Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 (26) - Ergonomia

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Generalnie fajnie! Bardzo podoba mi się kształt deski rozdzielczej. Zwłaszcza, że w końcu znowu jest delikatnie zorientowana na kierowcę. Według mnie duuużo lepiej pod tym wzgledem w porównaniu z poprzednim modelem \"banglowskim\". Bardzo wygodne fotele - ale uwaga jak ktos nie bierze komfortowych tylko zwykłe nie zapomnijcie dokupić regulacji lędźwiowej!!! Mam jeszcze dwie UWAGI krytyczne niby drobiazgi, ale IRYTUJĄCE! W tym modelu jedyna...
4,0
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Perfekcyjne fotele w najwyższej wersji zaspokoją potrzeby najbardziej wybrednych, dynamicznie reagujące na przeciążenia pompki i odsuwanie przy wsiadaniu i wysiadaniu robią robotę, wszystko pod ręką w kierownicy lub z pokrętła idrive. Przestrzeń kierowcy perfekt, pasażerowie kanapy mają nieco i kłopotu z zajmowaniem miejsca w związku z nadkolem przy krawędzi drzwi, ale podróż jest bajką. Obsługa podstawowych czynności serwisowych, jak:...
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Nie wiem czy jest sens pisać dużo o ergonomii wnętrza-skoro zostało prawie całkowicie przejęte z nowej serii 7.Jakość elementów, ich obsługa umiejscowienie i spasowanie,prawie na wzorowym poziomie.Jedynie opisy przycisków koło pokrętła I-Drive troszeczkę za mało widoczne.Wogóle nie widac przycisku NAV.Ale to już szczegół. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić.
3,0
~Agent Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Miałem dużo aut, łącznie z niższymi klasami i nie natknąłem się na jakieś większe babole z ergonomią.Może z innej beczki. Tu zachodzi BMW bezobsługowe. Niczego nie tykamy : żarówek, akumulatora itd. Cała masa plusów ujemnych. Muszę doczytać, czy przetarcie przedniej szyby szmatką nie skasuje mi gwarancji.Fotele standardowe przeciętne.
4,0
~narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kierowca - jak na sofie przy wykwintnym kredensie, wszystko pod ręką. Pasażer z przodu - komfortowe fotele potrafią zaabsorbować swoimi silniczkami jak karuzela w lunaparku. Pasażer z tyłu - b wygodnie i przestronnie,, ale osoby z nieco mniejszym wzrostem mają kłopot z okraczeniem nadkola przy wsiadaniu i wysiadaniu.
4,0
~Troche szkoda
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Prawie bardzo dobrze, system i drive jest przejrzysty i intuicyjny, wiele przycisków na kierownicy znacznie ułatwia codzienne życie, brakuje mi dużego, czytelnego zegarka, godzinę można oczywiście odczytac w kilku miejscach na tablicy, ale ale to takie malutkie cyferki, że ciagle ich szukam, może się przyzwyczję.
5,0
~Ep
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jak to w niemieckich samochodach bywa ju? norm?. Wszysko perfekcyjnie rozplanowane. W audi wsiadam i z zamkni?tymi oczami mo?na uruchamia? poszczeg?lne funkcje. W bmw trzeba sp?dzi? troch? czasu na rozgryzienie tej masy elektroniki i przycisk?w, jednak?e ergonomicznie wszystko jest tam gdzie powinno.
5,0
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Obszerne wygodne wnętrze. Ustawienie foteli genialne, duze zakresy regulacji. Słabiej wypada zajmowanie i opuszczanie miejsc z tyłu, szczególnie kobietom o niższym wzroście z uwagi na krawędź boczną kanapy i otworu wejściowego.
4,0
~Łukasz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Nie mam jakiś większych zastrzeżeń w tej dziedzinie. To co na razie nie do końca mi sie podoba to uchwyt na kluczyk który wymusza jazdę z otwartym schowkiem - powinien się chować całkowicie.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zwck
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
wszystko na swoim miejscu, w zależności od wersji wyposażeniowej, przydatne kamery cofania, nie we wszystkich modelach, uwaga na nawigację fabryczną z Warszawy do Torunia potrafi wyznaczyć trasę przez Łódź
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna