Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW X5 E70 SUV 3.0 sd 286KM 210kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 - 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W takim aucie najrozsądniejszym wyborem są jednak diesle. Różnice w cenie są nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. Często wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezłą kulturą pracy, oszczędnością jak na walkę za tak ciężkim samochodem i dynamiką – większości zupełnie wystarczy, a jeśli nie, to jest też wariant 286-konny. Jeśli nie przejmujecie się cenami paliw, to warto zastanowić się nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskają z auta to, co najlepsze i ładnie brzmią. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest tańszy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z głębokim pomrukiem. Następny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować się wersją „M” – z 4.4l wyciska ładnie wyglądające 555KM. Osiągi? Tu komentarz jest zbędny.

Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW X5 E70 SUV 3.0 sd 286KM 210kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 12
Koszt ogólny 76,15 PLN
ON48.24 PLN
Wydatki serwisowe 33,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne BMW X5 E70 SUV 3.0 sd 286KM 210kW 2006-2010

Podstawowe parametry BMW X5 E70 SUV 3.0 sd 286KM 210kW
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 286 KM (210 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 580 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu BMW X5 E70 SUV 3.0 sd 286KM 210kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Autorentgen BMW X5 E70

Liczba wpisów: 10

Skrzynia

dodał: ~bonornog, 7 lat temu
wg mnie powodem obydwu problemów był przegrzewający się olej. na automacie się nie szaleje w górach panowie/panie:) do tego jest ręczna a i po pewnym czasie można zagrzać i spalić sprzęgło? i to nie tylko w tym aucie. wyjątki to sportowe auta i typowo terenowe do prawdziwej jazdy po terenie a nie od czasu do czasu na polną drogę:)

Brak biegu wstecznego

dodał: ~Irek, 7 lat temu
Jestem posiadaczem x5 po zakopaniu się w zaspie i dłuższej próbie wyjechania z niej samochód wsteczny. Po ustawieniu dzwigni w pozycji R samochód stoi i przy dodawaniu gazu nie porusza się. Po ustawieniu dzwigni w pozycji N i dodaniu gazu samochód porusza sie do przodu tak jak by byl w pozycji D. Bardzo prosze moze ktos wie co sie moglo stac i byl by mi w stanie podpowiedzieć co zrobić. Bardzo prosil bym o odpowiedz na maila triada01@wp.pl . Wiem ze bede musial go zaprowadzic do naprawy ale chcialbym przynajmniej wiedziec co to moze byc. Irek

Automatyczna skrzynia biegów.

dodał: ~Pablo, 9 lat temu
Jeździłem tym modelem rok czasu i padła mi skrzynia. Objawy, rano idę do garażu, odpalam wbijam, a tu jest tylko 5 bieg jak przerzuce na manual to też jest tyklo 5 bieg. Co trzeba zrobić? Odstawić auto na 30 min odpalić i wszystko w porządku i tak przynajmniej dwa razy w miesiącu, ale ogólnie super samochód. Naprawa skrzyni masakra, pozbyłem się auta takie jak było, sory dla kupujacego.

Publikacje o BMW X5

Newsy o BMW X5

BMW X5 E70 SUV