Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW 2001-2004 (21) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Klimat8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Z drobnych usterek to uszkodzony rezystor dmuchawy i przetwornica, ale myślę, że to wina taniego zamiennika xenonu. Turbina nie kręciła odpowiednio, więc trzeba było to skorygować. Tyle co pamiętam. Problem z immobilajzerem w kluczyku. po parenaście razy czasami wyciąganie i wkładanie kluczyka aż zadziałało. Poźniej odkryłem patent. Przekręcić kluczyk i przytrzymać ok. 2-3 sek. przycisk zamykania i gotowe ;)
3,0
~dominik_kiewel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Jak narazi wymiana tylnej klapy i szyby, wymiana siłowników w klapie (klapa pneumatyczna) wymiana przewodów paliwowych (lubią rdzewieć) tarcze hamulcowe z papieru lubią się po krzywić po jednym ostrzejszym hamowaniu. Wymiana poduszki nivo. W zimie szlag trafia na komunikat. Znikajace pixele w radiu i zegarach. Wymiana świec zarowych 6 sztuk ok 500 zł, ale trzeba zdjąć kolektor do wymiany.
1,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Baaaardzo dużo drobnych usterek. Jak nie tuner w którym sie popaliły końcówki, to się zmieniarka spaliła, to znowu czytnik dvd siadł. Poduszka w zawieszeniu, a to wycieraczka tylna nie działa, a to szyba sie nie otwiera. Masakra, ciągle coś. Przy kupnie najlepiej przyjrzeć sie każdej części dokładnie.
2,0
~jakub0301
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Zawodził w najmniej oczekiwanym monecie aż wstyd :| moj egzemplarz awaryjny w ch... ale generalnie znajomi sobie chwalą i nie zmienia na nic innego. Jak kupi ktoś moje auto to na pewno bedzie zadowolony bo jedyne co nie wymieniłem to chyba silnik ;) ale ja juz sie nim zmęczyłem
4,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
raczej jakieś bzdury się dzieją mało uciążliwe miejmy na uwadze że auto ma 17 lat i raczej nie powoduje rozbicia budżetu domowego wszystko zależy od stanu i czy ktoś nie robił wcześniej lipy tanie części i zaniedbania
4,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
W sumie to...bardzo niewiele tego było. Przednie czujniki pakowania trzeba było wymienić. Z tyłu już wymieniłem dwa. I padł wiatrak klimatyzacji dwa lata temu. Od tamtej pory spokój z drobnicą.
5,0
~pawel_tzk
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Nie mam z nią długiego związku, póki co wymienione parę pierdół, typu łącznik stabilizatora, filtry. Przejechałem co prawda dopiero ok. 10k, więc zobaczymy co będzie dalej.
3,0
~pLaton\'2009
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
po 9 latach są drobne usterki ale niedrogie w naprawie i warto je zrobić by cieszyć się niezawodnym autem, należy pamiętać np o wymianie separatora oleju (odma).
5,0
~mario
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
brak usterek, za krótko by coś więcej napisać. Mam świetnego mechanika, a serwisowanie BMW to na prawdę nie taka prosta rzecz. Diesle wrażliwe na polskie paliwo więc tylko Shell i BP.

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Grande
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
elektryka... Drugi raz robie rozrusznik, padlo trzecie swiatlo stopu, szyba bagaznika czasami sie nie zamyka po otwarciu, wyswietlacz na liczniku gubi piksele.
BMW Seria 5 E39 Touring