Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW 1995-2001 (34) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~BMW E 39
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
moim zdaniem to zajebiste auto,mam warsztat samochodowy i jezdze wieloma samochodami , ale ta bmw jest naprawde zajebista ,i jak czytam takie komentaze co tu sa to smiac mi sie chce. to jest automat 2.8, i naprawde dobrze sie zbiera moze ,a co do oszcednosci to nawet bym sie sprzeczal wezcie podobne auta z podobnymi silnikami ,np nissan 350 z pali o wiele wiecej niz ta bmw ,...
5,0
~Canyonrot528
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Najlepszy silnik benzynowy jaki może być w tym aucie przed lifingiem czyli do 2000r. Pojemność bez zbędnych pierdół w stylu turbin, kompresorów itd. czyli czysta moc z pojemności dzięki czemu auto "ciągnie" w całym zakresie obrotów bez jakiś "turbo dziur" czy innych niespodzianek. Moment obrotowy wynoszący 280 Nm robi swoje - zapewnia elastyczność na bardzo dobrym poziomie. Silnik uchodzi za "niezniszczalny" tzn. bardzo wytrzymały...
5,0
~Jakub
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Silnik z opowiadań legendarny i pancerny. I faktycznie wszystko się zgadza. Nie brak mocy, świetnie się zbiera z każdych obrotów i wkręca bez problemu nawet do "odciny". Idealny na autostrady i szybkie przemieszczanie się. O dziwo spalanie szczególnie z LPG jest na poziomie 11l/100km co przy dzisiejszych cenach wynosi ok 20zł/100km ! Jeśli się dba i nie szczędzi grosza na usterki, odwdzięczy się wieloletnią bezproblemową pracą.
5,0
~Tx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Silnik chyba najlepszy do tego modelu BMW. Co prawda dochodza mnie sluchy ze po 2001 roku lepszy jest 530i 24V 231 KM. Bardzo rowna praca silnika, w ogole zero z nim problemu, nawet z instalacja LPG sobie swietnie radzial. Co prawda wymienialem dwa razy czujnik polozenia rozrzadu, ale to ponoc wlasnie sie kopie przez LPG. Alternator naprawialem. Rozrusznik czas wytrzymal nic przy nim nie robilem. Viskoze wymienialem.
5,0
~Pakaś
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Prawdą jest to co piszą znawcy marki - rzędowa 6-ka czystej krwi. Piękny bas, rozsądne spalanie i spory zapas mocy wtedy, gdy jest potrzeba. Na pewno Japończycy z tej pojemności wycisnęliby pewnie ze 100 KM więcej, ale po co? 192 KM zupełnie wystarczy do codziennego użytkowania.
4,0
~patryk_t
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Czemu "tylko" dobrze? Brakuje mocy. Łatwo jest się przyzwyczaić i chce się więcej. Mimo wszystko motor 2.8iA z pełną świadomością mogę polecić. Plusy: brzmienie, elastyczność, komfort, bezawaryjność (jeżeli zadbany egzemplarz)
4,0
~Indukt@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Silnik Pracuje naprawdę przyjemnie i cicho mimo iż 200tyś które lada moment przekroczy, przekracza zapewne już 3 raz ;) Elastyczność przyzwoita, ale mogło być lepiej. Duży przyrost mocy po przekroczeniu 3tyś obrotów, prędzej dość słabo.
5,0
~otto
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Ten silniki to \"poezja\". Przy codziennej jeździe jest bardzo cichy i oszczędny a gdy mamy ochotę na trochę \"szaleństwa\" wystarczy poczekać aż wskazówka obrotomierza minie 4000obr./min. i załączy się Vanos...
5,0
~Kris
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Osiągi bdb, choć nie jest to 4.4 V8 czy M5. Dźwięk śliczny, elastyczność doskonała jak na 6 cylindrów. Jeśli jednak kupujemy BMW to tylko R6 lub V8, 4 cylindry to nieporozumienie w tej marce, lepiej już kupić wtedy Audi.

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~jarex
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Silnik pracuje bardzo cicho. Na wolnych obrotach praktycznie go nie słychac(a jest to prawie 200 KM). Dopiero na wyższych obratach słychać delikatny pomruk, zresztą bardzo przyjemny. Osiągi rewelacyjne poniżej 8s do setki.
BMW Seria 5 E39 Sedan