Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (128) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 73 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Bmwlike
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Mam nową sekwencję założoną w profesjonalnym zakładzie. Brak spadku mocy miedzy ben a lpg. Spalanie zaskakująco niskie ! Motor 2.0 Jest chyba najoszczędniejszym z całej serii. Znajomego w 2.8 pali mu średnio 16 litrów , wiec nie wierzcie w bujdy że miedzy 2.0 a 2.8 jest tylko 1 litr różnicy w spalaniu. Gazownik jak to usłyszał to aż się zaśmiał :D
3,0
~kogut_theos1@o2.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Auto jest ciezkie nawet przy ekonomicznej jezdzie w trasie ciezko jest zejsc ponizej 8 litrow, ale coz przyjemnosc kosztuje. Ceny czesci nie zachwycaja, sa drogie, szczegolnie wahacze przednie i amortyzatory tyl,filtry tez. Polecam oryginalne bo przemawia jakosc, lub jesli zamienniki to tylko renomowanych marek np sachs, febi, loemforder.
4,0
~Bruno ; cup@op.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Powiem tak: przyzwyczajony jestem do spalania 16-18 L/100 km gdyż tak jest w V8 zatem spalanie w dieslu to dla mnie jakieś nieprawdopodobne zaskoczenie. Spala w trasie ok. 6,8 l/100km a w mieście 11,4 l/100km. Po prostu niesamowicie mało biorąc pod uwagę masę pojazdu i moją "ciężką" nogę. Koszty przeglądów zawsze mogłyby być mniejsze ale nie jest źle.
3,0
~Tomasz
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Będzie nieco drożej niż w przypadku aut np. klasy kompakt z równoległego okresu produkcji. Wyższe spalanie, większe (a więc droższe) opony, oleju silnikowego też wchodzi więcej niż do silników 4- cylindrowych, konstrukcja auta mimo lat wymaga od mechaników jednak pewnej wiedzy o marce co pociąga za sobą wyższe ceny napraw.
3,0
~e39 520d
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
i to niestety najwiekszy minus auta czesci znacznie drozsze niz w innych markach a tanie zamienniki do niczego sie nie nadaja albo dobry jakosciowo zamiennik albo orginał np termostat orginalny mało drozszy niz zamiennik a jakosc o niebo lepsza amorki tylko dobre markii slabe zamienniki siada w moment tak jak elementy zawieszenia
4,0
~Jarzebina
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Ekonomiczność beni z tym silnikiem oceniam dobrze. Jazda poza miastem jest nadzwyczaj ekonomiczna (biorąc pod uwagę moc pojazdu oraz jego masę). Natomiast w mieście pali troszkę za dużo paliwa. Do kosztów eksploatacji należy doliczyć wymianę płynów i filtrów, poza tym autko nie wymagające żadnego wkładu finansowego.
2,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Z cenami części i serwisu powariowali. Auto już ma swoje lata a koszty utrzymania są bardzo wysokie. Auto pali sporo, ale jednak ma swoją pojemność. W trasie co prawda można zejść nawet poniżej 7 litrów, ale po mieście zimą dochodziło mi nawet do 15 litrów (odcinki krótkie, auto nie zdążyło sie zagrzać).
3,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
No cóż, z tym gorzej. Przez pierwsze 3 lata eksploatowania auta, nie musiałem nic robić. Później już było gorzej. Średnio raz na 3 miesiące musiało cóż być naprawione. Przeważnie leciały setki złotych, także biorąc takie auto, miej w pogotowiu jakies 1000 zł w zapasie. Tak na wszelki wypadek :)
4,0
~Wojciech
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Auto z mega wyposażeniem z automatyczną skrzynią biegow co daje mega komfort, spalanie adekwatne do mocy choć wszystko zależy od stylu jazdy, zimą spalanie wzrasta do około 2 litrów ja robię krótkie trasy i spalanie oscyluje w granicach 11-12 L . Gorąco polecam ten samochód tym co cenią sobie wygodę
4,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 170KM 125kW
Jeżeli chodzi o koszty utrzymania bmw tej serii jestem zaskoczony z racji tego że jest bardzo porównywalny z kosztami jak w każdym aucie tego segmentu jedyne co może być kosztowniejsze w bmw to tuleje tylnych sanek w przypadku touringa i jest to koszt ok 1000zł w przypadku wersji touring
BMW Seria 5 E39 Touring