Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2

Lata produkcji: 2012 – 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,4 m
Długość 4336 mm
Szerokość 1792 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1532 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 913 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 986 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 793 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1175 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 400 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~Jaro
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 90KM 66kW
Kupiłem auto jako nowe z salonu. Wcześniej jeździłem Skodą Octavią z 2002 roku, z silnikiem diesla pod maską i tu jest przepaść. Bravo z tym silnikiem niestety nie ma momentu obrotowego. O ile w mieście jest ok, to trasa jest ciężka do pokonania ( szczególnie autostrady ). Jadąc z prędkościami 150-160 km/h na 6 biegu jest w miarę cicho i komfortowo, ale jak ktoś wjedzie przed maskę na lewym pasie, a potem zwolni lewy pas to nie ma czym przyśpieszyć i to jest najbardziej irytujące. a jeszcze niech będzie wzniesienie to bravo stoi w miejscu. Reszta to jest ok.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Wojciech
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW
Bardzo ładnie wygląda w środku jak i z zewnątrz, jazda komfortowa spalanie i osiągi adekwatne do mocy, bardzo duży bagażnik i mimo tego dużo miejsca w środku, relatywnie tanie części (jak to zwykle z autami z Włoch) . Ogólnie bardzo sobie chwalę to autko ale jeśli raz jeszcze kupowałbym diesla 1,6 to tylko wersję 120km. Auto jest bardzo dobrze wygłuszone, dużo kieszeni i wszelkiej maści schowków (w większości niestety niezbyt pojemnych) , na plus chłodzony schowek w podłokietniku, dobre audio , i prosty dostęp do np wymiany żarówek z przodu co w dzisiejszych autach nie zdarza się często. Jestem bardzo z niego zadowolony i na pewno poleciłbym go znajomym szukającym auta.
Dodane 7 lat temu
4,8
~Antoni P.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 90KM 66kW
Rewelacja. Przed zakupem wszyscy w rodzinie odradzali bo to Fiat. Teraz po 3 latach ja nie byłem ani razu u mechanika a fani niemieckiej motoryzacji z rodziny ciągle coś grzebią w swoich autach. Prosta konstrukcja, niezłe wykonanie, rewelacyjny stosunek cena do jakości i najważniejsze - nie jesteś jednym z wielu Januszy w niemieckim złomie.
Dodane 6 lat temu
Åšrednie spalanie dla Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2
7,4 – 9,2
l/100 km
5,2 – 6,0
l/100 km
8,9 – 9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Myślę, że po przejechaniu 95k km, 5 latach użytkowania i 130 tankowaniach mogę się wypowiedzieć na temat spalania tego samochodu. Zacznijmy od końca - obecnie dojeżdżam do pracy autostradą i Ską: praktycznie 95% to trasa. Między 100, a 110km/h nie ma różnicy w spalaniu. Wychodzi ok 6,4l/100km (nie dusimy do odcinki, nie przyspieszamy jeśli nie ma potrzeby, hamujemy silnikiem, zachowujemy odległość, przyspieszamy z górki, lekko odpuszczamy pod górkę) - więc trzeba się trochę nagimnastykować. Jazda 120km/h to spalanie ok 6,8/100. Powyżej 120 robi się wir w baku więc nie jeżdżę z takimi prędkościami ;) Do poprzedniej pracy miałem trochę górek - spalanie wychodziło ok 6,8/100 (trasa.miasto: 75/25, tylko DK). Nigdy nie jeździłem w 100% mieście ale myślę, że 8-8,5l by spalił.
Dodane 6 lat temu
8,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Auto mam od 3 miesięcy. Przebieg to 4,5 tys km. Od początku przy spokojnej jeździe mieszanej (ok. 60% miasto, 40% trasy pozamiejskie, dwupasmowe, raczej szybkie - Śląsk) spalanie to 9 litrów. Wahania od 8,7 do 9,3 litra. Zawsze z włączoną klimą i latem (wysokie temperatury ok. 24-32 stopnie). Trasa nad morze ok. 750 km w jedną stronę bez klimy (nocą) w 3 osoby plus pełny bagażnik to 7,4 litra z tym że jazda od 110-160 km/h, średnio ok. 130 km/h, niemal wyłącznie autostrada lub S3. Ogólnie mam wrażenie że auto musi średnio zjadać te 9 litrów i nie ma co z tym walczyć, trzeba to polubić. Minus jest taki że aby obniżyć spalananie trzeba się naprawdę starać na co nie mam czasu i ochoty, ale żeby podwyższyć ponad 9 litrów też trzeba piłować silnik, bo jeżdżąc nawet umiarkowanie dynamicznie wychodzi te 9-9,3 litra z klimą. Ja przyjąłem taktykę nie patrzenia na komputer i średnie zużycie - to daje mi przyjemność z jazdy a średnia i tak wyjdzie ok. 9 litrów. W zamian za to auto ma bezproblemowy silnik, o wiele tańszy w eksploatacji i naprawach niż diesel, nie ma turbodziury, no i kosztuje ok. 50 tys zł z pełnym wypasem (mam nawet sportowe wnętrze - fotele z wersji Sport). Mój brat ma BMW serii 1 z 2013 r. 2,0d 184 KM, 7,2 s do setki i spala średnio ok. 5,8 litra ale zapłacił 154 tys zł czyli tyle co 3 moje Fiaty Bravo. WARTO? wątpię.
Dodane 11 lat temu
9,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Witam. Do tej pory przejechałem ok 1100 km. Minimalne spalanie spalanie jakie udało mi się osiągnąc to 7 litrow na 100km - trasa płynna jazda ok 120km/h. Po mieście warszawskie korki spalanie kształtuje się na poziomie 10 litrów, przy spokojnym stylu jazdy. Szczerze to jestem w szoku wcześniej użytkowałem Volvo V40 T3 150 KM i tam spalanie było ok. 8,6 litra po mieście a na trasie przy podobnym stylu jazdy ok 6,5 litra. Większe auto czyli model S60 z tym samym silnikiem T3 150 KM paliło mi po mieście 9,8 litra. Poza tym nie mogę nic złego na temat fiata powiedziec.
Dodane 12 lat temu

Usterki Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 37
Smarowanie
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012
  • silnik
  • 181 tys. km
Witam. Silnik po uruchomieniu stracił moc nierówno pracował. Nie wkręcał się, max 2 tys.obr/min. Po zgaszeniu odzyskiwał wigor na chwilę... Znowu nierówno pracował.... I tak koło kilku takich kombinacjach, zapaliła się dioda silnik i komunikat sprawdź silnik. Zaprowadziłem.do mechanika (niedawno była zrobiona obsługa olejowa z uszczelką smoka "poprawioną"). Błąd to niby EGR dziwne odgłosy pozostały... Okazało się: panewki korbowe.... Po odbiorze... niby ok... Ale zdarzyło się, coś nieswojo pokekotywał krótkimi chwilami silnik. Co mu się zaczyna (nie daj Boże jego kres?). Mam ochotę na taką modyfikacje https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-smoka-opel-insignia-astra-zafira-pompa-oleju-CID5-IDDnY1S.html
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Wyrzucanie na ekranie komputera komunikatu o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 14 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 8
Krótko po zakupie używanego Fiata zauważyłem, że przy odpalaniu na zimnym silniku na ekranie komputera pojawia się komunikat o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego. Przeszukałem internet i trafiłem na rozwiązanie. Powodem jest zły stan akumulatora. Przy odpalaniu napięcie w układach samochodu spada do bardzo niskich wartości co czasami wpływa na pracę komputera, który wyrzuca różne komunikaty (najczęściej opisany przeze mnie). Akumulator wymieniłem i problem ustąpił. Podobno przy jeszcze większym rozładowaniu akumulatora wyrzucany jest komunikat o uszkodzeniu wspomagania kierownicy, które zaczyna działać dopiero po dogrzaniu silnika.
Dodane 10 lat temu
2 komentarze
Przepływomierz.
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km uszkodzony przepływomierz Wymiana przepływomierza i wykasowanie błędu
Dodane 11 lat temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów