Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (120) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Ms
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Gdzieś czytałem, że to najlepszy Mercedes, jaki do tej pory zbudowano :) Jest komfortowo - wydaj się, że auto unosi się nad drogą, szczególnie z zawieszeniem EDC. Nie jest tak zwinne jak się spodziewałem, ale czuję, że to BMW, szczególnie w trybie SPORT+
4,0
~Ep
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Uk??d jezdny zaskoczy? mnie chyba najbardziej. Spodziewa?em si? ?e b?dzie bardziej komfortowy i lepiej wybiera? wyboje. Na polskich drogach ?yczy?bym sobie nieco wi?cej od tej marki. Na autostradzie w trybie sportowej charakterystyki - zdecydowanie lepiej
5,0
~bar-trek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Dobrym pomysłem było kupno napędu xDrive. Znakomity nie tylko w warunkach zimowych, ale również w deszczu, czy na nie zbyt czystych drogach. Bardzo precyzyjny układ kierownicy (w połączeniu z niewielką kierownicą naprawdę daje frajdę z jazdy)
5,0
~robro
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Świetny. Co najśmieszniejsze tryb sport daje lepszą frajdę i poczucia zjednoczenia z samochodem, że tryb comfort na drogach szybkiego ruchu jest nieopłacalny. Tym bardziej, że do poduszkowca dużo brakuje. Tak więc na polskich dziurach wolę tryb sport.
5,0
~michał_polak
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
Napęd X Drive robi swoje. Dobrze trzyma się drogi a w zimie bezpiecznie, co miałem okazję sprawdzić gdy w pewny mroźny dzień z konkretnym oblodzeniem samochody latały dookoła mnie, a mój nadal trzymał się drogi na A2.
4,0
~Larry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Samochód ogólnie prowadzi się bardzo dobrze, ale wersja z xDrive’em trochę płuży przodem i ma koszmarny promień skrętu, za to w zamian oferuje doskonałą trakcję niezależnie od warunków. Rewelacyjny układ kierowniczy.
5,0
~Moris
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Auto można ustawić w 3 trybach Normal, Sport i Super Sport w każdym z nich mona zmienić twardość zawieszenia . Standardowo auto było wyposażone w felgi 17 calowe. Dokupiłem 18 i jest zdecydowanie lepiej przy większych prędkościach
3,0
~konrad
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Komfort jazdy beznadziejny na polskich drogach. Opony runflaty które sa jedyną opcją dyskwalifikują ten samochód do jazdy w Polsce. Złapanie gumy to wymiana opony na nową tylko gdzie bo brak serwisów. Opony zimowe to koszt 6,5tys
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Troche szkoda
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Nie ma rewelacji, potrafi nieżle stuknąc na wyboju, czuc że auto jest ciężkie, duża średnica zawracania, ale fakt, ogólny komfort jazdy jest bardzo wysoki. Mam wersję z regulacją twardości zawieszenia i to działa wyśmienicie
BMW Seria 5 F10-F11