Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 (661) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 715 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Adam
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Wokół zawieszenia Audi A4 b5 i pochodnych krążą legendy. Pojawiają się głosy że trzeba je wymieniać co 15-20 tys. km. I to prawda kiedy zakładamy najtańsze zamienniki bo z reguły na tyle one starczają. Ceny zaczynają się już od ok 600 zł za komplet na przód. Kiedy już się sypie warto zainwestować w coś lepszego. W moim przypadku na wahaczach Febi przelatałem już ponad 40 tys i póki co jest ok. Nieco ubiły się tulejki w wahaczach nośnych na...
3,0
~iceman
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Jeżdżę na 17 calowych kołach z oponami o szerokości 225 i sporym odsadzeniem więc ciężko jest zerwać przyczepność. Dodatkowo obniżone o 50mm zawieszenie sprawiają że jazda jest przyjemna. Minusem może być maglownica - często ma luzy. Jak to sprawdzić? Jedziemy najlepiej na rondo albo chociaż zakręt pod kątem 90stopni i skręcamy kierownice tyle ile trzeba, potem odbijamy troszeczkę w drugą (tak jakbyśmy chcieli ominąć coś co jest po wewnętrznej...
3,0
~bobo
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
tu zaczyna sie temat rzeka. właściwości jezdne bajka ALE wieloznacz z przodu wytrzymuje max 40 tys km nie ważne jakiej firmy czy znanej czy mniej znanej różnica jest w cenie. z tyłu też wielowachacz choć z wymiennymi tulejami. tulei jest 4 na strone i do najtańszych nie należą. jaka kolwiek praca z zawieszeniem przednim lub tylnym wiąże się z koniecznością ustawienia zbierznosci i kąta pochylenia. wszystkie 4 koła są regulowane co...
4,0
~Jachu
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Powiem krótko, komfort jest w cenie:) Auto niemalże płynie po dziurach i wybojach. Wielowahaczowe zawieszenie robi swoje i sprawia, że nasze audi niczym dzielna fregata pokonuje wzburzone fale polskich dróg. Minusem są jednak koszty naprawy poszczególnych elementów, które niestety lubią się dość często psuć. Tu wahacz, tam przegub, to guma na przegubie, a ceny oryginalnych części niemałe...Kupując jednak podróbki możemy liczyć się z tym, że za...
5,0
~Lukas
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI quattro 116KM 85kW
Układ jezdny w tym samochodzie, a jest to quattro to bomba. Przed kupnem słyszałem dużo opinii żeby nie brać quattro bo jak się popsuje to się powieszę jak zobaczę rachunek za naprawę. Może i tak będzie, ale narazie jak się nic nie psuje to jest super frajda. W zakrętach samochód jedzie jak po szynach, żadnej podsterowności, a jak jest ślisko pojawia się super nadsterowność którą bardzo łatwo da się kontrolować, i fajnie chodzi bokiem. Powiem...
3,0
~Blitz SR
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
tutaj chyba największy ból dla mnie. Przede wszystkim dla mnie seryjne zawieszenie jest za miękkie. Owszem pozwala to na komfortowe pokonywanie naszych dziurawych jezdni, ale co za tym idzie: bardzo delikatne zawieszenie na naszych drogach nadzwyczaj szybko pada... wielowahaczowe zawieszenie może nie jest aż tak drogie- koszty wahacza ok. 90-150zł (pośrednie zamienniki), ale częstotliwośc napraw może wyprowadzić z równowagi. Druga rzecz przy...
4,0
~Al
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Trzyma się świetnie drogi nawet na wysokich oponach i nie za szerokich (195/60 r15) - pod warunkiem w 100% sprawnego zawieszenia. Zawieszenie nie jest mocną stroną A4 B5. Przód zmieniałem już 2 razy na przestrzeni 100tyś (nasze Polskie drogi...). Przedni zawias skomplikowany i kosztowny - części Lemfordera (najwyższa półka) to koszt około 2tyś zł. Nie gorsze Rouwile\'owskie - 1500zł około, a do tego dojdzie robota i to niełatwa bo zawieszenie...
2,0
~skiba
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Wielowahacz sypie się non stop. Jeżeli się nie wymieni całego na części jakiejś normalnej marki (np. febi bilstein ok. 1400 zł), to cały czas jest walka i pakowanie kasy. Nawet niezłej marki wahacz potrafi wytrzymać pod 100 000 i nic, a potrafi się wysypać po 15 bo pękają gumki na sworzniach. Zawieszenie zdecydowanie zbyt skomplikowane. Nie jest to wina materiału, bo większość ludzi zwala winę na aluminium. Winą jest to że mamy 4 wahacze na...
5,0
~piotrek_k07@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 1.8 Turbo quattro 180KM 132kW
mam obniżone i sportowe zawieszenie, na zakrętach nawet się nie wychyla, ciekawostka: przy setce na zakretach nie nadązysz za mną (za to czuję kazdą rysę w asfalcie i komfort na złej nawierzchni jest jak wozu drabiniastego, na równej płynie dosłownie) napęd wychwalany quattro uznaję za bardzo udany, podnosi spalanie, zabiera trochę mocy lecz to jest tak, że ty stoisz ja ruszam genialne, żadnych wspomagaczy asr czy asc+t i innych, dla...
1,0
~Damian
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Prowadzenie nienajlepsze. Auto jest bardzo źle wyważone. Wystarczy zatankować pełny bak (dociążyć tył) i jest dużo lepiej w zakrętach. Z takim zawieszeniem i wyważeniem można być co najwyżej "mistrzem prostej". Wzdłużnie umieszczony mocno wysunięty do przodu silnik powoduje kiepskie wyważenie auta i do tego trudności w serwisowaniu (rozbieranie pasa przedniego itp.) nie wiem co Audi chciało osiągnąć takim rozwiązaniem?? pewnie z quattro jest...
Audi A4 B5