Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (78) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~JJ
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Oczywiście jest super ale mam krytyczne uwagi: przód nurkuje i sie podnosi (minimalnie ale wcześniej tego nie było), przy poprzecznych nierównościach wyraźnie stuka zawieszenie z przodu i z tyłu. Przy tym momencie obrotowym powinien byc napęd na 4 koła - na mokrym systemy co chwila \"ratują\" kierowcę i spowalniają auto
5,0
~Biszkopt
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Mogło by być trochę bardziej komfortowo, ale w zamian za to mamy bardzo precyzyjne prowadzenie. W porównaniu do E90 jest dużo bardziej wygodnie, w porównaniu do starego Volvo S80 jest mniej wygodnie. Ale w zamian prowadzenie jest jak po sznurku, zwłaszcza jak na tak duże i ciężkie auto.
2,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
W moim przypadku pojawily sie jakies luzy, ktore sa ciezkie do zdiagnozowania i ceny naprawy wahaja sie pomiedzy 0 zl (w BMW poniewaz twierdza, ze wszystko jest ok) do 6 tys w zaufanym warsztacie ktory znalazl luzy w wielu miejscach. Samochod buja sie po drodze i jazda nim jest bardzo meczaca.
5,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Układ jezdny trochę inny niż nauczył nas BMW.. Jakby inna radość z jazdy, bo jest to przecież znowu większy i cięższy pojazd niż poprzednik. Trudno mi porównać do innych bo nie jechałem niczym lepszym (merc i audi są 100 lat za BMW) a przyzwyczajony byłem wcześniej bardzo do E60.
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo że zawieszenie mam standardowe,nie pneumatyczne,to komfort jest super.A jeździłem już wieloma autami.Zawieszenie pracuje bardzo cicho i dobrze wybiera nierówności.Oczywiście napewno pneumatyczne było by jeszcze lepsze,ale opisuje to co mam.Naprawdę nie można narzekać.
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
4,0
~Ep
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Uk??d jezdny zaskoczy? mnie chyba najbardziej. Spodziewa?em si? ?e b?dzie bardziej komfortowy i lepiej wybiera? wyboje. Na polskich drogach ?yczy?bym sobie nieco wi?cej od tej marki. Na autostradzie w trybie sportowej charakterystyki - zdecydowanie lepiej

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~bar-trek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Dobrym pomysłem było kupno napędu xDrive. Znakomity nie tylko w warunkach zimowych, ale również w deszczu, czy na nie zbyt czystych drogach. Bardzo precyzyjny układ kierownicy (w połączeniu z niewielką kierownicą naprawdę daje frajdę z jazdy)
BMW Seria 5 F10-F11