Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (99) - Ergonomia

Na liście zabraknie 118 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kierowca - jak na sofie przy wykwintnym kredensie, wszystko pod ręką. Pasażer z przodu - komfortowe fotele potrafią zaabsorbować swoimi silniczkami jak karuzela w lunaparku. Pasażer z tyłu - b wygodnie i przestronnie,, ale osoby z nieco mniejszym wzrostem mają kłopot z okraczeniem nadkola przy wsiadaniu i wysiadaniu.
5,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Bez zarzutu, wszystko po ręką. Subiektywnie stwierdzę, że sterowanie głośnością w kierownicy było wygodniejsze w Audi, ale są to drobiazgi. Co warto podkreślić sterowanie wszystkimi urządzeniami jest naprawdę intuicyjne, chyba tylko raz zaglądnąłem do instrukcji (no ale może mam jakąś wyjątkową intuicję :) ).
4,0
~Troche szkoda
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Prawie bardzo dobrze, system i drive jest przejrzysty i intuicyjny, wiele przycisków na kierownicy znacznie ułatwia codzienne życie, brakuje mi dużego, czytelnego zegarka, godzinę można oczywiście odczytac w kilku miejscach na tablicy, ale ale to takie malutkie cyferki, że ciagle ich szukam, może się przyzwyczję.
5,0
~Ep
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jak to w niemieckich samochodach bywa ju? norm?. Wszysko perfekcyjnie rozplanowane. W audi wsiadam i z zamkni?tymi oczami mo?na uruchamia? poszczeg?lne funkcje. W bmw trzeba sp?dzi? troch? czasu na rozgryzienie tej masy elektroniki i przycisk?w, jednak?e ergonomicznie wszystko jest tam gdzie powinno.
5,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Jako użytkownik BMW (także X5 a wcześniej E60) trudno mi wyobrazić sobie coś lepszego.. Po sprzedaży E60 chciałem kupić mercedesa E klasę, ale kilka jazd próbnych skutecznie wyleczyło mnie z tego pomysłu. BMW to jakby wyższa klasa pod każdym względem, nie tylko z uwagi na przyzwyczajenia.
5,0
~michał_polak
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
Fotele są bardzo wygodne. Wszystkie przyciski pod ręką, łatwo można się przyzwyczaić do sterowania komputerem pokładowym. Dużo lepiej niż np. w Lexusie NX, który tez miałem, gdzie trzeba we wszystko celować laserem. Być może zawieszenie mogłoby być dla niektórych za twarde.
2,0
~Radzio
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
1. Pokrętło wyboru radia na kierownicy nie pokazuje po jakich stacjach sie poruszasz na ekranie głównym. 2. W radiu brakuje informacji RDS (np. jaki utwór leci), 3. Po 400 km jazdy na super wygodnych fotelach BMW z auta wychodzisz na czworaka, ból pleców jest potworny
5,0
~JJ
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Wymaga przyzwyczajenia ale nie duża różnica do E60. Wiecej schowków - co bardzo się przydaje. Niepotrzebnie dodano przyciski do I-driva, kiewowca nie widzi np przycisku Navi - zasłanianego przez pokrętlo. Menu skomplikowane choć dużo bogatsze ale poprzednia wersja była lepsza
5,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Jak w BMW. Jak ktoś jeździł jakimś egzemplarzem BMW wcześniejszym, nie będzie miał problemów z obsługą przyrządów na pokładzie. Wszystko pod ręką w podstawie - reszta iDrive do którego użytkownicy marki z pewnością się już przyzwyczaili.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 245KM 180kW
Wszystko na swoim miejscu (wreszcie nie trzeba dopłacać za uchwyty na kubki z przodu) podświetlane są wszystkie klamki(w środku i na zewnątrz,listwy ozdobne na drzwiach,kieszenie-jest to opcja -poznacie po chromowanych klamkach zewnętrznych
BMW Seria 5 F10-F11