Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003 (89) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~dmn
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Zawieszenie to jest majstersztyk w tym aucie, podejrzewam że 90% wspolczesnych aut tej klasy nie ma choć w 1/3 tak dobrego zawieszenia jak to auto. Samochód po prostu jest przylepiony do drogi. Oczywiście żeby to zawieszenie było takie dobre, musi być sprawne,a nasze drogi nie za bardzo sie do tego przyczyniają.
Dodane 10 lat temu
4,0
~Lemoo
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Generalnie nie jest źle...ładnie się trzyma drogi. Troszkę się kołysze. Najgorsze wiadomo...gumy stabilizatora z przodu...wymiana to istna masakra. Większe koszty przy wymianie górnego wahacza (aluminiowy, ale pojawiają się już zamienniki ze stali czarnej) Reszta jak w każdym innym aucie-JAK SZANUJESZ TAK MASZ!
Dodane 13 lat temu
4,0
~xd
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Ogólnie OK, prowadzi się dobrze, zawieszenie nie jest za miękkie (preferuję twardsze auta, mimo naszych dziurawych ciągów masy bitumicznej, zwanych potocznie drogami). Lecz charakterystyka pracy zawieszenia zdecydowanie inna niż w znanych mi niemieckich autach klasy GTI. Alfa jest ciut bardziej \"nerwowa\", lecz nie jest źle.
Dodane 16 lat temu
5,0
~hpy
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Jak po szynach - poprzednio w Peugeocie 406 mocniejsze przyspieszanie na ostrym zakrecie konczylo sie utrata przyczepnosci, roznica na korzysc alfy jest kolosalna. Co do jakosci zawieszenia tez nie mam zastrzezen, ale to auto kupione i uzytkowane w Holandii, wiec jezdzi po asfalcie, a nie po polskiej "ksiezycowej" nawierzchni.
Dodane 19 lat temu
3,0
~Łukasz (lukatuner)
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
cóż tu jest Polska, warunki extremalne wręcz off-road,nie ma co sie dziwić że w zawieszeniu wielowachaczowym coś szwankuje.Jak sie non stop gdzies wpada w jakąs dziure to nie ma cudów. tak jest w każdym zawieszeniu wielowachaczowym i porównywanie alfy do aut z mniej zaawansowanym zawieszeniem jest totalnym debilizmem
Dodane 20 lat temu
5,0
~futerkowiec@o2.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Jest po prostu super. Tym autem sie jeździ jak tramwajem po torach. To auto klei się drogi. Ja wymieniłem zawieszenie z przodu. Za górne i dolne wahacze, cięgna stabilizatora, plus robocizna w serwisie 3.500. Sam wahacz góra to ok.300 zł a dół to ok. 600, cięgno to ok. 200 zł.
Dodane 18 lat temu
5,0
~ALFISSIMO
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Zawieszenie jest znane w alfach z doskonałosci.Kazdy kolega ktory miał okazje jechac (na siedzeniu pasazera):) mowił ze jego samochod w tym momencie stracił by przyczepnosc...Ja swoja 156 obnizyłem srednio o 4 cm. Zarazem jest twarde co czasem dokucza.
Dodane 16 lat temu
4,0
~VVojti (WiTeeZ@gmail.com)
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Pomimo fatalnej kondycji polskich dróg zawieszenie nie sypie sie. po 15000 km słychać jednak lekkie stukanie przy ostrym skręcie w prawo- w lewym kole. Poza tym trzyma sie drogi jak przyklejone, bez oznak nad- czy podsterowności.
Dodane 14 lat temu
3,0
~kowal
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Zawieszenie, górne wahacze przednie do kitu. 20-30 tyś zaczynają piszczeć, zwłaszcza zimą. Ostatniej zimy poradziłem sobie rozkręcając muzykę głośniej. Jak się rozgrzeją i w lato nie piszczą. Drogi trzyma się bardzo dobrze.
Dodane 20 lat temu
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~wesolatempra@wp.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Rewelacja. Prowadzi się cudownie, bardzo stabilna, bardzo przewidywalna. Bije wiele aut konkurencji m.in, BMW 3. Przy okazji zapewnia dobry komfort. Jak się płaci za wielowahaczówkę to można wymagać ;)
Dodane 18 lat temu
Alfa Romeo 156 I Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów