Szukaj

Lista ocen Audi A6 C6 (158) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bamaj
Audi A6 C6
Avant 2.8 V6 FSI 190KM 140kW
Bardzo pewne prowadzenie auta, pomimo prawie 200 tys km amortyzatory, łączniki, gumy, drążki fabryczne. W poprzednich autach nie do pomyślenia. Napęd quattro jest poważnie jednym z lepszych jeśli nie najlepszy, ale ma jedną wadę auto hamuje tak samo jak bez niego. Naprawdę trzeba uważać zwłaszcza w warunkach zimowych. Auto odchodzi w każdych bezproblemowo.
5,0
~JJ
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
Quattro - nie ma konkurencji u autek z \"wiskozą\". Tak na prawde już wiem że nie lubie Audi ale to quattro wymyślili świetnie. 3 miesiące tej zimy po śniegu w Polsce utwierdziły mnie w przekonaniu że każde auto musi byc 4x4. Niestety mam koła 16\" - co sprawdza się na dziurach w mieście ale przy szybkiej trasie jest słabe - auto pływa powyzej 180 km/h.
5,0
~Mateusz
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Co do układu jezdnego zwanego Quattro to chyba nie muszę za dużo pisać bo każdy wie jak jest. Autko trzyma się drogi jak przyklejone a najmniejszy ruch kierownicą jest od razu wyczuwalny, jedyny mankament to szybko spadająca maglownica(możliwe że to tylko u mnie jest taki przypadek przez poprzedniego właściciela tego pojazdu)
5,0
~hubi_beerb
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Nie miałem auta, które by lepiej się prowadziło. Napęd quattro daje niesamowitą pewność i trakcję, układ kierowniczy jest precyzyjny i ma progresywne wspomaganie. Mój egzemplarz ma koła 18' i niskoprofilowe opony. Mam w nim wrażenie, że jest przyklejony do drogi. Wrażenie potęguje się wraz ze wzrostem prędkości.
4,0
~axial
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TFSI 170KM 125kW
Jeździ jak przyklejony. Mam pneumatyczne zawieszenie adaptacyjne. Trzeba uważać przy wymianie opon, aby przejść w tryb podnośnika. Jeżeli się tego nie zrobi (ja raz nie zrobiłem)to po wyjeździe z warsztatu, auto \"trze\" podwoziem o wszelkie progi, dziury etc. a podnosi się dopiero przy jeździe powyżej 20km/h.
4,0
~mareq
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW
Quattro to fajna sprawa. Szczegolnie przy tej mocy jedna os napedowa to byloby za malo. W poprzednim audi mialem naped na przod i nigdy sie nie zakopalem ale pare razy bylo blisko. Przy Quattro takich sytuacji nie zaznasz co nie zmienia faktu, ze dobre zimowki i tak powinienes miec.
5,0
~marcin850117
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Do prowadzenia nie mam zastrzeżeń. Auto prowadzi się naprawdę super. Układ jezdny nadzwyczaj precyzyjny. Jestem naprawdę mile zaskoczony aczkolwiek odradzam to auto na zawieszeniu z S-line bo to po prostu nieporozumienie. Od razu zmieniłem na normalne i jest super.
5,0
~pepe
Audi A6 C6
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
W poprzednim miałem S-line, było twardo. Teraz mam pneumatyczne zawieszenie- super sprawa. Podczas jazdy drogami szybkiego ruchu lub po torze, obniżam na MAXA. Wjeżdżając na bezdroża, na głęboki śnieg pod stokiem lub na krawężnik podnoszę samochód do góry i jazda :D
5,0
~KeriC
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Bardzo łatwo układ jezdny skontrolować jadąc po szykanach czy chopkach (jak to zwał tak zwał). Układ jezdny Audi A6 3,0 TDI zrobi wszystko, aby można się było nadal czuć komfortowo nawet przy pokonywaniu tych przeszkód. Uskoki poprzeczne też nie są problemem. Po prostu majstersztyk!
4,0
~mariusz
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
mam zawieszenie s-line ,w mieście troche twarde ale wchodzisz w rondo 100km/h i wychodzisz 100/h,w trasie idealne.Do jazdy po mieście lepiej kupić na zwykłym zawiasie i obniżyć np. na eibachu - 30 mm wtedy jest komfort i auto wygląda super..tak miałem w poprzedniej Audi
Audi A6 C6