Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 184KM 135kW 1998-2004 (21) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~gregbun
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
bez zastrzeżeń-miałem juz sporo bmw ale nigdy w automacie...skusiłem sie i nie żałuje-naprawde polecam!nie ma co sie bac automatów-te w bmw są świetne-płynnie przerzuca biegi,nic nie szarpie-jak wolno dodajesz gazu to oczywiscie przerzuca ok 2 tys obrotów a jak dajesz kopa to inteligentnie ciągnie w wysokie zakresy-rewelka,poza tym mozliwosc recznej zmiany-bajerek który rzadko używamy
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Działa swietnie. 4 tryby pracy wybierane przez komputer. Dostosowuje biegi do zjazdów, pojazdów i zakrętów. Pojawiło się obecnie małe silniejsze z dekla filtra. Oryginalny filtr z uszczelka to koszt okolo 250zl lecz trzeba zmienić przy okazji olej. Z robocza jest to koszt w granicach 700 - 1000zl niestety czeka mnie to w tym sezonie.
4,0
~oreslyfox
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Kiepsko na półautomacie, ale na automacie nie mam zastrzeżeń. Denerwująca jest strasznie długa trójka, co jest odczuwalne tylko na tiptronic. Duży plus za ostateczne przełożenie- 180km/h i 3000obr/min i to się nazywa kultura :) Podoba mi się też 4 - bieg towarzyszy nam od 80 do 180 i pomaga wyprzedzić wszystko i wszędzie.
3,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jedynka bardzo szybko wchodziła w wysokie obroty. Przez co od razu po ruszeniu z pod świateł, trzeba było zmienić na drugi bieg. Bolączka to tez braku 6 biegu. Silnik może więcej, ale skrzynia mu na to nie pozwala ;/ po 220k km wyrabia się wybierak i wysprzęglik. Ale to jest drobiazg
4,0
~driver1233
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po wymianie oleju i filtra pracuje niezwykle precyzyjnie. Biegi zmienia płynnie i nie szarpie nawet trochę. Czasem czas przeliczenia danych przez komputer sterujący (...) jest nieco zbyt długi (kilka ms) ale to drobiazg.
4,0
~bartles
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
mam manual - nie mam problemów, aczkolwiek w korkach miejskich z zazdrością myślę o leniuszku - no cóż, przy starym autku lepiej jednak mieć manuala - pewniej i mniej kossztownie w razie awarii
4,0
~lollek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Mam ręczną i czasami jest kłopot z wbiciem dwójki. Przeszkadza szczególnie jak się chce szybko przyspieszyć ze startu - czasami kończy się to okropnym zgrzytem :/
2,0
~ANKR65
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
skrzynia byłaby ok, ale przy przebiegu 168.000 km szlag ją trafił. Moim zdaniem jak na bmw to wstyd i kompromitacja. Naprawa skrzyni kosztowała mnie prawie 5 tys. !!!
4,0
~ja 1975
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
na zimnym ciutkę czuć, że zmienia biegi na ciepłym czy to przy szybkim przyspieszaniu czy przy spokojnej jeździe chodzi idealnie
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~gregbun
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
przy normalnej jeździe pieknie przełącza,nie szarpie-bardzo inteligentna,ale przy nagłym wcisnieciu gazu potrafi byc \"brutalna\"
BMW Seria 5 E39 Touring