Szukaj

Lista ocen Audi A6 C6 (158) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysiek
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Posiadam obecnie wersię s line z zawieszeniem mechanicznym i jestem bardziej zadowolony niz w poprzednim audi a6c6 z 2005 roku które miało zawieszenie pneumatyczne. Obecny model ma dużo lepsze trzymanie na zakrętach i przy bardzo szybkiej jeździe jest bardziej przewidywalny . O kosztach serwisu się nie wypowiem , ponieważ przy obecnym przebiegu nic jaszcze nie potrzeba było naprawiać Uważam ,że wychwalanie zawieszenia pneumatycznego jest...
4,0
~Krzysztof2137
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW
A6 prowadzi się naprawdę dobrze, wręcz płynie po drodze. Zawieszenie nie przenosi nierówności na kierownicę. Niestety rozkład masy nie jest najszczęśliwszy (silnik wisi na zderzaku), co powoduje, że auto to bywa podsterowne. Quattro niewiele tu daje, bo kiedy już straci się przyczepność przednich kół w krytycznej sytuacji, to niewiele można zdziałać. Jest to zdradliwe, ponieważ A6 prowadzi się naprawdę pewnie, ale tylko do pewnego momentu,...
3,0
~Pit
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Dobra trakcja na śliskich nawierzchniach - nie sposób wprowadzić auto w poślizg, quattro wręcz uniemożliwia poślizg, esp ingeruje niewyczuwalnie. Bardzo duże poczucie bezpieczeństwa zimą. In minus: późna reakcja na skręt, pomocna w trasie przy dużych prędkościach (spokojne reakcje). Podsterowność w sytuacjach granicznych - ciężki nos, ciężki silnik przesunięty za bardzo do przodu robi swoje. Ocenę obniża słaby komfort jak na tę klasę aut -...
4,0
~Mariusz
Audi A6 C6
Limousine 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Jazda VOLVO powoduje że przestawiasz się o 180 stopni w stosunku do jazdy parkowanie zawracanie itp ... Promień skrętu jest powalający na kostki Volvo S80 tragedia tak jest !!! Trzeba mieć lotniskowiec. Tu sprawność zawracania parkowania dzięki wspomaganiu elektrycznym idealnie. Auto mimo może też dość ciężkiego przodu daje się dobrze prowadzić, jest dość wyczuwalne, z zawieszeniem S-line pewnie jest znacznie lepiej, miałem poprzednie Audi...
5,0
~Varp
Audi A6 C6
Avant 2.0 TFSI 170KM 125kW
Jestem pod wrażeniem, ten samochód nie jedzie tylko płynie. W końcu zrozumiałem i doświadczyłem czym jest prawdziwa przyjemność z jazdy, a nie tylko przemieszczanie się z punktu a do punktu b. Teraz chce mi się po prostu gładziutko i z przyjemnością \"sunąć\" przed siebie siedząc sobie komfortowo za kierownicą. Poza tym jest układ ESP, który można wyłączyć jeśli lubimy \"poćwiczyć\" drift, ale przy normalnej eksploatacji auta nie musimy się...
5,0
~Krzysztof2137
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Posiadam A6 z zawieszeniem pneumatycznym i uważam, że jest świetne. W trybie komfort płynie po drodze, zaś w trybie dynamic auto robi się twardsze i sztywniejsze, przy czym oczywiście obniża się. Wcześniej miałem zwykłe zawieszenie w A6 przed liftingiem i zdecydowanie polecam szukać auta z pneumatycznym zawieszeniem. Kosztowo nie jest źle, sam miech można kupić za 400zł, regeneracja całego amortyzatora to około 1000zł, regeneracja kompresora...
4,0
~Yyyyy
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Ocena dobrze bo zostawiam jeszcze pole dla Bentley'a :). Zakręty pokonuje super koła 18 i szerokość gumy 255 z napędem quattro sprawia ze przedmioty podróżujących trzeba mądrze lokować w bezpiecznych miejscach. Optymalne koła na nierówności to 17 z szerokością opony 225 większe przeskakuja na koleinach i sprawiają wrażenie pijanego kierowcy. Wspomaganie kręci bardzo leciutko szczególnie przy parkowaniu potem celowo sie zmniejsza.
4,0
~Starless
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Napęd Quattro to wspaniała konstrukcja, auto jedzie jak przyklejone. Niestety jest też minus, mój tatko w czasie jazdy spytał, czy tak drogie auto musi tak podskakiwać, rzeczywiście mógłby być bardziej komfortowy, poprzeczne garby są odczuwalne jako dudnienie. Jeździłem najnowszą E klasą z pneumatycznym zawieszeniem. Różnica pomiędzy A6 i MB bardzo duża na korzyść MB, za to zakręty to domena Audi.
4,0
~Starless
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Napęd Quattro to wspaniała konstrukcja, auto jedzie jak przyklejone. Niestety jest też minus, mój tatko w czasie jazdy spytał, czy tak drogie auto musi tak podskakiwać, rzeczywiście mógłby być bardziej komfortowy, poprzeczne garby są odczuwalne jako dudnienie. Jeździłem najnowszą E klasą z pneumatycznym zawieszeniem. Różnica pomiędzy A6 i MB bardzo duża na korzyść MB, za to zakręty to domena Audi.
Dziennik kosztów dla Audi A6 C6
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,7
l/100km
12,3
l/100km
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Sławek
Audi A6 C6
Allroad quattro 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne to jest coś! Pomijam już nawet możliwość sporego podniesienia w terenie czy tryb "Comfort". Dostosowuje się do warunków na drodze, ze wzrostem prędkości automatycznie obniża. No i zawieszenie zawsze jest wypoziomowane bez względu na załadunek. Rozłożenie masy w stosunku do np A4 jest korzystniejsze. Czuć 50:50. Stosunkowo mały promień skrętu.
Audi A6 C6