale silnik obroty utrzymuja sie na poziomie ok 700-800 i od czasu do czasu wskaznik obrotomierza zaczyna falowac, silnik jakby mial zgasnac ale wraca do normalnej pracy. Dzieje sie to niezaleznie od tego czy silnik jest zimny czy cieply. Podczas jazdy nie ma zadnych problemow z moca, przyspieszniem. Z gory dziekuje za pomoc.
czujnik abs zamiennik
dodał: maliniak16, 4 lata temu
Witam, mam e39 touring, w którym po zapaleniu sie kontrolki abs wymieniłem uszkodzony czujnik abs tylny prawy na zamiennik firmy TRW. Oczywiscie po zamontowaniu nowego kontrolka zgasla. Pojawil sie nowy problem poniewaz ponizej predkosci 40km/h podczas hamowani dzwignia hamulca roboczego pulsuje tak jakby ktores kolo sie zblokowalo mimo iz kola sie obracją. W sterowniku pojawil sie blad o rozpoznawaniu dlugoterminowym, jednak podczas prob drogowych z testerem nie widac zby duzych roznic w predkosciach obrotowych na poszczegolnych kolach. czy ktos z Was spotkal sie z taka przypadloscia? czy...
Dziwne halasy spod kolektora i problem z pompa paliwa
dodał: Gorelord, 4 lata temu
Podczas puszczania gazu, jak silnik schodzil z obrotow na goracym, slychac bylo lekkie popiskiwanie/cwierkotanie. Czasami nierowne obroty na jalowym i postukiwanie. Niekiedy odpalal jakby na 5 cylindrow i wyskakiwal blad pompy paliwowej i samochod przechodzil w tryb serwisowy. W szczegolnosci po dluzszej jezdzie autostrada.

Dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 530d 245KM 180kW 2010

Podstawowe parametry BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 530d 245KM 180kW 2010
Produkowany od 2010 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 90X84 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 530d 245KM 180kW 2010
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna