Szukaj

Informacje o Hyundai Tucson III SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 135kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Tucson został zaprezentowany w roku 2004 jako bliźniaczy model Kii Sportage II generacji. Jego nazwę zapożyczono od miasta w stanie Arizona. Miało to być kontynuacją, zapoczątkowanego w roku 2000 przez model Santa Fe, trendu nadawania SUV-om marki nazw miast. Na wielu rynkach (także w Polsce) druga generacja modelu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji zaprezentowania III generacji modelu oznacza rezygnację przez Hyundaia z nazw literowo-liczbowych aut klasy crossover/SUV. Hyundai Tucson klasyfikowany jest jako kompaktowy crossover. Jego rywalami są takie samochody jak Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara, Nissan Qashqai czy Volkswagen Tiguan.
czytaj więcej
Powagosław
Fantastyczna metamorfoza, której efekt przyćmiewa wiele marek o ugruntowanej pozycji w tym segmencie. I te proporcje nadwozia! Gdyby Hyundai tak nie szalał z ceną, mielibyśmy stuprocentowego faworyta w klasie kompaktowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy Tuscon rymował mi się w głowie ze słowem salceson. Podobne wrażenia. Teraz natomiast Tuscon ma fason. Salceson to jest teraz u konkurencji. Tu jest uczta na orbicie okołoziemskiej i anieli przygrywają na harfach. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 185 KM (135 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,7
~marzena
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 135kW
Hyunday Tuscon 20 CRTi 8AT 4WD Premium kupiony 09.2019, komfortowa porażka jezdna. 185 KM, których kompletnie nie ma z uwagi na beznadziejne przełożenia skrzyni. Pierwsza wizyta w serwisie -awaria systemu DPF, po 3 miesiącach od zakupu. Oczekiwanie na części kolejne 3 miesiące. Po wymianie DPF, powtórka z rozrywki po 5 m (11m. od zakupu), oczekiwanie na części 4 m. Wymiana DPF i tekst: "będzie pani zadowolona, Hyundai się teraz już nauczył." Niestety po 20 km od wyjechania z serwisu, powrót. Daruję tłumaczenia. Samochód w serwisie, usterka nie usunięta, a panowie dalej nie widzą czemu. Czas spędzony w serwisie -8 godzin. Wcześniejsze moje samochody z napędem 4x4, wszystkie bez wyjątku (Kuga, Audi A6, Lexus, Jeep Grand Cherokee) wszystkie bez wyjątku dawały pełne poczucie kontroli nawet przy fatalnych warunkach. Hyundai jeszcze w takich nie miał okazji być, ale notorycznie ma problem ze zjechaniem z górki przy domu, mimo dodatniej temperatury i suchej nawierzchni. Promil skrętu to auto ma fatalny. Drogi trzyma się mocno przeciętnie. Zdecydowanym plusem jest komfort i estetyka wnętrza. Dobrze -co mnie zaskoczyło działa również asystent świateł. Na tym koniec pozytywów. Reszta niestety to porażka. System start stop to gotowa przyczyna stłuczki w mieście -opóźnienia reakcji 1 s, dokładnie tyle aby manewr włączenia się do ruchu doprowadził do kolizji. W innych samochodach spokojnie można z tym jeździć, ale nie tu. Na stałe dezaktywować się nie da. Światła są tak mocne, że odbijają się od znaków i oślepiają kierowcę, powodują też fatalny efekt "przejścia z jasnego pomieszczenia do ciemnego". Są tak jaskrawe, że poza ich linią jest ciemność. Pominę już kierowców z naprzeciwka, na zwykłych światłach mijania. Doświetlenie zakrętów uruchamia się przy mijaniu zakrętu, chyba po to aby kierowca widział jak coś próbuje uderzyć w bok samochodu -porażka. Ustawienia czujników parkowania -porażka. Po co komu czujnik, który sygnał ciągły uruchamia przy 30 cm od przeszkody? Parkowanie z tym badziewiem jest irytujące -wiadomo, że jest kupa miejsca, ale czujnik drze się w niebogłosy. Nigdy więcej nie kupiłabym tego samochodu.
4,9
~Starej
Hyundai Tucson III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 135kW
Auto rewelacyjnie. Dobrze się prowadzi. Kamery 360 stopni rewelacja. Rewelacyjne światła ledowe z doświetlaniem zakrętów. System audio Krell wraz z nawigacją. Auto posiada wszystkie topowe systemy które sprawują się rewelacyjnie. A system wychowania przed przeszkodą uratował mnie kilka razy. Rewelacyjna bezproblemowa skrzynia automatyczna 8 biegowa może nie jest demonem w porównaniu z dwusprzegłowymi skrzyniami. Biegi zmienia płynnie oni szarpie.

Usterki Hyundai Tucson III

Liczba wpisów: 29
brak mocy na 3 cylindrze
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW 2018-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 16 tys. km
w czasie jazdy w wiekszosci wrzucaniu biegu z 3 na 4 silnik dostaje dran faluje i wlacza sie czek i silnik traci moc . jak sie okazało po podłaczeniu pod komputer brak mocy na 3 cylindrze . wymieniłem swiece sam bo gwarancja tego nie obejmuje i nadal objawy byly takie same to juz ASO wymieniło cewke ale to nic nie dalo a teraz beda rozbierac rozrzad juz nie mam sily bo nowe auto a co jakis czas silnik w czasie jazdy traci moc i faluje . jak wylacze auto na 10 min usterka nie wraca po wlaczeniu silnika czek sie nie wlacza ale za jakis czas znowu sie pojawia jak ktos ma cos podobnego to prosze o kontak 669 547 365
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Skrzynia biegów
  • Hyundai Tucson III
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 77 tys. km
Witam rok temu wymieniałem synchronizatory skrzyni biegów! Teraz podczas jazdy na 4 biegu pojawił się jakiś dziwny dźwięk (takie trykanie) najprawdopodobniej ze skrzyni. Im więcej gazu dodaje tym głośniej to słychać. Co to może być za problem?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW 2018-2020
  • instalacja elektryczna
  • 67 tys. km
Przy każdym włączeniu auta włącza się informacja z kontrolki poziomu płynu do spryskiwaczy - o jej niskim poziomie, mimo uzupełnienia pod korek. Czy to się da samemu jakoś zresetować czy potrzebny serwis? Ktoś miał taki przypadek?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Hyundai Tucson III SUV Facelifting