Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (120) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Zawieszenie adaptive drive: brak przechyłów; poręczność dużej limuzyny w trybach Sport, komfort poduszkowca w trybie Comfort+. Zwinność cierpi z powodu dużej masy.
5,0
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Zawieszenie adaptive drive: brak przechyłów; poręczność dużej limuzyny w trybach Sport, komfort poduszkowca w trybie Comfort+. Zwinność cierpi z powodu dużej masy.
5,0
~KAju
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 530d 258KM 190kW
Wszyscy wiedzą, że BMW to łowcy zakrętów i Audi może się od nich tylko uczyć. Jak tylko wyrzuci się seryjne ROF to komfortem przewyższa Audi i jest porównywalne z E-klasą
5,0
~Brn
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 530d 245KM 180kW
3 tryby normal, sport, sport+. Wcześniej jeździłem również E60 535d w M-pakiecie, wrażenia z jazdy bardzo podobne. GT bardziej się wychyla na ostrych zakrętach ze względu na wysokość.
5,0
~Jerry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 258KM 190kW
tylni napęd mnie pozytywnie zaskoczył, daje dużo frajdy, nie ślizgam się jakoś bardzo, zawieszenie komfortowe, mimo że mam M pakiet, to nie jest jakoś strasznie sztywne
4,0
~Zenek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jedzie jak trzeba, choć o zwinności znanej z E90 trzeba zapomnieć - nie te gabaryty i masa. Regulacja twardości zawieszenia to trochę gadżet - liczyłem na coś więcej.
5,0
~Pepe
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Jeszcze za mało przejechałem , ale jeden z najlepszych . Wybór zależy od Ciebie - czy komfort czy sport ! Niezależnie od wszystkiego trzyma się drogi jak wgryziony .
4,0
~Agent Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Znaczy,prowadzi się b.dobrze (zna ktoś auto za taką kasę które prowadziłoby się źle?) tyle ,że przy tych run flatach jakoś ciut twardawo.Choć może to przwrażliwienie.
4,0
~dres biurowy
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
swietne zawieszenie. tryby pneumatyczne wyraznie zmieniaja wrazenia. brakuje trybu comfort, ktory zamienilby na autostradzie auto w "otulajaca puchowa poduszke"
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 245KM 180kW
Bardzo trwały komfortowy (mam zwykłe wspomaganie,zwykłe amortyzatory,brak tylnych skrętnych kół) -myślę,że w kilkuletnim aucie jest to duży plus.
BMW Seria 5 F10-F11