Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (115)

Pokaż filtry
3,3
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Fajne auto dopóki nie zacznie się psuć. Kiedyś 3 litrowe BMW kojarzyło się z silnikiem nie do zajechania. Kupiłem auto przy 100 k. Dużo nie jeżdżę w niecałe 3 lata zrobiłem nim zaledwie 35 k. Po 100 000 padły wtryskiwacze … bardzo ciężko je dostać. Koszt wymiany … 18 000 złotych. Przy tym przebiegu lubi paść pompa wysokiego ciśnienia wiec tez już się na nią nastawiam. Sama pompa około 5000 zł … a jest to standard i psuje się ona prawie we...
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
4,8
~Pawel Kosik
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Oceniam na chłodno. Jeżdżę od roku i jestem bardzo zadowolony. Szczególnie z niskiego spalania. Jestem spokojnym kierowcą, nie kręcą mnie m performance, lubię miło podróżować. I to daje mi to BMW. Szukałem od dawna zadbanego modelu, mój jest od 1 właściciela i sprawuje się idealnie. Przez rok zrobiłem 20 tyś km i zero problemów. Z tym, że jeżdżę albo na paliwie premium albo na zwykłym i dolewam ulepszacz. Chcę tym autem jeździć do końca jego...
4,7
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Pora zmienić auto, ale jak się rozstać skoro konkurencja zawsze w czymś ustępuje. Jest problem. To moje 8 auto każdym jeździłem conajmniej 2 lata. 3 z kolei BMW tej serii. Szczerze polecam egzemplarze ze sprawdzonym przebiegiem i regularnie serwisowane. Odwdzięczą sie niezawodnością idobrymi osiągami.
4,7
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
To już drugie 520 d,poprzednio E60. Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Solidny i budowany z myślą o obsługujących go osobach. Łato wygodnie i bez wysiłku. Bardzo solidny. Warto dać mu dobre paliwo i przegląd nieco wcześniej, niż co wymagane 30 tys, a będzie lojalny i wierniejszy od owczarek niemiecki. Nigdy pasażer nie poskarży się na brak komfortu. W tej marce już nie musisz nikomu nic udowadniać, a i tak chętnie ustąpią Ci pierwszeństwa.
3,3
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Samochod, ktory robi dobre wrazenie na poczatku, a kiedy juz sie przyzwyczaisz do fajnego wygladu to zaczynasz zauwazac wady. po jakims czasie masz wrazenie, ze jezdzisz o wiele tanszym samochodem.
4,4
~_F1le_
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
Przesiadka z rocznej Insignii do nowej 5-tki to jak przesiadka z hostelu do hotelu 5-gwiazdkowego. Od pewności prowadzenia, po nowinki techniczne wykonczenie materiałów. Klasa sama w sobie.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,5
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Do tej pory jeździłem głównie autami Hondy i VW, z każdego byłem zadowolony do chwili gdy przesiadłem się do BMW. To auto to kwintesencja powiedzenia, że lepsze jest wrogiem dobrego. Po pierwsze - marka premium, to czuć od pierwszej chwili, materiały, wykończenie, wyciszenie. Po drugie - tylny napęd, nigdy więcej przednionapędowca. Po trzecie - dopracowane i przemyślane auto dla kierowcy. Kupiłem go jako dwulatka z pewnych rąk choć i tak...
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna