Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Sedan (273) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 283 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kastor
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.8 328i 193KM 142kW
Tutaj przyznam się, że rewelacja. Po trzech latach w zawieszeniu nie robiłem nic. Miałem różne przygody (to jakiś rów, to dziura) nigdy nie zwalniałem na leżących policjantach (tych gdzie kończy się lub zaczyna obszar zabudowany), a po mimo to jak przyjechał kupiec i auto zostało sprawdzone na SKP, to nie było żadnych luzów w zawieszeniu. Inaczej ma się sprawa do wszystkiego, co związane z przeniesieniem napędu.
3,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Plus za bardzo dobre wyważenie auta, trzyma dobrze się w zakrętach, pewnie się prowadzi. Niestety jeśli lubisz pewnie pokonywać zakręty szykuj kasę na naprawy zawieszenia wielowachaczowego i tylnego napędu. Napęd tylny dobry do zabawy, jednak na codzień może uprzykrzyć życie, do tego podnosi masę auta i są to dodatkowe elementy odciążające portwel. Niskie zawieszenie również utrudnia użytek codzienny, szczególnie zimą.
5,0
~rafał1978
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
nic dodać nic ująć, przy 178000 km wymieniłem kompletne zawieszenie na Meyle HD .Jest trochę twardo ale ja tak lubie. W zakrętach nie masz wrazenia że wypadniesz z niego. Do tego jak to w BMW wspomaganie nie jest zbyt \"miękkie\" co wpływa na perfekcyjne prowadzenie. Za to na parkingu pod hipermarketem wątłej postury kobitka na wspomaganie może narzekać, łatwiej byłoby jej w Punto z elektrycznym wspomaganiem CITI.
5,0
~niklucas
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Kto nie jeździł jeszcze BMW nie wie jak dobrze może się auto prowadzić. Jeździłem już różnymi samochodami które są w prasie chwalone za doskonałe zestrojenie zawieszenia ale różnica pomiędzy nimi a tym BMW jest gigantyczna. Tylny napęd sprawia że przednie koła dostarczają nam niezakłóconych informacji na temat tego co się dzieje z autem, na zakrętach trzyma się jak przyklejone a jednocześnie zapewnia gigantyczny komfort jazdy.
4,0
~Tomasz
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Trudno ocenić "układ jezdny". Jeżeli mówimy o zawieszeniu, o tym jak auto się prowadzi, to brakuje skali. Jeżeli mówimy o układzie kierowniczym, to niestety - zastosowane w przekładni kierowniczej materiały skutkują w niskiej trwałości tego elementu, a na porządną naprawę przekładni (nie mówie o regeneracji polegającej na wymianie uszczelnien i pomalowaniu obudowy z puszki) trzeba słono zapłacić.
4,0
~Rafał
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.5 323i 170KM 125kW
Zawieszenie super, komfortowe pod warunkiem że nie założysz 17calowych felg. Ja lubie miękko więc śmigam na 205/60/15. Zawieszenie dłużej wytrzymuje, a auto mimo duzego balona śmiało pokonuje łuki. Wielki pokłon dla inżynierów za wyważenie auta, naprawde smiało można pokonywać zakręty bez stresu ze jedziemy z tylnym napedem. Również przy starcie z miejsca tył jest dobrze dociążony i nie miesza kołami.
5,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Auto niesamowicie dobrze trzyma się drogi nawet przy dużych prędkościach na zakrętach. Świetnie się prowadzi. Porównując z Audi A4 B5 dużo lepiej prowadzi się BMW. Wiem bo mam oba auta w rodzinie. Dużo większą przyjemność odczuwam z jazdy BMW. Przy szerokich oponach odczuwalny jest lekki dyskomfort i trzeba mocniej trzymać kierownice (mam kapcie 225/45), ale to jak w każdym aucie.
5,0
~niki129
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
To następna domena BMW, auto jeździ jak po sznurku, trzyma się drogi jak przyklejone, układ jezdny jest precyzyjny, ostry i nie zasilnie wspomagany co przydaje się w szybkiej jeździe po zakrętach, co BMW lubi najbardziej. Oczywiście to zasługo tylnego napędu, jednak z tego samego powodu trzeba uważać na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
3,0
~vicki
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Kicha. Ściąga w lewo. W zaprzyjaźnionym warsztacie sprawdziłem już wszystko: zbiezność, opony, zawieszenie. Panowie, przecież to salonowa bemka z wszystkimi papierami, samochód bez przewałki, więc pytam się: CO JEST GRANE? Klamka zapadła, przeprzaszam się z Handzią. Już mam na oku sprawdzoną 2.4 (190KM) z 2006r. Żegnaj niemiecki cudzie techniki!
5,0
~Przemek63133
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Zawieszenie przednie jest delikatne. Nie toleruje dziurawych dróg i jest drogie w serwisie, bo trzeba wymieniać cały wahacz (aluminiowy ceny od 200 zł szt plus robota). Ale jeśli wszystko jest jak ma być bez luzów to auto prowadzi się bardzo precyzyjnie i przyjemnie. Lubi zakręty i prędkości autostradowe jak na bmw przystało.
BMW Seria 3 E46 Sedan